Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään!)

Thank you, G... Oliver! Sitten katsomaan, kuinka Store huomenna kaatuu ja jumittaa ostoryntäyksen vuoksi. 8)

Voi kun saataisiin loputkin FF:t storeen. Olisi aika siististi cool. Ja TT-2k pistää sitten FF7:n kiltisti lataukseen eikös niin ;)

Vastaus: PlayStation Store (Euro) (Lue FAQ: PlayStation Store ennen kuin kysyt mitään!)

Ja TT-2k pistää sitten FF7:n kiltisti lataukseen eikös niin ;)
Roger that. Koska tuota sitten ehdin pelaamaan, se on jo toinen juttu. ;)

Onpas ärsyttävää toi Nordean homma. kortin saa laitettua laskutustietoihin ja tuo 1 varaus menee siitä niinkuin pitää, mutta rahaa ei saa lisättyä lompakkoon.
Ongelma on tiedostettu ja SCEE yrittää saada sitä fiksatuksi mahdollisimman pian. Ennen sitä Nordean Visa Electron -kortit eivät Euroopan Storessa valitettavasti toimi.

Käyköhän tuohon FFVII sitten levyversion savet? Se olis kiva tietää niin ei tarvis levyjä enää kuluttaa. :) Puolivälissä kuitenkin jo pelissä.

Käyköhän tuohon FFVII sitten levyversion savet? Se olis kiva tietää niin ei tarvis levyjä enää kuluttaa. :) Puolivälissä kuitenkin jo pelissä.

Muistaisin lukeneeni jostain (oliskohan ollut playstation network foorumilta) että toimii savet aikaisemmin ostetusta (japani?) psn pelistä sekä levy versiosta, mutta en mene vannomaan.

Ongelma on tiedostettu ja SCEE yrittää saada sitä fiksatuksi mahdollisimman pian. Ennen sitä Nordean Visa Electron -kortit eivät Euroopan Storessa valitettavasti toimi.

Hieno homma. Onneks on myös Osuuspankin kortti, joka toimii :)
Ärsyttää vaan jos tulee tilannetta että on vaan toisella tilillä rahaa.
(kuten nyt on)

Tuli muuten ostettua Quest For Booty, onpas hyvää pelattavaa ihan itellekkin, vaikka pojalle sitä ajattelin, pitääpi ostaa Tools of destruction myös!

Onpas ärsyttävää toi Nordean homma. kortin saa laitettua laskutustietoihin ja tuo 1 varaus menee siitä niinkuin pitää, mutta rahaa ei saa lisättyä lompakkoon. Ei siitä kauaa aikaa ole kun tuolla nimittäin lisäsin rahaa lompakkoon, ja nyt ei yhtäkkiä vaan toimi. :mad:

Siis ei prkkkl. Siitä menee siis varausmaksu, kun kortin poistaa sieltä ja laittaa takas. Mulla on mennyt 3 varausmaksua siihen, että oon venkslannu ton ongelman takia korttia ees taas ja tehnyt vaikka mitä. Saakos noita 3 takas jotenkin. Mihin pitäis ottaa yhteyttä? Ei siinä, että se ois iso summa, mutta kun vika on Sonyssa, niin luulis, et rahat palautettais lompakkoon. Vai ymmärsinkö asian nyt oikein? Jos ihan tarkkoja ollaan niin rahat eivät vielä edes ole lähteneet tililtä.
Mistä muuten johtuu, että nykyään play.comin tilauten yhteydessä tulee myös 1 katevarausmaksua, kun taas Zavvilla se oli 0,01? Onko tuo siis joku ylimääräinen maksu vai siältyykö se hintaan, en tajua? Selittäkää?

Siis ei prkkkl. Siitä menee siis varausmaksu, kun kortin poistaa sieltä ja laittaa takas. Mulla on mennyt 3 varausmaksua siihen, että oon venkslannu ton ongelman takia korttia ees taas ja tehnyt vaikka mitä. Saakos noita 4 takas jotenkin.
Niiden "katetarkistuksien" pitäisi palautua itsestään jonkin ajan kuluttua.

Tosiaan, eilen jo katselinkin että olikos tämä aina tämän näköinen. Omasta mielestä ihan hieno.

Storessa on enää 24 traileria E3 osiossa, aamulla oli 25. En keksi mikä sieltä on kadonnut, mutta yksi on poistettu.
Olisiko sitä pressiä tulossa vai pitääkö tyytyä Homen "kökkö" -versioon, jota ei saa edes levylle kelauksella nautittavaksi.

Taitaa itselläni olla viime vuotiset messut vieläkin tallessa, kun ne pystyttiin vielä silloin jakamaan ilman mitään Homen kummajaisia.

Olisiko sitä pressiä tulossa vai pitääkö tyytyä Homen "kökkö" -versioon, jota ei saa edes levylle kelauksella nautittavaksi.
Löytyivät jenkki-Storen puolelta jo varhain tänäaamuna; kaksi n. puolentoista gigan möykkyä ja 720p-laadulla.

Löytyivät jenkki-Storen puolelta jo varhain tänäaamuna; kaksi n. puolentoista gigan möykkyä ja 720p-laadulla.
Huh helpotus... Taitaa jenkki-storen tunnukset olla fiksuin teko ikinä. Toivottavasti Sony ei "älyä" laittaa tuplatunnuksia banaaneihin, muuten tapahtuu oikeasti kauheita.

Huh helpotus... Taitaa jenkki-storen tunnukset olla fiksuin teko ikinä. Toivottavasti Sony ei "älyä" laittaa tuplatunnuksia banaaneihin, muuten tapahtuu oikeasti kauheita.
Eiköhän täälläkin melkein jokaisella ole ainakin parikin "feikkitunnusta", eikä näillä näkymin pitäisi olla tiedossa, että Sony alkaisi noita feikkejä jotenkin blockaamaan. Maailma on globaali, joten ihan hyvä vaan, että (lähes) kaikkeen sisältöön pääsee käsiksi. Sitä paitsi se varsinainen videopalvelu toimii sitten ihan IP-avaruuksien perusteella, eli sinne ei ole asiaa Suomesta käsin.

Itse asiassa konferenssi on jaettu kolmeen videoon, ei kahteen. Eli taitaa kokonaisuudessaan klöntti olla ainakin 3½ gigaa.

Itse asiassa konferenssi on jaettu kolmeen videoon, ei kahteen. Eli taitaa kokonaisuudessaan klöntti olla ainakin 3½ gigaa.
Kah, aamulla oli vain kaksi osaa saatavilla. Ilmeisesti kolmas on tullut sitten tässä päivän aikana. Täytyypä illalla kalastaa puuttuva palakin.

Miksi en pysty lisäämään lompakkoon rahaa? "The Funds could not be added to your wallet"
Ennenkin olen netistä tilannut ja olen laittanut sen netissä maksamisen päälle. Nordean visa electron.

Miksi en pysty lisäämään lompakkoon rahaa? "The Funds could not be added to your wallet"
Ennenkin olen netistä tilannut ja olen laittanut sen netissä maksamisen päälle. Nordean visa electron.
Eilen tuli jo mainittua, että Nordean Electroneihin liittyy tunnettu ongelma. SCEE ratkoo pulmaa koko ajan. Mutta toistaiseksi rahan lisäys ei siis kyseisellä kortilla onnistu.

Kannattaisi lukea joskus hiukan aiempia postauksia. Nordean korteilla ongelmia laajemminkin, SCEE on tiedostanut asian ja ongelmaa kuulema korjataan. Kunnes saavat korjatuksi, niin Nordean kortit eivät Storessa toimi.

EDIT: Kuiva ehti eka. Hyvä kuiva.

Store on päivittynyt. Nopealla vilkaisulla näkyi pari herkkua: FFVII ja Fight Night Round 4:n demo. Tarkempi listaus kohtapuoliin.

Update! Ja tässä kaikilla mukavuuksilla.
DEMOS
► Fight Night Round 4

GAMES
► Trash Panic (£3.99)
► PSOne Classics
○ Final Fantasy VII (£7.99)
► PSP
○ Tokobots (£11.99)

ADD-ONS
► GTI Club+
○ Car Pack 1 (£2.39)
► High Velocity Bowling
○ Don Carlos Canliente Pack (£0.79)
○ Milan Traveilage Pack (£0.79)
► Motorstorm Pacific Rift
○ Voodoo Signature Livery Pack (Free)
► Rock Band Unplugged (PSP)
○ Various songs (£0.99 each)

VIDEOS
► Trash Panic
○ Tutorial Trailer
► Terminator Salvation
○ Launch Trailer

THEMES & WALLPAPERS
► inFamous
○ Wallpaper Red
Ihme kyllä E3-trailereita ei tullut lisää, vaikka jenkkipuolelle niitä kyllä aamulla pelmahti. Ja varmaan yöllä tulee viimeinenkin satsi.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom