Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Lair video ei ainakaan minulla toimi, ilmoittaa vioittuneesta tiedosta. Kaksi kertaa olen sen jo yrittänyt ladata
Edit: GRAW2 demoakaan ei ota asentuakseen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

juupajaapa sanoi:
Lair video ei ainakaan minulla toimi, ilmoittaa vioittuneesta tiedosta. Kaksi kertaa olen sen jo yrittänyt ladata
Edit: GRAW2 demoakaan ei ota asentuakseen
peli on ihan yhtä hyvä kuin sen demon toimivuuskin näemmä:D
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Underi sanoi:
Olen pelannut poksin puolella sekä yksin- että moninpeli demoa ja kumpikaan ei vakuuttanut. Ja niistäkin kahdesta pahasta yksinpeli oli pienempi, joten moninpeliin en suuntaa odotuksia lainkaan ja enpä ole peliä muutenkaan hommaamassa.

Ja Vegasissa taktisuus tulee kunnolla esille vasta klaanimatseissa. Openeilla jos haluaa etsiä taktisuutta niin kannattaa pelata A&D-pelimuotoa. Se olisi paras pelimuoto myös matseissa mutta siihen ei ole ladderia tarjolla...

(anteeksi tämä offtopic "purkaukseni")
No perkele, kai se sitten on itsekkin johonkin klaanin aikanaan haettava :D
Viimeksi klaanissa pelailtu joskus BF2:MC aikoina :eek:

Ja pitäisi varmaan uusi ADSL ostettava, kun nyt vasta mennään 90% ja ollut jo päälle tunnin latauksessa :D
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Ei asennu ei. Mikäs storeen on menny kun nykyään kaikissa peleissä jotain vikaa. Ensin nuo classicit ja nyt tuo graw... :(
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Kaverilistalla kyllä näkyi juuri äsken että joku pelasi grawia, en vain muista kuka.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

GRAW2 suostui mullakin asentumaan vasta neljännen latauskerran jälkeen ja tuo Lair-videokin on jatkuvasti "corrupted", kuten myös Australian Storen kaksi uutta musavideota.
Johtuisko toi sitten ruuhkasta, vai mistä...:(
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tieda sitten missa vika, mutta ainakin taalla meni kahdella eri koneella grawin demo ongelmitta lapi.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Muutenkin PS3 temppuillut tänään, 2Gigan muistitukulta ei suostu kopioimaan 1,6 gigan videotiedostoa kokonaan.
1UP show PSP:llä RSS ladattuna ja PS3:lle siirrettynä samoin muutaman sekunnin kuluttua menee korruptoituneeksi :confused:
Jotain yleismaailmallista PS3 tiedonsiirtohäikkää?????
Ensimmäinen PS3 virus GRAW2 tai Lair tiedostoissa??????????!?!?!!!!

Edit: Joskus aiemmin samaa tapahtui RubADuck pelin kanssa, ja sen täyspitkän PS3 mainoksen HD version kanssa,
Muuten saiko kukaan näkymään sitä mainoksen HD veriota ilman nykimisiä. Nykyäänhän siellä on saatavana vain sen SD versio.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

juupajaapa sanoi:
Lair video ei ainakaan minulla toimi, ilmoittaa vioittuneesta tiedosta. Kaksi kertaa olen sen jo yrittänyt ladata
Edit: GRAW2 demoakaan ei ota asentuakseen

Sama vika täällä ja kahteen kertaan jo ladattu..
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Nyt ei pääse enää kirjautumaan koko Playstation Networkkiin. Koko systeemi taitaa olla alhaalla.
Edit: Nyt taas pääsee, mutta edellämainitut ei vieläkään suostu toimimaan. No ehkä huomenna...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

pistin grawin latautuun ja sitten sekosi kone, storessa ei päässy liikkumaan muuta kuin kokonaan pois, xmb ei sen jälkeen totellut ohjainta ollenkaan paitsi psnappia. kone sammuksiin ja takaisin päälle ..saa nähdä miten latausten käy

*edit*

ei toiminu demo, eikä lairin uusin traileri, juicedin video toimi kyllä
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Oliver sanoi:
GRAW2 suostui mullakin asentumaan vasta neljännen latauskerran jälkeen ja tuo Lair-videokin on jatkuvasti "corrupted", kuten myös Australian Storen kaksi uutta musavideota.
Johtuisko toi sitten ruuhkasta, vai mistä...:(

Joku kesäharjoittelija pistänyt matskut jakoon.

Noh, turha yrittää Lairia enää ennen kuin joku saa sen kunnollisena, GRAW2 on vasta tulossa. Muut clipit kyllä tulee ihan irvistelemättä. Juicedin olisivat voineet samalla vaivalla pitää pois ihmisten ilmoilta, eipä tuommoisesta pätkästä kostu mitään.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Juu ei onnistu graw2:sen asennus täälläkään. Eilen yritin seitsemän kertaa ja tänään kolme, eikä asennus onnistu vieläkään:mad:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

juize sanoi:
Juu ei onnistu graw2:sen asennus täälläkään. Eilen yritin seitsemän kertaa ja tänään kolme, eikä asennus onnistu vieläkään:mad:
Mikähän siin on. Täälläkin onnistu ekalla yrittämällä
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Eurostoresta en saanut toimimaan lainkaan. 15+ latauskertaa.. Jenkkistoresta toimi laakista. Suosittelen hakemaan sieltä.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

GRAW2-demo tuli illalla kertalaakista ja toimii hyvin. Lair-video sen sijaan ei lähtenyt liikkeelle ollenkaan. Merkillisesti tiedoston nimikin oli pelkästään English.mp4. Lipsahtanut pikku kämmi linkkiin ja sen takia yritetään ladata olematonta tiedostoa?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom