Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Tämäkin todennäköisesti selviäisi FAQ:sta, mutta eipä pikaisella silmäilyllä löytynyt.

Automaattilatausta en ole pitänyt päällä, joten kuuluuko sen piiriin myös webbi-Storen kautta latausjonoon laitetut pelit? Konsolin asetuksissa mainitaan vain päivitykset, tallennusten siirto pilveen ja trophy-synkkaus. Kiitosta jo etukäteen.
Latausjono (mistä tahansa siihen lisätyt) kuuluu myös tuon piiriin. Tuolloin tosin kyseisten pelien päivitykset jäävät latautumatta, ja lataantuvat vasta seuraavalla kerralla, kun konsoli tekee tuon "ajastetun käynnistyksen".
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Metro ja Bioshock ovat nyt ladattavissa Plus-jäsenille

Loistavaa, Latauksessa on! Sopivasti XCOMissa alkoi eilen illalla haiskahtamaan finaalitaistolta, joten pääsee heti sen jälkeen aloittamaan Metron.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Aika hyvin puskee plussalaisille pelejä ja viellä laadukkaita pelejä :). Itse oikein ihmettelen miksen ole aikasemmin ollut plus jäsen :eek:, liityin vasta kun hommasin PS4:sen. Nyt on pitänyt starttailla taas PS3:sta näiden ilmaisten pelejen takia, itsellä Bordelands 2 ja Member Me tarvii ottaa peluuseen kun noi on kokematta. Hiukan vain voi ruveta tuo 80gb pleikka ahdistaan tällä tarjonnalla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Aika hyvin puskee plussalaisille pelejä ja viellä laadukkaita pelejä :). Itse oikein ihmettelen miksen ole aikasemmin ollut plus jäsen :eek:, liityin vasta kun hommasin PS4:sen. Nyt on pitänyt starttailla taas PS3:sta näiden ilmaisten pelejen takia, itsellä Bordelands 2 ja Member Me tarvii ottaa peluuseen kun noi on kokematta. Hiukan vain voi ruveta tuo 80gb pleikka ahdistaan tällä tarjonnalla.

Itse kanssa tuore plus jäsen ps4 myötä. Pelejä en siihen vielä ole ostanut mutta ostan kun sopivaa pelattavaa tulee. Samoilla linjoilla olen että Miksi en ole aiemmin moista maksanut.. Infinite oli ostoslistalla vaan Ei enää :-)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itse kanssa tuore plus jäsen ps4 myötä. Pelejä en siihen vielä ole ostanut mutta ostan kun sopivaa pelattavaa tulee. Samoilla linjoilla olen että Miksi en ole aiemmin moista maksanut.. Infinite oli ostoslistalla vaan Ei enää :-)

Jos PS4:lle ei löydy kaupoista pelejä, niin kannattaa tosiaan lähimmässä kirjastossa käydä pyörähtämässä, jos jokin peli kiinnostaa edes kunnallisveron verran. Eli ainakin Lahdessa on vielä sen verran hyvä tilanne, että Assassins Creed IV ja Cod: Ghosts yms. löytyivät suoraan hyllystä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jos PS4:lle ei löydy kaupoista pelejä, niin kannattaa tosiaan lähimmässä kirjastossa käydä pyörähtämässä, jos jokin peli kiinnostaa edes kunnallisveron verran. Eli ainakin Lahdessa on vielä sen verran hyvä tilanne, että Assassins Creed IV ja Cod: Ghosts yms. löytyivät suoraan hyllystä.

:-) kyse on lähinnä nyt tarjonnasta. Assassin's Voisin melkein kokeilla, pelasin brotherhoodiin asti ja viimeinen oli jo taistelua jaksanko pelata loppuun, menee niin toistoksi. Sama bf4 kanssa, En koe että olisi muuttunut niin radikaalisti vrt 3. Codia pitää harkita mutta ei ainakaan sellainen must have peli minulle ole. Helsingissä nämä kaikki pelit kuitenkin löytäisi jos mielisi :-)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kävi aika hauskasti eilen. Liityin juuri plus-jäseneksi ja lunastin niitä ilmaispelejä huomasin myöhemmin että minulta oli veloitettu Borderlands 2:sta 39.95e vaikka se oli ilmaisena plus-jäsenille. Laitoin supportiin viestiä että haluan rahat takaisin. Vastasivat että laittoivat viestin eteenpäin. Saa nähdä tuleeko rahoja takaisin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kävi aika hauskasti eilen. Liityin juuri plus-jäseneksi ja lunastin niitä ilmaispelejä huomasin myöhemmin että minulta oli veloitettu Borderlands 2:sta 39.95e vaikka se oli ilmaisena plus-jäsenille. Laitoin supportiin viestiä että haluan rahat takaisin. Vastasivat että laittoivat viestin eteenpäin. Saa nähdä tuleeko rahoja takaisin.

Jos olet Borderlandsin ladannut (miten voit edes missata ne velotusilmoitukset?) ennen Plussaan liittymistä et saa Borderlandsista hyvitystä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Jos olet Borderlandsin ladannut (miten voit edes missata ne velotusilmoitukset?) ennen Plussaan liittymistä et saa Borderlandsista hyvitystä.

Kerralla kun laitoin niin monta peliä kerralla lunastukseen ja mobiilisivun kautta niin jotenkin meni se ohi. Ja store vielä tökki silloin niin en tiedä oliko siinä joku häikkä. Mistään muusta ei veloitettu. Plus-jäsen olin ennen kuin tämä tapahtui.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ja store vielä tökki silloin niin en tiedä oliko siinä joku häikkä.
Nimenomaan tuossa Borderlands 2:ssa saattoi olla jotain pielessä. Kun eilen iltapäivällä vähän viiden jälkeen käytin Storea PS3:n kautta, näkyi peli ensin ikään kuin en olisi sitä koskaan Plussan kautta hankkinut. Eli siellä Instant Game Collection -listauksessa siinä ei lukenut Purchased, vaikka olin kyllä lunastanut pelin jo aikapäiviä sitten. Vasta kun kävin kassan kautta kuljettamassa nämä oikeasti uudet Plus-pelit, päivittyi Borderlands 2:nkin tila ostetuksi (vaikkei se siis edes ollut mukana ostoskorissa ollenkaan).

Kyllä tuollaisessa tapauksessa pitäisi rahat saada mukisematta takaisin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nimenomaan tuossa Borderlands 2:ssa saattoi olla jotain pielessä. Kun eilen iltapäivällä vähän viiden jälkeen käytin Storea PS3:n kautta, näkyi peli ensin ikään kuin en olisi sitä koskaan Plussan kautta hankkinut. Eli siellä Instant Game Collection -listauksessa siinä ei lukenut Purchased, vaikka olin kyllä lunastanut pelin jo aikapäiviä sitten. Vasta kun kävin kassan kautta kuljettamassa nämä oikeasti uudet Plus-pelit, päivittyi Borderlands 2:nkin tila ostetuksi (vaikkei se siis edes ollut mukana ostoskorissa ollenkaan).

Kyllä tuollaisessa tapauksessa pitäisi rahat saada mukisematta takaisin.

Pitäis ja pitäis, mutta jos historia on mulle mitään opettanut... Asiasta saattaa siellä verhojen takana joutua neuvottelemaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pitäis ja pitäis, mutta jos historia on mulle mitään opettanut... Asiasta saattaa siellä verhojen takana joutua neuvottelemaan.

Joo, pitää varmaan ottaa vielä yhteys suoraan Euroopan Sonyyn, jos vaikka sitä kautta saisi asian selvitettyä ilman välikäsiä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Pitäis ja pitäis, mutta jos historia on mulle mitään opettanut...
Kai sieltä pitäisi näkyä tapahtumien tarkat aikaleimat, ja jos Plus-jäsenyys on hankittu ennen pelin lunastamista, mitä epäselvää asiassa voisi olla?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kai sieltä pitäisi näkyä tapahtumien tarkat aikaleimat, ja jos Plus-jäsenyys on hankittu ennen pelin lunastamista, mitä epäselvää asiassa voisi olla?

Ja tosiaan mistään muusta Plus-pelistä ei veloitettu.. Ainoastaan toi Borderlands 2.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ja tosiaan mistään muusta Plus-pelistä ei veloitettu.. Ainoastaan toi Borderlands 2.

Jatkossa sitten huolellisemmin, sillä useamman kerran tosiaan peli näkyy jo plussa-listassa, mutta kaikille välityspalvelimille ei ole kerinnyt välittyä, että pelin pitäisi olla ilmainen. Liittynee eri alueiden aikavyöhykkeisiin, jonka vuoksi toisaalta haettussa datassa peli on jo sijoitettu plussa-listalle, mutta toiselta palvelimelta haettaessa peli ei vielä plussa-peliksi luokitella.

Tämä käy siis suhteellisen usein, joten jatkossa tosiaan kannattaa tarkkailla sitä loppusummaa vähän ahkerammin.
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Tämä käy siis suhteellisen usein, joten jatkossa tosiaan kannattaa tarkkailla sitä loppusummaa vähän ahkerammin.
Kun Plus-tarjontaan tulee uusia maksuttomia pelejä, voi tosiaan jokin peli näkyä jonkin aikaa Store-päivityksen jälkeenkin edelleen maksullisena. Tällaiset lieveilmiöt fiksaantuvat kuitenkin muutamassa tunnissa.

Borderlands 2 on ollut IGC:n osana jo jouluaatosta lähtien, eli aika sekaisin saa palvelimen kello olla, jos yli kuukaudella heittää.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kai sieltä pitäisi näkyä tapahtumien tarkat aikaleimat, ja jos Plus-jäsenyys on hankittu ennen pelin lunastamista, mitä epäselvää asiassa voisi olla?

Just näin sanoinkin ekaksi...

Jos peli on hommattu ennen tota plussan tilausta (aikaleimat näkyvät), tällöin se maksaa. Jos aikaleima on plus-tilauksen jälkeen ei ongelmaa pitäisi olla. Sitten jos ostokset ovat kaikki samaan aikaan tehty, niin sitten niitä on kiva sumplia.

Vaikka kaikki olisi oikein on joskus ollut suukopua silti. Suomen PS tuki on oikea paikka hoitamaan setit ja osaavat. Asiakkaan ei tarvitse olla Lontooseen yhteydessä, NF on asiakkaan puolesta yhteydessä. NFllä on Suomen SEN superuser oikat ja pystyy melkein kaikkeen, muttei kuitenkaan hyvityksiin. Hyvärit Sony hoitaa itse ja NF on välikätenä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Sitten jos ostokset ovat kaikki samaan aikaan tehty, niin sitten niitä on kiva sumplia.
PlayStation Plus on tilauspalvelu, jota ei voi Storen ostoskoriin edes laittaa, vaan se on ollut pakko ostaa ensin. Ja tosiaan sekin, että kaikki muut samassa korissa olleet Plus-pelit tulivat maksutta, viittaa erittäin vahvasti Storen hetkelliseen fibaan.

Eiköhän tuo selviä ihan parhainpäin. :)
 
Ylös Bottom