Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)
Pakko sanoa, että ainakin steamworld dig on hyvä. Ostin sen pari viikkoa sitten alle 4e hintaan ja tuli vedettyä kerralla läpi ja aikaa meni hiukan alle 7 tuntia. Alunperin tuo ei kiinnostanut ollenkaan, mutta kun katsoin muutaman videon niin se näyttikin pirun hyvältä.
Escape plan on kiinnostanut myös pitkään, mutta hinta ollut liian kova riskiin nähden.
En tiedä mitä ihmiset aina odottaa. Itse ostan plussaa aina 3kk kerrallaan joten maksan 5e/kk ja tuolla saan pelata netissä, siirtää tallennukset pilveen joka on varsinkin vitalla kova juttu koska savet häviää koneesta samalla kun poistaa pelin ja lisäksi saan vielä alennusta joistakin peleistä ja ne muutamat pelit vielä ilmaiseksi. Joo ei ne ole ilmaisia, mutta kun ottaa tuon kaiken muun huomioon niin ei paljoa vaadita jotta tuntee saaneensa vitosen edestä sisältöä joka kuukausi.
Tosin minun tapauksessa auttaa se, että kämpästä löytyy ps3/ps4/vita.
Odottaa pelejä joita pelata, eikä surkeita mukahyviä indieräpellyksiä
onhan nuo muut plusominaisuudet ihan käteviä, kun niistä kerta pitää maksaa. Esim viime ja edellis vuonna vita+ps3 tuli lähinnä "oikeita" pelejä pelattavaksi, nyt Vuodessa tullut suurinpiirtein 0 hyvää kunnollista peliä neloselle. Jos joku rakastaa indieitä niin hyvä sille, minulle nuo indiet on samanlaisia joita tuli joskus 80-luvulla jauhettua ihan tarpeeksi, ja senkin ajan peleissä on enemmän "sielua"
Esim battlefield 3 lego lotro gta ym isoja pelejä tuli plussana viime vuonna, niin kyllähän nuo stick manit, resogunit ym räpellykset joita ei jaksa paria kertaa enempää, kun sisältö on lähinnä jotain ennätysten tekoa tai mukahauskaa huumoria harmittaa.
Kaikkia olen koittanut ja yhtään hyvää ei ole vielä tullut, driveclubinkin mokasivat niin ei auta kuin odotella ensi vuotta
Kannattaa selata kaikkien ps+ pelien listaa niin näkee tämän vuoden tasonlaskun. Ennenhän plussaplein piti olla tietyn tason yläpuolella että se sinne pääsi, liekkö nyt riittää että joku ripuli pomppii ruudulla.
Edit: esim terraria tai minecraft kiinnostaisikin indiepeleistä, kun niissä on paljon ideaa ja sisältöä. Jopa octodad näyttää hauskalta, tuntuu vaan että indieistäkin valitaan ne halvimmalla tehdyt ja idealtaan köyhimmät pelit.