Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Harvinainen tilanne eli Sony tarjoaa ainakin joillekin nykyisille Plus-jäsenille mahdollisuuden ostaa 12 lisäkuukautta Extra- tai Premium-tilausta 25 prosentin alennuksella. Kokeilin omalla PSN-tunnarillani, ja tää ihme kyllä jopa toimi. Joten ostinpa 113,96 eurolla Premiumia vuoden verran lisää nykyisen tilauksen jatkoksi.

Jos Plus-tilauksesi automaattinen jatkaminen on jo pois päältä, niin ei hätää. Laita se ensin päälle ja sit heti perään ota pois, niin sitten toi tarjous tulee jos on tullakseen.

Lähde: PlayStation Lifestyle
Ja muutama päivä sitten just jatkoin premiumia.. :mad:

Ei osunut arpa tässä kampanjassa kohdalle. Premium alla ja olisi näivettymässä parin viikon päästä. No nyt on automaattinen maksu pois päältä joten katsotaan jos tulisi vielä tännekin.

Sinulla on käytettävissä elokuvakrediittejä, jsys,
Älä unohda, että äskettäin ostamasi 12 kuukauden PlayStation®Plus-jäsenyyden mukana tuli elokuvakrediittejä, joita voit käyttää SONY PICTURES CORE -sovelluksessa!*
Ei näy krediitit sony sovelluksessa.???????

Sinulla on käytettävissä elokuvakrediittejä, jsys,
Älä unohda, että äskettäin ostamasi 12 kuukauden PlayStation®Plus-jäsenyyden mukana tuli elokuvakrediittejä, joita voit käyttää SONY PICTURES CORE -sovelluksessa!*
Ei näy krediitit sony sovelluksessa.???????
Sama ongelma myös mulla. Mitään ei näy siellä sovelluksessa.

Essential Plus helmikuun plussapelit:
bafkreic6cvoirk6thw5qnvbri3az3iaxdsmksbmeg5he4f6ok526iu4xz4@jpeg

Kaikille PlayStation Plus -jäsenille helmikuussa tarjottavat etupelit on vahvistettu. Ensi kuun 3. päivä luvassa on seuraavaa:

– Undisputed (PS5)
– Subnautica: Below Zero (PS5, PS4)
– Ultros (PS5, PS4)
– Ace Combat 7: Skies Unknown (PS4)
Panun peliuutistoimisto Bluesky

Jospa sieltä alkuvuoden aikana tulisi Extra/Premium tilaukseen Spiderman 2, SW Outlaws, Crew: Motorfest ja Avatar: Frontiers of Pandora.

Olisi ainakin toiveissa. En ole viitsinyt hommata noita pelejä, kun niillä on aika iso sauma kuulua PS+ palveluun jossain vaiheessa. Spiderman 2 on jo aika vanha ja Ubin pelien hinta on puolestaan ollut todella alhaalla, niin yleensä niitä sitten lisätään Ubi Classic-palveluun (joka kuuluu PS+ ominaisuuksiin).

Now give me some luck...
Nyt sieltä olisi vuotojen mukaan tulossa Spider-Man 2 helmikuun extra/premium peliksi. Juuri sopivasti sain Miles Moralesin pelattua läpi pari viikkoa sitten niin voi suoraan hypätä uuteen peliin.

Dealabsin "vuodossa" Spider-Man 2, Test Drive Unlimited SC ja Neva. Saa nähdä ilmoittaako Sony näistä vasta sitten State of Playssa, todennäköisesti.

Nyt sieltä olisi vuotojen mukaan tulossa Spider-Man 2 helmikuun extra/premium peliksi. Juuri sopivasti sain Miles Moralesin pelattua läpi pari viikkoa sitten niin voi suoraan hypätä uuteen peliin.
Tietysti, ostin tuon viime viikolla, no ei se vajaa 40e niin kauheasti ollut. Kävi kyllä mielessä että tulee tää varmaan jossain välissä tarjolle.

Vihdoinki tuo Spider-Man 2 tulee psplussaan! Hitusen kauan panttasin tätä :D

️ Marvel’s Spider-Man 2
️ Test Drive Unlimited Solar Crown
Monster Hunter Stories
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
Neva
Season: A Letter to the Future
⚔️ Echoes of the End: Enhanced Edition
Venba
Rugby 25

Tällainen 99,99 euron Premium-tarjous tällä kertaa.

Update! Sain korvanappiini tiedon, että tarjous koskee sittenkin ainakin Essential-tason tilaajia, jotka voivat nyt korottaa Premiumiin tarjoushintaan.

Viimeksi muokattu:
Tällainen 99,99 euron Premium-tarjous tällä kertaa.

Update! Sain korvanappiini tiedon, että tarjous koskee sittenkin ainakin Essential-tason tilaajia, jotka voivat nyt korottaa Premiumiin tarjoushintaan.

Hohhoijaa, nettisivulla sekä tuossa twitterin jutussa lukee että myös essentialista olisi tarjouksia, mutta eipä mulle sitä vieläkään anneta vaikka ei ole PS+:aa tällä hetkellä ollenkaan. Premium ja extra on huvittavasti samanhintaiset eli 99,99€.

Vihdoinki tuo Spider-Man 2 tulee psplussaan! Hitusen kauan panttasin tätä :D

️ Marvel’s Spider-Man 2
️ Test Drive Unlimited Solar Crown
Monster Hunter Stories
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
Neva
Season: A Letter to the Future
⚔️ Echoes of the End: Enhanced Edition
Venba
Rugby 25
Onko nämä nyt Extra tasolla? Miles Morales oli sen verran mukava pelattava, että Spider-Man 2 kiinnostelisi.

Jahas, kannattaa olla todella tarkkana jos on ollut päällä ns. automaattinen uusiminen palveluissa. Laitoin oman Premium palvelun automaattisen veloituksen osalta pois päältä muutama viikko sitten kun oli näitä ”alennus” huhuja.

Tänään oli se päivä kun palvelu meni vanhaksi ja ajattelin että katsotaan muutama päivä josko jotakin alennuksia tulisi. Yllätys olikin siinä että kuitti vuoden uusinnasta Premium tilauksen osalta normaalilla hinnalla löytyi sähköpostista. Mitähän ihmettä tässä nyt on tapahtunut, onko jollakin kokemusta mistä ihmeestä tuo tulisi perua, että oikeisti uskovat että se oli nyt tässä.

Toisaalta mitään fataalia tässä ei nyt kohdallani tapahtunut, todennäköisesti olisin Premium tilauksen ottanut uusintaan ihan tuon PS portalin pilvistriimauksen takia. Periaatteesta vain sylettää tämmöinen vaikeasti peruttavissa oleva palvelu.

No itse ainakin olen juuri noin tehnyt että ottaa sen automaattisen pois päältä ja mitään ongelmia ei kyllä ole ikään ollut. Oisko joku bugi mut ei kyl kivalta kuullostaa jos oikeesti haluaa laittaa plussan tauolle.

Mä olen niin vainoharhainen, että käyn aina päivää tai kahta ennen loppumista tarkistamassa, että se uusiutuminen on edelleen pois päältä.
Muistaakseni mullakin se oli mennyt takaisin päälle joskus vuosia sitten vaikka otan sen pois heti oston jälkeen.

No itse ainakin olen juuri noin tehnyt että ottaa sen automaattisen pois päältä ja mitään ongelmia ei kyllä ole ikään ollut. Oisko joku bugi mut ei kyl kivalta kuullostaa jos oikeesti haluaa laittaa plussan tauolle.
IMG_0574.jpeg

Bugi tosiaan nyt Sonyn puolella, löytyyhän tästä ihan mustaa valkoisella että tilaus olisi laitettu katkolle. Ihmeellinen algoritmi minun käyttäjän kohdalla, harvoin mitään extra alea ja rahatkin lähtee ihan automaattisesti. Paras A-ryhmän asiakas siis :)

Ylös Bottom