Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

No jaa, mun kavereista taas ketään ei kiinnosta futis yhtään ja ovat aivan hurmiossa tuosta, kun on vain niin älyttömän hauskaa viihdettä.

Mut itse nappaan itselleni kaikki plus pelit aina talteen, nekin joita tiedän etten ikinä pelaa. Jos kuitenkin innostunkin joskus kokeilemaan, niin sen voi ladata koneelle.

rocket league on tosiaan yksi parhaista ps+ peleistä koskaan, jos ei paras. Ja mielestäni ehdottomasti ainakin talteen kannattaisi ottaa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Kuuluu taas sarjaan pelejä jota en tajua...varmaan jalis ja jäkis pelifanit tykkää tuosta
RL upposi, vaikka jalis ja jäkis ei kiinnosta lainkaan. Edes MM-kisoja en seuraa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

RL upposi, vaikka jalis ja jäkis ei kiinnosta lainkaan. Edes MM-kisoja en seuraa.

Samat sanat. Peli on juuri omaan makuun tarpeeksi simppeli ja kaheli, eikä sisällä idioottimaisia sääntöjä, jotka pilaavat peli-ilon.

Seuraavan kuun plus tarjonta ei sisällä mitään päätä räjäyttävää, mutta tulen varmasti lataamaan ainakin Limbon.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Harvinainen kuukausi ollut, kun ei plussa-peliä tullut napattua.
Tilanne näköjään korjaantuu tulevan kuukauden Ascension ja Temple of Osiriksen kohdalla. Jälkimmäisestä vielä ihan varma, koska vain PS4:lle.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Noita PS Plus pelejähän pystyy pelaamaan niin pitkään kun PS Plus-jäsenyys on voimassa. Katoaako ne sitten, jos sulta loppuu plussa samana päivänä kun ostaisit lisää tai vaikka päivän, parin päästä plussan loppumisesta?
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Noita PS Plus pelejähän pystyy pelaamaan niin pitkään kun PS Plus-jäsenyys on voimassa. Katoaako ne sitten, jos sulta loppuu plussa samana päivänä kun ostaisit lisää tai vaikka päivän, parin päästä plussan loppumisesta?

Pelit pysyvät konsolillasi, mutta voit pelata niitä vain jos sinulla on plus aikaa käytössäsi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Vituttää tämmöset pelaajat. Liekkö sama joka huutaa aina sen Knackin perään. Totta on se että isompiakin pelejä vois tarjota mutta kokeilematta paskaa asennetta en tajua. Stealth ainakin vaikuttaa hyvälle. Sound shapesin platina ei oo ihan helppo. Omasta mielestä vaatii aika paljon taitoa tai siten muistan väärin. Loistava peli ihmisille jotka osaa tehdä musiikkia.

Sori ihan hirveesti kun ei nyt nämä pelit satu kiinnostamaan, ja ei, ikinä en ole Knackia toivonut plussaan :)
Kun tämän kuun pelit ei vaan yksinkertasesti kiinnosta niin minkäs teen? Anteeksi kun ei meidän peli maut tunnu menevän yhteen, koita kestää;)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mutta tekeekö eri peli maut plus tarjonnasta huonoa? Kun sinne tulee pelejä jotka sua kiinnostaa, voi olla ettei se kiinnosta esim mua yhtään.

Ei kaikkia voi miellyttää.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Harmi kun tuota Castlestormia ei tule PS4:lle :/
 
PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Täälläkin kun väki puhuu noista trophyistä, niin tuntuu että jotkut pelaa pelejä vain ainoastaan jonkun platina trophyn takia. Jos noista edes saisi jotain niin voisi itseäkin kiinnostaa. Itselle trophyjen arvo on tasan nolla. Eli mikä niissä nyt on se juttu :)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Täälläkin kun väki puhuu noista trophyistä, niin tuntuu että jotkut pelaa pelejä vain ainoastaan jonkun platina trophyn takia. Jos noista edes saisi jotain niin voisi itseäkin kiinnostaa. Itselle trophyjen arvo on tasan nolla. Eli mikä niissä nyt on se juttu :)

Tää on mulle vähän sama. Vaikka on peli mitä hakkaan satoja tunteja, niin sieltä löytyy trophyjä joita en vaan jaksa alkaa suorittamaan, kun en ymmärrä niiden ideaa yhtään. :D
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Tää on mulle vähän sama. Vaikka on peli mitä hakkaan satoja tunteja, niin sieltä löytyy trophyjä joita en vaan jaksa alkaa suorittamaan, kun en ymmärrä niiden ideaa yhtään. :D
Kai se on egon pönkitystä. Itse pelaan pelaamisen ilosta enkä saavuta sillä mitään että esim. Keräilen kentistä löydettävät esineet talteen. Toki otan ne jos sattuvat tulemaan vastaan. Nykyään on interweb pullollaan ohjeita mistä kaikki saa.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Rocket Leaguesta sen verran vielä, että vielä videoidenkaan perusteella ei kolahtanut meikäläiselle, mutta itse pelaaminen on huippua. Jos ei ole kokeillut itse ohjain kädessä varsinkin online-puolella, niin ehdottomasti kannattaa, kun vielä voi.

Todella positiivinen yllätys, ja vaikka en yleensä ns. indie-peleistä perusta, niin väkisinkin yksi parhaista plussa peleistä, mitä tullut pelattua.

---

Tämän kuun plussa-pelit näyttävät mielenkiintoisilta, varsinkin Lara Croftin co-op ja Limbo kiinnostavat kovasti.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mielenkiintoinen uudistus. VG24/7: PS Plus “Vote to Play” incentive pops up and leaks Grow Home for PS4 in the process

"It looks like Sony has a plan in place to allow PlayStation Plus users to vote on monthly content offerings.

The video explained a new feature in the works which allows PS Plus users to vote on one of three titles. The title with the most votes would be included in the following month’s list of Plus offerings. The two other games listed would be offered to users at a discount."

ps_plus_voteing-2.jpg


ps_plus_voting-1.jpg
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Mielenkiintoinen uudistus. VG24/7: PS Plus “Vote to Play” incentive pops up and leaks Grow Home for PS4 in the process

"It looks like Sony has a plan in place to allow PlayStation Plus users to vote on monthly content offerings.

The video explained a new feature in the works which allows PS Plus users to vote on one of three titles. The title with the most votes would be included in the following month’s list of Plus offerings. The two other games listed would be offered to users at a discount."

ps_plus_voteing-2.jpg


ps_plus_voting-1.jpg

Ihan ok uudistus, kunhan alkavat laittamaan sinne sitten vaihtoehdoiksi jotain mielenkiintoisempia pelejä eikä vain niitä ainaisia halpa indie-tuotksia jotka ovat usein olleet PC:llä jo useamman vuoden. Niiden suhteen ei viitsi edes ääntä antaa. Oon viimeksi tainnut ladata PS plussasta jotain viime vuoden puolella.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mi...

Täälläkin kun väki puhuu noista trophyistä, niin tuntuu että jotkut pelaa pelejä vain ainoastaan jonkun platina trophyn takia. Jos noista edes saisi jotain niin voisi itseäkin kiinnostaa. Itselle trophyjen arvo on tasan nolla. Eli mikä niissä nyt on se juttu :)
Joillekin - minä mukaan lukien - trophyt on sellainen 'pelin läpäisy' siinä missä itse pelissäkin pääsee läpi.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Irkissä tuli vastaan ihan hassu ennustus peleistä, jotka päätyvät Plus-valikoimaan ennemmin tai myöhemmin; Journey, N++, Galak-Z ja Everybody's Gone To The Rapture. Viksuimmat siellä takarivissä ehkä jo osaavatkin sanoa, mikä näitä neljää peliä yhdistää. Kyllä, ne olivat tämän kesän PlayStation Store PLAY -kampanjan - aikaisemmin PSN PLAY - pelit US Storen puolelta. Ennustuksessa on siinä mielessä vinha perä, että kahden edellisvuoden (2014 ja 2013) kaikki kahdeksan nimikettä ovat jossain vaiheessa olleet Plus-jäsenille maksuttomia. Ja vielä kesän 2012 peleistäkin puolet, eli siis kaksi neljästä, ovat Plus-pelejä olleet.

Lähde: PS.Blog (US)
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Limbo on kyllä satavarmasti tullut jo PS3:lle plussapelinä, vaikka Sonyn sivut kuulemma muuta väittääkin. En ole ikinä sitä ostanut ja muutenkin kaikki store-ostokseni voisi laskea yhden käden sormilla. Silti olen Limbon storesta ladannut ja läpi pelannut jo ajat sitten PS3:lla.
 
Vastaus: PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu (Lue FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Limbo on kyllä satavarmasti tullut jo PS3:lle plussapelinä, vaikka Sonyn sivut kuulemma muuta väittääkin. En ole ikinä sitä ostanut ja muutenkin kaikki store-ostokseni voisi laskea yhden käden sormilla. Silti olen Limbon storesta ladannut ja läpi pelannut jo ajat sitten PS3:lla.

On muuten varmasti ollut, koska itsekin tullut se PS3:lle ladattua.
 
Ylös Bottom