Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tänään tuli siirryttyä plus-kerhoon. Pitää oikein ääneen ihmetellä miten oon missannu tämän hienouden näinkin kauan. En oikeasti oo perehtyny koko Plus-jäsenyyteen aiemmin, luulin että siitä saa vain jotain hikisiä alennuksia. Mutta sitten erehdyin Storessa tsiikailemaan ja siellähän oli ilmasena Demon's Souls, Kingdom of Amalur, Uncharted 3, Littlebig Planet Kartinkia ja vaikka mitä. Lähti samantien jäsenyys ostoon. Ja ihan PS4 stakin ajatellen taisi olla hyvä valinta.
Sepä se. Sonyn kannattaisi ehkä rummuttaa plussaansa vaikka vähän isommallakin otteella. Jos pelien ikuinen omistusoikeus ei ole mikään kynnyskysymys niin PS+:n kautta kohtalaisen tuoretta pelattavaa pukataan joka kuukausi pihalle siinä määrin anteliaasti, että se saattaa saada aikaan jo ähkyä :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jos pelien ikuinen omistusoikeus ei ole mikään kynnyskysymys niin PS+:n kautta kohtalaisen tuoretta pelattavaa pukataan joka kuukausi pihalle siinä määrin anteliaasti, että se saattaa saada aikaan jo ähkyä :D

Ei se ole kynnyskysymyksenä edes mikään kovinkaan olennainen, sillä jos peli todella maistuu ja olet taipuvainen keräilemään niitä, niin kaupasta fyysinen kopio siihen rinnalle ja samalla tuet pelintekijöille. PSN+ on todella kätevä systeemi, kun kerran tarjolla olleet pelit säilyvät siellä aina, kunhan vain muistaa lyödä jokaisen pelin latauslistalle. Jos pitää Netflixistä, pitää tästäkin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tänään tuli siirryttyä plus-kerhoon. Pitää oikein ääneen ihmetellä miten oon missannu tämän hienouden näinkin kauan.

Niinpä. En mä nyt pelkkää fanipoikuuttani ole vähän väliä podcastissakin mesonnut siitä, miten en ymmärrä miksi kaikki PS3:n omistajat ei ole plus-jäseniä jo.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei se ole kynnyskysymyksenä edes mikään kovinkaan olennainen, sillä jos peli todella maistuu ja olet taipuvainen keräilemään niitä, niin kaupasta fyysinen kopio siihen rinnalle ja samalla tuet pelintekijöille. PSN+ on todella kätevä systeemi, kun kerran tarjolla olleet pelit säilyvät siellä aina, kunhan vain muistaa lyödä jokaisen pelin latauslistalle. Jos pitää Netflixistä, pitää tästäkin.
Erittäin totta; pakko oli vain jättää pieni takaportti sille väsyneelle väitteelle, että eivät ne plussapelit koskaan ihan oikeasti ole omia :D Netflix-analogia on tosiaan plussan tapauksessa huomattavasti osuvampi. Vaikka tarjonta on ennaltamäärättyä, se on sellaiseksi näin entisenkin plus-jäsenen silmin edelleen häkellyttävän tuoretta ja laadukasta. Plus on (kenties joitain Steamin höveleitä alennusmyyntejä lukuunottamatta) tällä hetkellä koko peliteollisuuden heittämällä anteliain diili niille, jotka haluavat nauttia kokonaisista peleistä halvalla ko saippua. Ja noin tosiaan myös, että ainahan sieltä bongatut helmet voi sitten ostaa muodossa tai toisessa ikiomaksikin, jos niiden laatu teki riittävän suuren vaikutuksen.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mutta sitten erehdyin Storessa tsiikailemaan ja siellähän oli ilmasena Demon's Souls, Kingdom of Amalur, Uncharted 3, Littlebig Planet Kartinkia ja vaikka mitä.

Oisit liittyny keskiviikkona vielä ennen store-päivitystä, niin oisit vielä kerenny ladata Motorstorm Apocalypse, InFamous2 ja LBP2.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Oisit liittyny keskiviikkona vielä ennen store-päivitystä, niin oisit vielä kerenny ladata Motorstorm Apocalypse, InFamous2 ja LBP2.

Eipä tuo haittaa, Infamous ja Littlebig planet on molempien ykkösosat jo koneella ja kumpaakaan ei oo tullu pahemmin pelailtua. Ei vain ole meikäläisen tyylisiä pelejä kumpikaan. Ja vaikka jotku pelit ilmasia olisikin niin tarkotus ei ole kaikkia pakolla ladata koneelle. Nyt tällä hetkellä eniten innosti viimein päästä Demon's Soulin EU-version makuun ja mahollisesti testata tuota XCOM. :cool: Harmi vaan ettei vaimo ymmärtäny tämän plus-jäsenyyden riemuja kun yritin tätä hänelle selittää :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Niinpä. En mä nyt pelkkää fanipoikuuttani ole vähän väliä podcastissakin mesonnut siitä, miten en ymmärrä miksi kaikki PS3:n omistajat ei ole plus-jäseniä jo.

Plussa on kuitenkin lisäpalvelu, ei oleellinen ominaisuus. Pelivalikoiman rajallisuus vaikuttaa myös, toki löytyy joitakin pelaajia kiinnostavia nimikkeitä mutta todelliseen kaikenkattavaan kattaukseen Plussa ei ole vielä tähän mennessä yltänyt. Näin ollen ei haittaa yhtään jättää Plussa tauolle. Näin kesällä sisällä tulee pelailtua vähemmän, ja vieraita kiinnostaa enemmän Wii/Wii U -pelaaminen, joten PS3:n Plussan tarjoamille peleille eikä muille palveluille ei ole erityistä kysyntää eikä tarvetta.

Hyvänä puolena Plussa tosiaan on helppo jättää vaikka kolmeksi kuukaudeksi tauolle - siinä ei varsinaisesti menetä mitään, ja tilauksen uudelleenaloituksen jälkeen päivitykset ja muut lähtevät jälleen pyörimään niin kuin ennenkin, jos niille on tarvetta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Eikös se nyt mennyt niin, että vaikka saisinkin tuon Uncharted kolmosen 33 gigan tiedoston mahtumaan kovolle, niin tartten vielä toiset samanmoiset asennusta varten. Ai että mä vihaan tota pleikkarin latausjärjestelmää. 66 gigan varaus on jo aika järkyttävän iso. Toki jos löytyy iso kovo, niin tilanne voipi olla toinen.
Olen kironnut myös asiaa 80 gigasella ps3:llani, muutama kuukausi sitten hankin 250 gigasen, joka nyt on myös täynnä.


Niinpä. En mä nyt pelkkää fanipoikuuttani ole vähän väliä podcastissakin mesonnut siitä, miten en ymmärrä miksi kaikki PS3:n omistajat ei ole plus-jäseniä jo.
Varmaan siksi, ettei siellä ole ollut kuin omasta mielestä vasta muutama kiinnostava peli.

Hitmani oli melkoinen pettymys, samoin Sleeping Dogs. Xcomiahan oon tosin silmät punaisena vääntänyt, ja se on ollut erittäin kova nimike. Muut on ollu enemmän tai vähemmän pettymyksiä.

Mässy2, Batman, ja Uncharted 3 ovat olleet läpipelattuina jo jokusen kuukauden.

Tässä siis plus-jäsenen mietteitä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Niinpä. En mä nyt pelkkää fanipoikuuttani ole vähän väliä podcastissakin mesonnut siitä, miten en ymmärrä miksi kaikki PS3:n omistajat ei ole plus-jäseniä jo.

Ja itse oon samaa mieltä. Mutta edellä tuli eriävää mielipidettäkin, että makuasiahan tämä on.
Plus tarjoaa mun mielestä aina hyvän kattauksen pelejä, jos joku liittyy jäseneksi. Toki se ei aina ole kaiken kattava ja näin, mutta kun reilun vuoden oon jäsenenä ollut niin sinä aikana on mun mielestä ollut erittäin kattava määrä pelejä ja eri genren pelejä. Plussa on tarjonnut joitain todella koviakin nimikkeitä ja ihan hyviä pelejä ja toki joitain muutamia, jotka nyt ei kauheesti ole iskenyt, mutta on tullut trophyjen takia kuitenkin pelattua.

Mut eipä ole tarvinnut paljon pelejä enää ostella, kun koko ajan on pelien yltäkylläisyydessä plussan kautta.
Ja plussan kaikkein hienoin (kuten oon ennenkin sanonut) juttu on se, että nyt tulee pelailtua sellaisia pelejä, joita en ois koskaan ostanu. Ja moni tälläisistä peleistä on ollut yllättävänkin hyvä.

Itse meinaan plus linjalla pysyä jatkossakin, vaikka palvelu muuttuisikin osin ps4:n takia.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Liityin eilen plussakerhoon. Latasin Uncharted 3:n, asensin sen ja sitten se hävisi kuin pieru saharaan. Eikä mitään infoa miksi näin kävi. Pitää varmaan ladata niitä välivideoitakin että pääsisi pelaamaan. Ei nyt kovin häävi plussakokemus heti alkuun, toivottavasti paranee jatkossa. Nyt sitten odottelen Catherinen lataamista, voi vitsi kun olis se satamegainen putki.. :(
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kesän pelit on nyt lyöty omalla kohdalla lukkoon.
Ico tuli jo pelattua, SotC jo kakkosen aikoihin, enkä varsinainen trophyilija ole, joten sai nyt jäädä, toistaiseksi.
Kingdoms of Amalur: Reckoning, en ole pahemmin kuullut mutta tulee lähitulevaisuudessa kokeiltua.
Demon’s Souls tulee olemaan hyvin mielenkiintoinen uusi tuttavuus pelaamisen suhteen. Paljon on tullut lueskeltua siitä ja vaikeustaso voi jännittää.
Tänään pitkästä aikaa käväsin Storessa ja suu jäi ammolleen kun näki Xcomin Plussassa.

Toistan itseäni nyt mutta juuri tuosta edelleen tykkään, saa minut pelaamaan pelejä mihin en erikseen ehkä tutustuisi konkreettisten versioiden kautta.


 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Liityin eilen plussakerhoon. Latasin Uncharted 3:n, asensin sen ja sitten se hävisi kuin pieru saharaan. Eikä mitään infoa miksi näin kävi. Pitää varmaan ladata niitä välivideoitakin että pääsisi pelaamaan. Ei nyt kovin häävi plussakokemus heti alkuun, toivottavasti paranee jatkossa. Nyt sitten odottelen Catherinen lataamista, voi vitsi kun olis se satamegainen putki.. :(

Nyt kun sulla on se Plussa, niin voit ajastaa pleikkarisi heräämään vaikka yöllä ja hoitamaan lataukset sekä asennukset. Mullakin laite herää muistaakseni 04.00-06.00 välillä ja hoitaa askareensa. Aamulla töitä ja iltapäivällä koulua. Illalla on kaikki pelit ladattu ja asennettu. :)

Tuleeko tuo taustalataaminen muuten olemaan PS4:lla vakiominaisuus vai pysyykö edelleen plussalaisten etuna?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tuleeko tuo taustalataaminen muuten olemaan PS4:lla vakiominaisuus vai pysyykö edelleen plussalaisten etuna?
Ei tuota ole virallisesti vahvistettu suuntaan tai toiseen, mutta kyllähän siinä Sonyn E3-slaidissa automaattiset päivitykset oli nimenomaan Plus-ominaisuutena.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Liityin eilen plussakerhoon. Latasin Uncharted 3:n, asensin sen ja sitten se hävisi kuin pieru saharaan. Eikä mitään infoa miksi näin kävi. Pitää varmaan ladata niitä välivideoitakin että pääsisi pelaamaan. Ei nyt kovin häävi plussakokemus heti alkuun, toivottavasti paranee jatkossa. Nyt sitten odottelen Catherinen lataamista, voi vitsi kun olis se satamegainen putki.. :(
Sun pitää ladata myös se ilmainen uncharted 3 moninpeli. 3D välivideot voi jättää lataamatta jos ei 3D töllöä löydy.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Heinäkuun Plus-setti paljastetaan tänään. Mitään vihjeitä ei ole tarjottu, joten tässä jännitetään kaikki, että mitä sieltä mahtaakaan tulla. LEGO Lord Of The Ringsistähän huhuttiin keväällä... Joko tänään olisi sen aika?

Good morning everyone. How we feeling today? We have the July PlayStation Plus update coming for you later today. It looks very exciting!

Update! Pelit ovat vaatimattomasti Battlefield 3 (PS3), Saints Row: The Third (PS3), Payday: The Heist (PS3), Ninja Gaiden Sigma Plus (Vita) ja Unit 13 (Vita).

Leaving PS Plus in July:

3rd July: Kingdoms of Amalur – Reckoning
3rd July: Lord of the Rings War in the North
3rd July: The Cave
3rd July: Rayman Origins
3rd July: Coconut Dodge

Entering PS Plus in July:

3rd July: Battlefield 3
3rd July: Payday: The Heist
3rd July: Saints Row the Third
3rd July: Ninja Gaiden Sigma Plus
3rd July: Unit 13

Lähteet: Twitter (@PlayStationEU) ja PS.Blog (EU)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Huhuh, täytyy kyllä sanoa että aikamoista tykitystä Plus-tarjonta on sellaiselle pelaajalle, joka ei ihan joka uutuutta ole ostanut. Itsellä backlogi on Plussan osalta jo kilometrin mittainen, mutta ei auta valittaa :) Ensi kuussa viisi pelaamatonta peliä lisää joista ainakin kolme on ollut kiinnostuslistalla. Keep it coming!
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Komppaan, yhtäkään noista ensi kuun peleistä ei meikäläisellä ole. Olettaisin että BF3 löytyy jonkinlainen yksinpeli mitä tahkota (verkkoräimeet jätän muille). Vitalle tulevat kelpaavat myös mainiosti. Jotenkin tuntuu siltä että tulevien kuukausien tarjonta ei tästä juurikaan huonone.

Edit
Lebe80: Kun tuo PvP ei kiinnosta rahtustakaan, täten arvion tämänkin pelin yksinpelin perusteella ja teen sen perusteella pelistä mielipiteen. Ymmärrän toki, että pelin suola & mahtavuus perustuu verkkopeliin _jos_ tykkää pvp touhusta. Mutta entä jos ei pidä siitä? Silloin pitää peliä katsoa muista näkökulmista ja nyt tulee tilaisuus tehdä se. Tässä syy miksi minulta ei CoD3 (jonka olen aikoja sitten vaihtanut pois) & BF BC (joka vielä on tallessa) löydy muita näiden sarjan tuotoksia.

Osuvasti voisi sanoa, että olen hivenen allerginen PvP touhulle. PvE moninpelit ovatkin asia erikseen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Olettaisin että BF3 löytyy jonkinlainen yksinpeli mitä tahkota (verkkoräimeet jätän muille)
Älä tee sitä! Se ei anna BF3:n mahtavuudesta oikeaa kuvaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Perskutarallaa, nyt täytyy olla tyytyväinen että viimein raaski pistää kapitaa palamaan plussaan. Yhtään Saints Row'ta en ole vielä pelannut, odotan mielenkiinnolla mitä mokoma tarjoaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Vitan sekä ps3 omistajana plus on kyllä ihan mieletön palvelu. Kaksi peliä olen tainnut ostaa vitalle ja kaikki muut on tullu plussan kautta.
Jos vaan plussaa tilaa niin vitan ostaminen on kyllä helposti perusteltu, koska koneita saa jo suht edullisesti ja pelit tulee käytännössä ilmaisena kaupan päälle.
Mikä parasta ne on muistikortilla niin ei tarvii roudata pelikortteja mukana matkoilla. Viellä kun 64gb kortit tulee hieman halvemmiksi niin saa koko valikoiman kerralla kantoon :)
 
Ylös Bottom