Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Mulla loppuu premium 28. päivä ja taas on tullut pidettyä listaa pelatuista peleistä.
Tosiaan maksoin 19e siitä, että päivitin essentialin premium tasolle viimeisen 85 päivän ajaksi joten hyvin tullut rahoille vastinetta.
Ens viikolla tulee vielä pelattua until dawnin remake.

PS4/PS5

Crow country
God of war: ragnarök
Lost records: bloom & rage
Ice age: scrat's nutty adventure
Silent hill 2 remake
Bubsy: the woolies strike back

PS1

Kurushi
Mr. driller

PS2

Indiana Jones and the staff of kings
Timesplitters
Sly raccoon

PS3

Resistance 3
Sly 4: thieves in time
Infamous

Leffat

Bloodshot
Adventures of Tintin
Morbius
Monster hunter

PS3 pelien kanssa kyllä oli mielenkiintoisia hetkiä sillä jokainen kolmesta pelistä toimi hieman eri tasolla.
Resistance 3 oli ok eli ruudunpäivitys ongelmia oli, mutta ei mitään sellaista mitä ei varmaan olisi ihan orkkis raudallakin ja kuvanlaadussa oli kyllä nähtävissä se, että peliä striimataan.

Sly 4:n kanssa oli aika pahoja ruudunpäivitys ongelmia ihan ekasta hub maailmasta lähtien enkä puhu mistään stutteroinnista vaan ihan kunnon nykimisestä mitä ei varmasti orkkis raudalla ole.

Infamous taas toimi ruudunpäivityksen suhteen kuten sen voisi olettaa orkkis raudalla toimivan, mutta ohjauksessa tuntui olevan input lagia.
Koitin googlettaa onko ps3:lla myös tuollaista, mutta en löytänyt vastausta.
Se mitä ps3:lla ei varmasti ole on ongelmat tähtäyksen kanssa sillä monta kertaa kun aloin tähtäämään vaikka yläviistossa oikealla olevaa vihollista niin aluksi tähtäin nytkähtää alaviistoon vasemmalle.
Tuo tapahtui niin usein, että aloin epäilemään jos mun edgessä on ongelmia, mutta mitään vastaavaa ei tapahdu missään muussa pelissä eikä myöskään kalibrointi ruudussa.

Kaikki tuli kuitenkin pelattua läpi.
Black friday diileistä sitten toivottavasti "tarjoushintaan" taas vuosi essentialia.

Playstation plus tarjoukset vuodeksi:
- Premium -33% 101,80€
- Extra -25% 94,46€
- Essential normaali hinta 71,95€

Hieman pettymys :confused:

Lisäksi bf-tarjoukset alkoivat. PS storessa kaikenlaista. Maininnan arvoinen on Gigantin tarjous Astro Botista hintaan 35€. Tarjouksia on myös muilla kodinkoneliikkeillä ja operaattoreilla.

Playstation plus tarjoukset vuodeksi:
- Premium -33% 101,80€
- Extra -25% 94,46€
- Essential normaali hinta 71,95€

Hieman pettymys :confused:

Lisäksi bf-tarjoukset alkoivat. PS storessa kaikenlaista. Maininnan arvoinen on Gigantin tarjous Astro Botista hintaan 35€. Tarjouksia on myös muilla kodinkoneliikkeillä ja operaattoreilla.
mulla loppuu ps+ premium tilaus 30.11. ei näy tota tarjoushintaa plussasta lainkaan jos on kirjautuneena. onko tähän jotain kikkaa millä saisi jatkettua?

Oma nykyinen premium loppuu helmikuussa, tosin peruutin tilauksen jo pari kuukautta sitten, ja nyt tarjoaa jatkamaan premiumia tuohon tarjoushintaan. Ei silti yhtä hyvä kuin silloin alkuvuodesta kun sen sai essentialin hinnalla eli 71,90€ vuodesta.

Mulla on voimassa joulukuulle asti essential ja mulla tarjoaa 20% alea jos haluan korottaa premiumiin tai ostaa vuoden jatkon essentialin ja nyt on pakko tarttua ettei mene taas ohi koko tarjous.

Tänne tarjottiin kans reilulla satasella premiumia ni pakkohan se on tarttua kun saa alle essentialin kuukausi hinnalla. Nyt voi taas joulukuun 2026 alkuun nauttia runsaista antimista.

Mulle vain tarjotaan päivitystä premiumiin tilauksen loppuajaksi 33% alennuksella ja muilla tasoilla ei ole mitään alennuksia. Ihme touhua kun en ikinä saa essentialista tarjouksia. Nyt on ollut jatkuva maksukin pois käytöstä viime kerrasta asti ja tilaus menee umpeen vähän päälle kuukaudessa.

Tänne tarjottiin kans reilulla satasella premiumia ni pakkohan se on tarttua kun saa alle essentialin kuukausi hinnalla. Nyt voi taas joulukuun 2026 alkuun nauttia runsaista antimista.
Itselle tuli myös Premium, oli vaan 7€ eroa Extraan niin kokeillaan nyt ensimmäistä kertaa Premiumia. Saa ainakin PS Portalin pilvi käytöstä vielä enemmän irti ja myös heti lähti klassikko pelit lataukseen. Mm. Ridge Racer4, Syphon Filter, Doom ja Sly Racoon (Slyt on itsellä kokonaan kokematta).

Kesällä joutui kyllä tilaamaan PS+ kuukausi kerrallaan, että sai lopetettua tilauksen ennen BF-tarjouksia. Kaksi aikaisempaa vuotta jäi BF-tarjoukset kokonaan saamatta.

Eipä tosiaan näy Essential-tarjouksia täälläkään. Onneksi sain vuosi sitten ladattua tarjoushintaista tilausta pari vuotta putkeen, joten odotellaan ensi vuoteen. :D

Mulle vain tarjotaan päivitystä premiumiin tilauksen loppuajaksi 33% alennuksella ja muilla tasoilla ei ole mitään alennuksia. Ihme touhua kun en ikinä saa essentialista tarjouksia. Nyt on ollut jatkuva maksukin pois käytöstä viime kerrasta asti ja tilaus menee umpeen vähän päälle kuukaudessa.
No itsellä tilanne oli sama, eli Premiumia tarjottiin vain Essential-kuukausitilauksen päivityksenä lopputilauksen ajaksi. Mutta löytyi myös mahdollisuus (sekä selaimella, että PS5:n tilausten hallinnan kautta) _tilata uudestaan_ Essential 12 kk:n ajaksi 20% alennuksella. Tilasin sen, ja nyt olisi mahdollisuus päivittää 12 kk:n Essential Premiumiksi 33% alennuksella.
PSApin kautta olisi myös onnistunut.

PS5:lla jos meni Storeen tai Plussan kautta tilaamaan, olisi ollut vaihtoehtona vain päivittää Premiumiksi tarjoushinnalla tilausjakson loppuun saakka, jonka jälkeen hinta olisi ollut täydet 16,95€/kk.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom