Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Mitä helvettiä kysyy hän? Mulla loppui 7.9 ps plus jäsenyys ja sain silloin tarjouksen ps plussasta -25% ja 30.9 asti tarjous voimassa. Katselen juuri pleikkarilta plussa aikoja eikä mitään tarjousta ole tarjolla. Mitä en nyt ymmärrä?

Mitä helvettiä kysyy hän? Mulla loppui 7.9 ps plus jäsenyys ja sain silloin tarjouksen ps plussasta -25% ja 30.9 asti tarjous voimassa. Katselen juuri pleikkarilta plussa aikoja eikä mitään tarjousta ole tarjolla. Mitä en nyt ymmärrä?
Tämä keissi selätetty. Otin yhteyden pleikkarin tukeen ja sain 18€ hyvityksen virtuaalilompakkooni hyvityksenä menetetystä tarjouksesta.

Essential Plus lokakuun plussapelit:
G2LzMrHWcAARNQS

Vähän tämmöinen satunnaisempi havainto, joka tavallaan liittyy Plussaankin. Oon pitkään miettinyt, miksi vain osa PS5-peleistä on striimattavissa eli pelattavissa "pilvestä" ilman, että tarvitsee peli olla asennettuna omalle konsolille. Varsinaista syytä en edelleenkään tiedä, mutta mulla tehtynä erillinen kansio peleille, joista striimausvaihtoehto puuttuu. Aina välillä käyn katsomassa, että onko tilanne muuttunut. Ja tänään oli! Iso nippu (etenkin indie)pelejä oli nyt saanut plussalogollisen pilvi-ikonin pelikuvakkeensa oikeaan yläkulmaan. Eli ainakin nämä ovat nyt yhtäkkiä muuttuneet suoratoistettaviksi:

A Juggler's Tale
Boxville
Demetrios - The BIG Cynical Adventure Replastered
Doki Doki Literature Club Plus!
Evil West
Exhausted Man
First Class Trouble
Heal: Console Edition
Hello Neighbour 2
Immortality
JYDGE
Kentucky Route Zero: TV Edition
Kerbal Space Program Enhanced Edition
Lost In Random
Manifold Garden
Martha Is Dead
Shakedown: Hawaii
Shape Of The World
Spelunky 2
Teenage Mutant Ninja Turtles: The Cowabunga Collection
Tesla vs Lovecraft
Teslagrad Remastered
The Bookwalker: Thief Of Tales
The Many Pieces Of Mr. Coo
The Sinking City
TUNIC
WHAT THE GOLF?
Who Wants To Be A Millionaire?
Wizard With A Gun

Update! Näemmä pelejä myös poistuu striimauksen piiristä! Esim. GTAV:n PS5-version aikanaan pelasin läpi striimauksen kautta, mutta nytpä tuota vaihtoehtoa ei enää olekaan.

Viimeksi muokattu:
Viikonlopun jälkeen muutama EA-peli (DiRT 5, GRID Legends ja PGA Tour 2K23) sekä GreedFall ja Worms Rumble ovat saaneet striimaustuen. Näiden jälkeenkin omassa pelikirjastossa on silti vielä peräti 72 nimikettä, joita ei voi suoratoiston kautta pelata.

Ihan vain huomiona että nyt kun tuo AW2 tuli plussapeliksi, näyttäisi sille olevan myös Ultimate Edition upgrade alennuksessa, alle 6e kun normaalisti noin 20e. Molemmat DLCt ja jotain kosmeettiisia juttuja. Ostin ja toimii.

Ylös Bottom