Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Gamescomissa ilmoitettiin Assassins Creed 3:n tulevan "pian" ilmaiseksi plussaan. Olen itse pitkään aikonut tuon hankkia, niin on ainakin itselle mieluinen. Mafia 2 osoittautunut myös hyväksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tontsan taulukon mukaan tänään pitäisi tulla uusi pelipari Ico & Shadow of the Colossus ja Demon's Soulsin tilalle. Mistään en ole löytänyt mitään infoa, mitä nuo pelit tulevat olemaan vai onko taulukossa virhe? :confused:
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistään en ole löytänyt mitään infoa, mitä nuo pelit tulevat olemaan vai onko taulukossa virhe? :confused:
On virhe. Oletin, että Gamescomissa julkistettaisiin uudet Plus-pelit, mutta näemmä se meneekin (ainakin) ensi viikkoon.

Se tiedetään, että syyskussa tulossa on Ass. Creed 3 ja Trial Freestyle.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

On virhe. Oletin, että Gamescomissa julkistettaisiin uudet Plus-pelit, mutta näemmä se meneekin (ainakin) ensi viikkoon.

Se tiedetään, että syyskussa tulossa on Ass. Creed 3 ja Trial Freestyle.
Näyttäis, että huomenna julkastaan virallinen lista:
Posted on 21 August, 2013 at 9:52 am by Chris Howe
The rest of the September content for Plus will be announced tomorrow
 
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ei tarvii turhaan funtsia. Heti kun 12+3 tarjous tulee myyntiin niin hampaat kiinni. Sen verran halpaa hupia on ettei voi olla kuin tyytyväinen.

Totta, täytyy pitää silmällä tota tarjousta. Toivottavasti olis vielä voimassa lähellä konsolin julkkaria, ei sitä tietenkään viitsi hirveän paljon etukäteen ostaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ei tarvii turhaan funtsia. Heti kun 12+3 tarjous tulee myyntiin niin hampaat kiinni. Sen verran halpaa hupia on ettei voi olla kuin tyytyväinen.
Mikä ihmeen 12+3 -tarjous? Tarkoitatko sitä 9+3 tarjousta (vuoden plussa 9kk:n hinnalla)?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Mikä ihmeen 12+3 -tarjous? Tarkoitatko sitä 9+3 tarjousta (vuoden plussa 9kk:n hinnalla)?

Ai oliko se vaan vuosi yhteensä... Eiks ne ennen oo ollu 12+3 ? Jotenkin vaan muistin, että olisin vastaavan tarjouksen hyödyntänyt aikaisemmin ja siitä jotenkin ymmärsin, että olis ollu sama diili kyseessä.

Toisaalta eikö tää 9+3 tule viellä edullisemmaksi?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Ai oliko se vaan vuosi yhteensä... Eiks ne ennen oo ollu 12+3 ? Jotenkin vaan muistin, että olisin vastaavan tarjouksen hyödyntänyt aikaisemmin ja siitä jotenkin ymmärsin, että olis ollu sama diili kyseessä.

Toisaalta eikö tää 9+3 tule viellä edullisemmaksi?

Mä ymmärsin kans että se olis ollu 12kk ja siihen ois saanu vielä kaupanpäälle 3kk. Mut samapa tuo, ihan hyvä tarjous tuo toinenkin on :) Täytyy tehdä tili sopivassa vaiheessa niin pystyy hyödyntämään vielä esim. Driveclubin ilmaisversion ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Mä ymmärsin kans että se olis ollu 12kk ja siihen ois saanu vielä kaupanpäälle 3kk. Mut samapa tuo, ihan hyvä tarjous tuo toinenkin on :) Täytyy tehdä tili sopivassa vaiheessa niin pystyy hyödyntämään vielä esim. Driveclubin ilmaisversion ;)
Näinhän se onkin, Lebe nyt puhuu ihan omiaan, ikinä ei ole ollut 9kk+3kk diiliä. Eihän storessa ole kuin 3kk tai 12kk vaihtoehdot.
PlayStation Plus is available now and will continue to be available for a one-off payment of €49.99/£39.99. However, as you might have heard during the gamescom press conference today, if you purchase a one year membership through PlayStation Store up until 20th September we’ll give you an additional 90 days at no extra cost!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation 4 [Hype]

Näinhän se onkin, Lebe nyt puhuu ihan omiaan, ikinä ei ole ollut 9kk+3kk diiliä. Eihän storessa ole kuin 3kk tai 12kk vaihtoehdot.

On ollut. Itsekin olen hyödyntänyt tuon 9kk+3kk diilin. Mutta tuo eilen julkistettu diili on 12kk+3kk diili.
Edit. Kampanjan nimi oli PlayStation®Plus 90 to 365 Upgrade Offer ja se oli tämän vuoden keväällä. Tuolla sai Plussaa 12kk verran 9kk hinnalla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei muistu mieleen kuinka tuo 12kk+3kk toimi viimeksi mutta eilen tosiaan tuli tuo ostettua ja ainakaan vielä tuota kolmea lisäkuukautta näkynyt. Muistaako joku miten tuo viimeksi toimi? Napissa josta painoin luki "Osta vuosi ja saat 3kk" päälle eli oletan sen olleen jo voimassa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei muistu mieleen kuinka tuo 12kk+3kk toimi viimeksi mutta eilen tosiaan tuli tuo ostettua ja ainakaan vielä tuota kolmea lisäkuukautta näkynyt. Muistaako joku miten tuo viimeksi toimi? Napissa josta painoin luki "Osta vuosi ja saat 3kk" päälle eli oletan sen olleen jo voimassa.

Ostin myös eilen tuon 12+3 paketin, ja ihan automaagisesti tuli expiry dateksi 19.11.2014.
(Nuo ostetut palvelut löytyvät polulla: PSN -> account management -> transaction management -> services list)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ostin myös eilen tuon 12+3 paketin, ja ihan automaagisesti tuli expiry dateksi 19.11.2014.
(Nuo ostetut palvelut löytyvät polulla: PSN -> account management -> transaction management -> services list)

En olisi muuten kysynyt jos olisin nuo ylimääräiset 3kk saanut. Katsoin ennen ostoa mihin asti minulla on plussa voimassa ja sain tasan vuoden. Mutta pitänee ottaa sitten yhteyttä johonkin, koska en saanut noita ylimääräisiä päiviä.

EDIT: Kaverini ei myöskään saanut noita ylimääräisiä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onkohan tuossa joku bugi nyt sitten? Ymmärtääkseni voimassa olevan plussan perään pitäisi tulla noiden 12+3 kuukausien, eli jos nyt voimassa olevaa plussaa olisi jäljellä 9kk, niin tämän hyödyntämisen jälkeen plussaa olisi jäljellä 9+12+3=24kk ? Ja eihän tämä pitäisi olla mikään kertatarjous, vaan noita voisi periaatteessa poimia seuraavan viiden vuoden edestä talteen?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onkohan tuossa joku bugi nyt sitten? Ymmärtääkseni voimassa olevan plussan perään pitäisi tulla noiden 12+3 kuukausien, eli jos nyt voimassa olevaa plussaa olisi jäljellä 9kk, niin tämän hyödyntämisen jälkeen plussaa olisi jäljellä 9+12+3=24kk ? Ja eihän tämä pitäisi olla mikään kertatarjous, vaan noita voisi periaatteessa poimia seuraavan viiden vuoden edestä talteen?

Kyllä, minä sain juurikin 12kk jo voimassa olevan plussan perään(en 12+3).

Ja ei ole myöskään kertatarjous. Tässä vahvistus sille.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ja eihän tämä pitäisi olla mikään kertatarjous, vaan noita voisi periaatteessa poimia seuraavan viiden vuoden edestä talteen?
Ei ole kertatarjous, vaan se 3 kk:n lisä napsahtaa jokaisesta ostoksesta. Eli jos ostaa tuon tarjouksen kahdesti, saa yhteensä 24+6 kuukautta.

Todennäköisin selitys yllä olevien käyttäjien ongelmiin on, että 12 kk on ostettu Storesta juuri hetkeä ennen, kuin varsinainen tarjous on käynnistynyt. Tuollaisessa tapauksessa pitää olla yhteydessä tekniseen tukeen.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä mä mahtaisin löytää sen kampanjalinkin josta ton tarjouksen voi lunastaa. Laittaisin sen ylös itselleni ja vähän muutenkin tutustuisin tohon PSN+ hommeliin. Yritin googlailla mutta en oikein päässyt puuta pidemmäs.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä mä mahtaisin löytää sen kampanjalinkin josta ton tarjouksen voi lunastaa. Laittaisin sen ylös itselleni ja vähän muutenkin tutustuisin tohon PSN+ hommeliin. Yritin googlailla mutta en oikein päässyt puuta pidemmäs.

En nyt ihan varma ole mitä haet takaa mutta lue tämän ketjun ensimmäinen viesti. Siellä tietoa ja linkkejä PSN+ koskien.

Tässä kerrotaan tuosta 12kk+3kk tarjouksesta ja tuon voit lunastaa storesta, joko pleikkarin kautta tai sitten itse SEN storesta(täällä ei ollut eilen ainakaan vielä voimassa tuo 12+3).
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mistä mä mahtaisin löytää sen kampanjalinkin josta ton tarjouksen voi lunastaa.
Mitään erillistä kampanjalinkkiä ei ole, vaan se 3 lisäkuukautta tulee ikään kuin automaattisesti, kun Storesta ostaa sen 12 kk:n tilauksen.

Itse Plus-palvelusta parhaiten tietoja löytänee tästä ketjusta ja ennen kaikkea ketjun otsikossa mainitusta Plus-FAQista. (Sen löytäminen voi vaatia hieman hakutoiminnon käyttöä foorumilla.)

Update! Itse asiassa kuten FMIX tuossa sanoinkin, jostain syystä weppi-Storessa tuotteen nimi on pelkästään "PlayStation®Plus: One-year Membership", kun esimerkiksi Vitalla se onkin "PlayStation®Plus: One-year Membership (+ 3 Months Extra Free Subsciption". Tässä taitaa olla käynyt SCEE:lle taas kerran pieni fiba, eli weppi-Storessa myytävä tuote ei olekaan sama kuin suoraan PS3:lla ja/tai Vitalla ostettava. Jos tuon 12 kuukautta ostaa weppi-Storesta, ei noita lisäkuukausia taida saadakaan (vaikka totta kai pitäisi).

Tekninen tuki (fi-hotline ät nordiskfilm.com) toivottavasti hoitaa homman kotiin. Lisäksi SCEE voisi vähän koettaa hävetä, tämä oli jo toinen selkeä hinnoitteluvirhe lyhyen ajan sisään. Cars 2:n hinta on Suomen Storessa edelleen 19,95 e, vaikka sen pitäisi olla Summer Festivalin mukaisesti 9,95 e. Olen laittanut jo viime viikon keskiviikkona useampaa kanavaa pitkin asiasta viestiä, mutta virhettä ei ole vieläkään korjattu.
 
Ylös Bottom