Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ostettu lisäaika lisätään voimassa olevan tilauksen loppuun. En näe tililtäsi milloin edellinen tilauksesi oli määrä päättyä, joudut tämän itse tarkistamaan sähköpostiisi menneistä ostovahvistuksista.

Tuollainen oli tuen vastaus. :)
Aikani kun kaivelin niin ilmeisesti tosiaan on viime syksynä uusiutunut, eikä keväällä kuten muistin ja menee ihan oikein päivät.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Aikani kun kaivelin niin ilmeisesti tosiaan on viime syksynä uusiutunut, eikä keväällä kuten muistin ja menee ihan oikein päivät.
Heh, eli ihan perinteinen käyttäjän virhe sittenkin. Mutta hyvä että selvisi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Juu hyvä että selvisi, mutta on jotenkin outoa ettei ne siellä tuollaisia näe. Jos sieltä jää kuukausia puuttumaan, niin miten ne voi tutkia niitä jos eivät näe vanhan sopparin kestoa. :)

Jos esim on päivälleen 3kk jäljellä, ostat 12+3kk ja saat vain 12kk. Jolloin plussa kestää kuitenkin 12+3kk. Valitat asiasta tukeen ja sieltä näkevät vain, että on 12+3kk jäljellä eli ihan oikein vaikka oikeasti puuttuu ne entuudestaan olleet 3kk. :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Juu hyvä että selvisi, mutta on jotenkin outoa ettei ne siellä tuollaisia näe. Jos sieltä jää kuukausia puuttumaan, niin miten ne voi tutkia niitä jos eivät näe vanhan sopparin kestoa. :)

Eiköhän ne oikeasti halutessaan saisi tuon selville ostohistoriaasi tutkimalla, kyllähän firman pitää pystyä osoittamaan mistä raha on saatu kassaan. Taisi Nordisk Filmillä asiakaspalvelijaa vain laiskottaa, tai sitten firma ei tee Sonyn kanssa ihan niin läheistä yhteistyötä kuin teknisen tuen tarjoaminen edellyttäisi.

Näistä ongelmista kuultuani heittäydyin itse sen verran paranoidiksi, että otin konsolin tilaustenhallintanäytöstä valokuvan ennen uuden plussakauden lunastamista...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Huh huh! Pitääkö tässä PS4 tilaus perua ku pelattava ei lopu! Sony ei kyllä himmaile.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Lokakuun tai tarkemmin 25.9. tarjonta on aika teräksinen:

Far Cry 3
Giana Sisters: Twisted Dreams
Dragons Dogma: Dark Arisen
Street Fighter X Tekken(Vita)
Touch My Katamari(Vita)

PlayStation Plus in October: Far Cry 3, Street Fighter X Tekken lead the way - PS Blog

Asiaa. Far Cry 3 on ollut kokeilulistalla jo pitkään. Hyvä etten ehtinyt hankkimaan kun kerran plussan kautta saa sen ihan just.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Huh huh! Pitääkö tässä PS4 tilaus perua ku pelattava ei lopu! Sony ei kyllä himmaile.
Paremman vastineenhan sä saat rahoilles, kun tilaat ps4:n ja latailet sillekin plussa pelejä, vaikket niitä kerkiäkään pelaamaan. :)

edit:
no ok, saahan niihin ps4:n plussapeleihin oikeudet myös ilman konsoliakin
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Lokakuun tai tarkemmin 25.9. tarjonta on aika teräksinen:

Far Cry 3
Giana Sisters: Twisted Dreams
Dragons Dogma: Dark Arisen
Street Fighter X Tekken(Vita)
Touch My Katamari(Vita)

PlayStation Plus in October: Far Cry 3, Street Fighter X Tekken lead the way - PS Blog

Mites on... Mulla on tällä hetkellä fyysisenä tuotoksena Far Cy 3. Toimiiko sen savet tossa versiossa? Onko kellään kokemuksia vastaavanlaisesta?
(Ideana siis se että menisin myymän tämän levyversion, ja tilalle GTA5..) :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Huh huh! Pitääkö tässä PS4 tilaus perua ku pelattava ei lopu! Sony ei kyllä himmaile.

Meikäläinen teki vähän niinku näin, tilausta ei ollut mutta sijoitin mahdollisesti PS4:ään menevät rahat matkusteluun kun tajusin, että vaikka syksyllä pelaamiseen käyttämäni aika moninkertaistuu kesään nähden, niin silti jonoon tulee enemmän laatupelejä kuin ehdin luultavasti läpäisemään. Far Cry 3 on kiinnostanut jo jonkin aikaa, mahtavaa että pääsee sen tykittelemään nyt plussalaisena samaan hintaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tulee taas herkkuja tarjolle. Strategia ollut toimiva ettei ostele heti ns. uudehkoja pelejä, saattavat tulla juurikin plussalle. AC3 ja SRIII kohdalla ei älynnyt odottaa mutta saapahan maratoonailla Jak1-3:n kanssa.
Rahojani saavat silti, koska joidenkin kohdalla tulee hankittua välillä lisäreitä.

Kingdoms of Amalur nappasi sen verran hyvin, että jos Dragons Dogma on jotain sinne päin
tai enemmän, se joutuu käsittelyyn heti
FC3:en jälkeen. Ja Giana Siskot jälkkäriksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei tosiaan voi moittia ps+ tarjontaa näinä päivinä, paljon pelattavaa ps3lle ja vitakin täyttyy ilmaislatauksista melkosella vauhdilla.

Muistutuksena heille jotka vielä arpovat jäsenyyden kanssa että Sonyn ps+ kampanja 12+3kk päättyy ylihuomenna 20.9. Tuolla tarjouksella minäkin liityin eli 15kk 49.90 ja tuon vielä tuplana ostin kun sitä ei ole rajoitettu ja en voi kuin kehua kyseistä palvelua, pelit todellakin kaikille jotakin ja 1gb pilvitalllennustila johon kaikki pelisavet hyppivät itsestään talteen joka session jälkeen ja vielä päivittäinen päivitysten/savejen ajantasaistus itse haluttuun aikaan eli latauspalkkien katselu siirtyi käytännössä historiaan. En voi kuin suositella tätä palvelua!
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei tosiaan voi moittia ps+ tarjontaa näinä päivinä, paljon pelattavaa ps3lle ja vitakin täyttyy ilmaislatauksista melkosella vauhdilla.

Muistutuksena heille jotka vielä arpovat jäsenyyden kanssa että Sonyn ps+ kampanja 12+3kk päättyy ylihuomenna 20.9. Tuolla tarjouksella minäkin liityin eli 15kk 49.90 ja tuon vielä tuplana ostin kun sitä ei ole rajoitettu ja en voi kuin kehua kyseistä palvelua, pelit todellakin kaikille jotakin ja 1gb pilvitalllennustila johon kaikki pelisavet hyppivät itsestään talteen joka session jälkeen ja vielä päivittäinen päivitysten/savejen ajantasaistus itse haluttuun aikaan eli latauspalkkien katselu siirtyi käytännössä historiaan. En voi kuin suositella tätä palvelua!

Itsekin tuon tarjouksen juuri hankin, mutta en silti edelleenkään väittäisi että pelit ovat ihan älyttömiä hittejä. Kunnon hittipelejä tulee ehkä noin neljä-viisi vuodessa, jotka nekin on yleensä juuri sellaisia tapauksia, jotka on jo melko varmasti pelannut läpi julkaisukuukautena, jos peli oikeasti kolahtaisi.

Eli itsellä esimerkiksi mm. Batman Arhkam City, Mass Effect 3 ja Far Cry 3 ovat olleet sellaisia tapauksia, jotka on koluttu hyvinkin tarkkaan läpi. Eli onhan noista yleensä se uutuuden viehätys jo hälvennyt. Itse pitäisi plussassa parhaana ominaisuutena edelleenkin tuota automaattipäivitysominaisuutta, jonka ansiosta Pleikkarin täysin pilattu päivitystoiminto on nyt lähellä sellaista, millainen sen alunperinkin olisi pitänyt olla.

Plussa-peleistä tosiaan suurin osa on enemmänkin sellaisia hyviä testauspelejä, joita harvemmin tulee pelattua läpi, hyvänä esimerkkinä Assassins Creed 3, Saints Row 3, Hitman ja Sleeping Dogs. Pelit ovat melko kovasti pelimediassa hehkutettuja, mutta omasta mielestään hyvinkin keskinkertaisia. Ei ihan läpipaskoja, muttei mitään hittiainesta.

Eli rahoilleen saa kyllä vastinetta, jos ei harrasta sen enempää pelien ostoskelua. Jos pelejä ostelee suht aktiivisesti, ei Plussalla tee juurikaan mitään.

Voisi siis sanoa, että se on tarkoitettu tällaisille isukeille, joilla aika ei riitä pelikaupoissa pörräämiseen, ja joille ilmestyvänä pelihetkenä kelpaa mikä peli tahansa. Silti, yhden täyshintaisen pelin hinnalla saa melkoisen läjän pelejä. Ehkä sieltä se yksi hitti vuodessa tipahtaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mulle nuo on onnistuneet älyttömän hyvin kohdilleen. Joitain pelejä olen tullut hankkineeksi ennen "ilmaista" plussaversiota, mutta uskaltaisiin väittää n. 90% tulleen uusina tuttavuuksina minulle. Muutama pelisarja (infamous, assasins creed, hitman, sainst row, far cry esim.) olisi jäänyt kokonaan väliin ilman plussaa. Suurempi ongelma onkin että aikaa pelata ei ole niin paljon kuin on ilmaispelejä, mutta näillä mennään.

Lisäksi tuossa plussassa on sellainen ominaisuus (jota olen harvemmin käyttänyt ja) joka jää helposti pimentoon, eli plussatarjouksena ostetut pelithän on käytössä myös plussan päättymisen jälkeen, esim. vastikään vitalle myytiin LBP:tä alle 7e. Kyllä tuota kehtaa jo halvaksi väittää. Vaikka haluaisi ostellakkin niin tuossa voi säästää äkkiä paljon mm. tuliterän tomb Raiderin ostin pari viikkoa ilmestymisen jälkeen 29.95€ hinnalla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

mm. tuliterän tomb Raiderin ostin pari viikkoa ilmestymisen jälkeen 29.95€ hinnalla.
Eikös tuo ole melkein normaali hinta, kun tilaa ulkomailta? :)
Nimim. Infamous 10e:lla julkaisuvuotena.

edit:
offtopic
Perhana, äijä on viestin edellä 599 vs 600
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jos pelejä ostelee suht aktiivisesti, ei Plussalla tee juurikaan mitään.

Ei se nyt ihan noin yksioikoista kuitenkaan ole. PS+ tarjoaa mahdollisuuden poiketa sen oman boksin ulkopuolelle tutustumaan peleihin, jotka jäisivät muuten tyystin kokematta. Sieltä voi löytyä piileviä helmiä. Lisäksi se tarjoaa pelejä eri alustoille. Tällä hetkellä PS3 sekä PSVita ja jo muutaman kuukauden päästä myös PS4:lle. Kolmelle eri alustalle joka kuukausi ilmaista pelattavaa. Uuden pleikkarin julkaisupeleistä jo Resogun ja DriveClub Plus Edition tarjotaan PS+ asiakkaille ilmaiseksi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei se nyt ihan noin yksioikoista kuitenkaan ole. PS+ tarjoaa mahdollisuuden poiketa sen oman boksin ulkopuolelle tutustumaan peleihin, jotka jäisivät muuten tyystin kokematta. Sieltä voi löytyä piileviä helmiä. Lisäksi se tarjoaa pelejä eri alustoille. Tällä hetkellä PS3 sekä PSVita ja jo muutaman kuukauden päästä myös PS4:lle. Kolmelle eri alustalle joka kuukausi ilmaista pelattavaa. Uuden pleikkarin julkaisupeleistä jo Resogun ja DriveClub Plus Edition tarjotaan PS+ asiakkaille ilmaiseksi.
No en allekirjoita tuota "out-of-the-box"-toteamaa ollenkaan. Siis sitähän se juuri tekee, mutta miksi mä haluaisin testata pelejä, joita mä en halua testata.... Sitä varten on demot, joissa sentäs tarjoillaan yleensä pelin parasta antia jolla peli myydään pelaajalle.

Eri alustat allekirjoitan taas täysin, ja se onkin itsellä yksi syy, miksi 15kk:n tarjouksen lunastin. Vitaa ei minulla ole, mutta varmuuden vuoksi pelit olen aktivoinut.

edit:
Itse toivoisin oikeasti Plussa-peleihin enemmän sellaista tapaa, kuin mitä korvauspeleinä hakkeroinnista tarjoiltiin, eli olisi isompi tarjotin pelejä tarjolla, joista jokainen voisi valita vain X kpl. Uskon, että tämä tapa palvelisi minunlaisiani nirppanokkia enemmän...

...toisaalta, olenhan jo maksanut plussasta, joten taisin siinä samalla äänestää jaloillani nykyisen systeemin puolesta.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itse toivoisin oikeasti Plussa-peleihin enemmän sellaista tapaa, kuin mitä korvauspeleinä hakkeroinnista tarjoiltiin, eli olisi isompi tarjotin pelejä tarjolla, joista jokainen voisi valita vain X kpl. Uskon, että tämä tapa palvelisi minunlaisiani nirppanokkia enemmän...
Toi olis kyllä mahtava. Itellä menee ainakin 80% plus peleistä ihan ohi vaikka tunnistankin ne hyviksi peleiksi. Oikeastaan ainut plus-peli johon oikeasti ihastuin oli Okami (tuokin tosin jäähyllä...). Ei näytä Sony uskaltavan tuoda JRPG:eitä euroopan plussaan, ellei ole megaluokan hittejä...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Joo kyllä tulee kovia pelejä, mutta nyt muutaman pelin kohdalla käynyt niin, että olen ne jo omistanut. Silti tulee paljon pelejä ja se mitä edellä oli kriittistä tekstiä niin en ihan ymmärrä (jokaisella oma mielipide ei siinä mitään ja sitä kunnioitan). Siis tuon tuosta tulee kovia nimikkeitä tai ainakin keskinkertaisia. Tuo vuosimaksu on niin vähäinen, että jo yhdestä normaalihintaisesta pelistä saa maksaa enemmän. Tietysti kaikki ei kaikesta tykkää, mutta monet pelit on ollut erittäin suosittuja. Toki osa on juuri siitä syystä pelin jo pelannut aikaisemmin. Lisäksi suosittelen ihan oikeasti kokeilemaan niitäkin pelejä mitkä ei niin kauheasti kiinnosta, itse olen tykästynyt moneen peliin, joita hädin tuskin edes viitsin aloittaa. Lisäksi ne demot ei todellakaan kerro kaikkea. Nimimerkki, joka on kokeillut useammankin demon ja en ole tykästynyt. Mutta kuitenkin olen pelin hankkinut ja tykästynyt todella paljon.

Tuo tän kuukauden Jak trilogia oli mukavaa, kun sai palata ekan Jak pelin pariin yli kymmenkunta vuotta siitä, kun aikoinaan sitä tuli pelattua.

Mitens onko sitä tietoa, että voinko ladata PS4 plus pelit ilman konsolia? Olis kiva jos vois niin sitten kun hankin (en välttämättä ihan heti) nelosen niin ois sitten siellä pelejä oottamassa. Kun nuo Vita pelithän voi ottaa talteen PS3:lla.
 
Ylös Bottom