Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

juupajaapa sanoi:
Varsinkin HS animaatiot ei oo lähteny toimimaan kun vasta useemman latauskerran jälkeen, pari pelidemoakin oli muutaman eka latauksen jälkeen sellasia et tuli virheilmoitus asennettaessa.
Kumma juttu sinänsä, vaikka samasta Storesta lataillaan. Muillakin tietääkseni on aika-ajoin ollut ongelmia tässä loppukesän aikana.

Koita olla latauksen alkaessa painamatta start- ja x-näppäimiä sillä hetkellä kun ne ilmestyvät, vaan odota pari sekuntia.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Ja Xlootalle tulee sit demoja joka päivä. NHL08 demoki. Kele! Tahtoo pleikalle!
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

nyt sapettaa... :mad:
kaikkia ei warhawk kiinnosta,
joten nyt pissittiin jo vähän kengille...

jos ei ensi viikolla ole parempi päivitys, niin hohhoijaa...
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Vinnie sanoi:
jos ei ensi viikolla ole parempi päivitys, niin hohhoijaa...

EU PSN storen asiakkaiden mantra: "ensi viikko on parempi, ensi viikko on parempi" :(

Ei voi kuin hämmästellä enää.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Todellakin, melko masentava saalis. Pitänee ensi viikolla katsella, josko innostuisi Warhawkista. HS-clipit ovat kyllä tasokkaita mutta luoja paratkoon jos päivityksiä aletaan jatkossakin täytellä tuollaisilla sarjoilla. Making of Ratchet and Clank 27: Part 38000 - The Package Designing Department.

Mulla on jotenkin semmoinen visio, että jokaisen alueen PS Storea hoitaa Jamppa(TM). Muut storejampat ovat hiukan tosikoita mutta tekevät kellokorttiinsa täyden työviikon haaliessaan materiaalia seuraavaa viikkoa varten.

EU Storen Jamppa(TM) aloittaa torstain materiaalien ulosajamisen jälkeen pitkän viikonlopun, toteaa seuraavana tiistaina "no huomenna kerkee" ja sitten keskiviikkona ottaa 2-3 ensimmäistä traileria, jotka muualta löytää. Torstaina kamat webbiin ja "see you later chaps, I'll be down at the pub". :rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Paljonko vie tilaa tuo Storesta ladattava Warhawk? En pikaisella selauksella löytänyt vastausta.

Meganen pääsee huutamaan letkut punaisena :D
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Wiggers sanoi:
Paljonko vie tilaa tuo Storesta ladattava Warhawk? En pikaisella selauksella löytänyt vastausta.

Meganen pääsee huutamaan letkut punaisena :D

Siinä 800 Mb.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Colin McRae: Dirt -demo on ilmeisesti vielä tämän päivän aikana tulossa Euro-Storeen.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Siellä näkyy jo olevan.
Lisäksi joku Motorstorm tekijän haastattelu ja All King's Men elokuvan Blu-ray traileri
HS animaatiota ei tälläviikolla tainnut sitten tullakaan.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onko kellään menny ps storesta osto jotenki lukkoon ku ite en pysty ostaan storesta mitään ei vaa hyväksy mun korttia luotto tiedot ok ja kortti visa ja ennen oon ostatanu sielt mut nyt ei pysty
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tom sanoi:
Onko kellään menny ps storesta osto jotenki lukkoon ku ite en pysty ostaan storesta mitään ei vaa hyväksy mun korttia luotto tiedot ok ja kortti visa ja ennen oon ostatanu sielt mut nyt ei pysty

Oletko saanut uuden kortin hiljattain eli edellinen kortti on expiroitunut? Uuden kortin expiroitumistieto pitää muistaa päivittää storeen.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Tom sanoi:
Onko kellään menny ps storesta osto jotenki lukkoon ku ite en pysty ostaan storesta mitään ei vaa hyväksy mun korttia luotto tiedot ok ja kortti visa ja ennen oon ostatanu sielt mut nyt ei pysty
Minullakin on mennyt kortti lukkoon. Ei suostu lisäämään fundseja... Luonnollisesti Warhawkin olisin lataillut.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Ens viikolla NHL08 demo? Sitä tässä odotellaan että pääsis testaamaan. :rolleyes: Taitaa olla toiveajattelua ainaki euro storeen. Onneks on jenkki account myös. Sinnehän se kuitenki tulee ennemmin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom