Hulikopteri
Well-Known Member
Itse taas olen miettinyt tuon Steelrisingin ostamista. Noh, eipä tarvitse ostaa nyt.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saitteko rollerdromen ladattua. Ittellä muut kuukauden pelit sain kirjastoon mutta en tätä. Lukee vain "osta playstation storesta" ja kun sitä klikkaa niin sanoo: ei ostettavissa (ja lisätieto, ennen kuin voit tehdä tämän ostoksen tarvitset tarvitset seuraavat tuotteet: rollerdrome)?Rollerdromea kannattaa kaikkien kokeilla. Se on yksi viime vuosien parhaista peleistä.
Tuo kuulostaa meikäläisen korvaan siltä kuin olisi lisäosasta kyse. Mulla peli latautui ihan normaalistiSaitteko rollerdromen ladattua. Ittellä muut kuukauden pelit sain kirjastoon mutta en tätä. Lukee vain "osta playstation storesta" ja kun sitä klikkaa niin sanoo: ei ostettavissa (ja lisätieto, ennen kuin voit tehdä tämän ostoksen tarvitset tarvitset seuraavat tuotteet: rollerdrome)?
Siltä tosiaan kuulostaa, mutta peliin ei ole julkaistu mitään lisäosia. Ja kun plussaan kuuluu molemmat, PS4- ja PS5-versio, niin oudolta kuulostaa, että ei toimi.Tuo kuulostaa meikäläisen korvaan siltä kuin olisi lisäosasta kyse. Mulla peli latautui ihan normaalisti
Muutaman kerran vuodessa, joskin osa noista koskee vain ns. uusia jäseniä (eli oleellisesti sellaisia, joilla ei ole voimassaolevaa Plus-jäsenyyttä). Jos veikata pitää, pääsiäisenä tulee seuraava alekamppis.Kuinka usein ruukaa olla tarjouksia nuihin PS Plus tilauksiin? Pitkiin aikoihin ei ole tullut niitä ostettua, kun ei ole ollut aikaa pelailla, mutta nyt on PS5 laitettu tilaukseen ja voisi tuon Plussan hommata, kunhan saisi vähän huokeammalla hinnalla.
Black Friday -tarjouksia on ollut vuosittain myös, itse olen ainakin kaksi uusinut tilauksen BF-tarjouksella.Muutaman kerran vuodessa, joskin osa noista koskee vain ns. uusia jäseniä (eli oleellisesti sellaisia, joilla ei ole voimassaolevaa Plus-jäsenyyttä). Jos veikata pitää, pääsiäisenä tulee seuraava alekamppis.
Olivatkos nämä nyt niitä pelejä, jotka pysyvät pelattavissa niin kauan kuin tuo plussajäsenyys on voimassa? Vai poistuvatko sitten jonkun määräajan kuluttua?Essential Plus huhtikuun plussapelit:
PlayStation Plus Monthly Games for April: Immortals of Aveum, Minecraft Legends, Skul: The Hero Slayer -psblog
On, koska lukee tuo Essential myös tuossa.Olivatkos nämä nyt niitä pelejä, jotka pysyvät pelattavissa niin kauan kuin tuo plussajäsenyys on voimassa? Vai poistuvatko sitten jonkun määräajan kuluttua?
On omasta mielestä tullut aina myös erikseen ostettavaksi.Huhtikuun Plus-pelien lisäyksissä piilee mielenkiintoinen tieto, nimittäin Alone in the Dark: The New Nightmaren klassikkoversio. Vielä en löytänyt tietoa siitä, että voiko tuo hankkia erikseen vai vaatiiko tilauksen.
Huhtikuun PlayStation Plus -pelit paljastettiin - Pelaaja.fi
Huhtikuun PlayStation Plus -pelit on nyt paljastettu. PlayStation Plussan kalliimpien Extra- ja Premium-tilausten haltijat pääsevät tilausmaksuaan vastaan käsiksi kuukausittain päivittymään pelikatalogiin. Tämän kuun päivityksissä on luvassa pääasiassa joukko pienempiä julkaisuja. Tiistaina 16...www.pelaaja.fi
Resident Evil Director's Cut taitanee olla vain premiumin kautta saatavilla PS4:lle ja PS5:lle, paitsi jos sen käy ostamassa PS3:n storesta, sillä se ilmesesti on crossbuy, mutta vain Euroopassa. Jotenkin hämmentävä homma tuokin.On omasta mielestä tullut aina myös erikseen ostettavaksi.