Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä kaipaa!

Määrä ei korvaa missään nimessä laatua! Tai tietenkin, jos haluaa pelata pelejä vuoden - pari vuotta myöhässä, niin mikäs siinä.

Aamen en vois olla enempää samaa mieltä. Olen nyt kattonut mitä pelejä ps4:lle tullut niin semmosia pimpelipompeli tasohyppelyitä, että ei mitään järkee.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä kaipaa!

Määrä ei korvaa missään nimessä laatua! Tai tietenkin, jos haluaa pelata pelejä vuoden - pari vuotta myöhässä, niin mikäs siinä.
Kai te kuitenkin tajuatte, että kaikki ilmaiset pelit on vain plussaa? Ei varmaan paljoa laskis tulot plussasta vaikka ilmaset pelit lopetettaisiin, kun ei ole paljoa vaihtoehtoja jos haluaa netissä pelata :P
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kai te kuitenkin tajuatte, että kaikki ilmaiset pelit on vain plussaa? Ei varmaan paljoa laskis tulot plussasta vaikka ilmaset pelit lopetettaisiin, kun ei ole paljoa vaihtoehtoja jos haluaa netissä pelata :P

Mun mielestä toi on pelkkää sonyn kiskontaa. Kaikki pakotetaan tommoseen palveluun vaikka ei sitä edes käytä kuin online pelaamiseen.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Laatu huonoa? Kesäkuun pelit kaikki yli 80 metacriticis. Ja PS4:n peleistä ei oo voinu paljoa odottaa ku ei oo ollu tarjontaakaan. PS3, PS4 ja Vita kotona ja kyllä kelpaa!
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Laatu huonoa? Kesäkuun pelit kaikki yli 80 metacriticis. Ja PS4:n peleistä ei oo voinu paljoa odottaa ku ei oo ollu tarjontaakaan. PS3, PS4 ja Vita kotona ja kyllä kelpaa!

Itse ottaisin edes yhden laatupelin vuodessa kuin 72 peliä mitä en ikinä tule pelaamaan.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kai te kuitenkin tajuatte, että kaikki ilmaiset pelit on vain plussaa? Ei varmaan paljoa laskis tulot plussasta vaikka ilmaset pelit lopetettaisiin, kun ei ole paljoa vaihtoehtoja jos haluaa netissä pelata :P
Huom. "Ilmaiset" pelit.

Peleistähän joutuu siis maksamaan sen ~45e/12kk, peleillä ei ole jälleenmyyntiarvoa eikä pelejä voi itse valita.

Leikkimielisesti olen seuraillut AAA-pelien hinnan kehitystä, ja näyttäisi, että kun pelin myyntihinta putoaa sinne 15e:n hujakoille, ilmaantuu peli Plus-peliksi. Eli todennäköisesti hiipuneen myynnin uudelleen lämmittelyähän tuo on, ja yleensä peleille tuleekin DLC-pakettia juuri samoihin aikoihin tarjolle.

En ole tainut pelata yhtäkään plus-peliä läpi, ellei jo ennen plus-kampanjaa ole kyseistä peliä ole tullut ostettuja.

edit:
Assassins Creed III ja Sleeping Dogs olivatkin ainoat pelit, jotka tuli mieleen. Molemmat hyvinkin ala-arvoisia, ja niiden tilitykset löytävätkin kyseisten pelien ketjuista.

Joillekin plus-jäsenyys tietenkin sopii, mutta itselle plus-pelien vuoksi sitä ei kannata todellakaan hommata.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Itse ottaisin edes yhden laatupelin vuodessa kuin 72 peliä mitä en ikinä tule pelaamaan.

Kuten todettu, niin kesäkuussakin jokainen peli on metanarvion mukaan yli 80, joten kyllä ne voidaan kaikki laskea laatupeleiksi. Jos sä nyt et satu tykkäämään niin ei se Sonyn vika ola.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kuten todettu, niin kesäkuussakin jokainen peli on metanarvion mukaan yli 80, joten kyllä ne voidaan kaikki laskea laatupeleiksi. Jos sä nyt et satu tykkäämään niin ei se Sonyn vika ola.

Siis eikö se olisi oikeaa asiakaspalvelua, että jokaisella olisi mahdollisuus valita? Eikä perustaa palvelua sille, että se on käytännössä otettava?

Tai jos kumminkin rahastaa pitää, niin se räätälöitäisiin eri tarpeiden mukaan?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

En ole tainut pelata yhtäkään plus-peliä läpi, ellei jo ennen plus-kampanjaa ole kyseistä peliä ole tullut ostettuja.
Listataanpa nyt muutamia hyviä plus pelejä mitä muistuu mieleen:
XCOM: Enemy Unknown
Hitman: Absolution
Sleeping Dogs
LOTR: War in The North
Resident Evil 5
Mass Effect 3
Saints Row 3
Batman Arkham City
Crysis 2
Bioshock 2
Red Dead Redemption
Borderlands
Infamous 2
Dead Space 2
Deus Ex: Human Revolution
Demon's Souls

Noista ilmeisesti olit kaikki jo ostanut, tai ei vaan kiinnostanut? Tuskinpa se vika silloin on ainakaan plussan tarjonnassa :rolleyes:

Siis eikö se olisi oikeaa asiakaspalvelua, että jokaisella olisi mahdollisuus valita? Eikä perustaa palvelua sille, että se on käytännössä otettava?
Herätys nyt, ei se mitään hyväntekeväisyyttä ole...
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei sitä ole pakko ostaa. Sinä pelaat netissä ja maksat siitä, pelit on sitten vain plussaa jos jotain sattuu tulemaan mikä kiinnostaa.

Minä en pelaa netissä, mutta en koe maksavani tyhjästä kun en sitä käytä. Minä maksan siitä, että saan pilvipalvelut, automaattilataukset ja ilmaispelit.

Ja digipelien hinnoittelusta on oma ketju, mutta kaupasta ostetussa on jälleenmyyntiarvo ja minä maksan levyttömyydestä extraa. Ihab miten asiat ottaa..
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei sitä ole pakko ostaa. Sinä pelaat netissä ja maksat siitä, pelit on sitten vain plussaa jos jotain sattuu tulemaan mikä kiinnostaa.

Minä en pelaa netissä, mutta en koe maksavani tyhjästä kun en sitä käytä. Minä maksan siitä, että saan pilvipalvelut, automaattilataukset ja ilmaispelit.

Ja digipelien hinnoittelusta on oma ketju, mutta kaupasta ostetussa on jälleenmyyntiarvo ja minä maksan levyttömyydestä extraa. Ihab miten asiat ottaa..

No eikö sitä palvelua voitais räätälöidä eritarpeiden mukaan? Vai kaikki maksaa pelaa tai ei. Se on vaan mun mielestä väärin.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Listataanpa nyt muutamia hyviä plus pelejä mitä muistuu mieleen:
Noista ilmeisesti olit kaikki jo ostanut, tai ei vaan kiinnostanut? Tuskinpa se vika silloin on ainakaan plussan tarjonnassa :rolleyes:
Jos peli ei kiinnosta, niin eikö se juuri siinä tarjonnassa ole vika?

Kirjoitin listasi uudelleen.
Listataanpa nyt muutamia hyviä plus pelejä mitä muistuu mieleen:
XCOM: Enemy Unknown
Mass Effect 3
Batman Arkham City
Red Dead Redemption


Ja kyllä, nämä tuli ostettua ihan fyysisinä.

Se, että Sleeping dogs ja Hitman Absolution ovat listallasi mukana, kertoo taas ehkä enemmänkin sinusta... Molempien myynnit floppasivat jopa julkaisijankin mielestä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nimenomaan. Älä maksa jos ei oo käyttöä. Ja jos sieltä tulee et "mutku pelaan netis", ni sillon sä maksat siitä, et peleistä. Niin helppoa se on.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ne jotka pelaa ja lataa niitä plus pelejä sais maksaa suhteessa enemmän ja me pelkästään onlinea pelaavat vähemmän jos plus pelit on niin sika hyviä jonkun mielestä.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Ei siinä kovin sikahyviä tarvi olla jos 72 peliä 50eurolla sisältäen automaattilataukset ja pilvipalvelut. Joillekin vielä se nettipeli päälle. Siinä ei paljoa tarvi odottaa parasta aaa peliä ja siltin niitäkin on joukossa (batman, RDR jne).
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Nimenomaan. Älä maksa jos ei oo käyttöä. Ja jos sieltä tulee et "mutku pelaan netis", ni sillon sä maksat siitä, et peleistä. Niin helppoa se on.

Joo varmasti kaikki onlinea fifa14:sta pelaavat on samaa mieltä. Jos nyt sanotaan ei ole ihan putkeen mennyt netis pelaaminen kyllä yhteyksissä ja kaikis mahdollises on ollut niin paljon ongelmia.
 
Ylös Bottom