Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store EU

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Olen kyllä äärettömän skeptinen molemman pelin suhteen, mutta saa nyt nähdä mitä demot kertovat.. Ainakin GRIDissä pääsee testaamaan ajomalllin ja siitä on helppo vetää johtopäätöksiä jo demon perusteella.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onko eurostoren ja jenkkistoren high velocity bowlingillä mitään eroa?

Itsekin mietin tätä.. Omistan jenkkistoren bowlingin ja mietiskelin, jos ostais tuon lisähahmon, joka tuli eurostoreen. Tuli vain mieleen, että toimiikohan se se sit jenkkistoren bowlingissa??!
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Itsekin mietin tätä.. Omistan jenkkistoren bowlingin ja mietiskelin, jos ostais tuon lisähahmon, joka tuli eurostoreen. Tuli vain mieleen, että toimiikohan se se sit jenkkistoren bowlingissa??!
Ei toimi.

Jos ostat pelin Euroopasta, lisäosat voi ostaa vain Euroopan Storesta.

Amerikasta ostettujen pelien lisäosat voi hankkia vain Amerikan Storesta.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Mihinkäs aikaa tuo storen päivitys tulisikaan... ? Eikös 13oo ollut se normi aika ?
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Uusia videoita alkuviikon konferenssista näytti olevan jo tullut muutama kappale.
Paitsi että kaikissa olikin vaan Iron man SD traileri :o
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Taasko ne on sössiny jotain sonyllä, kun ei oo Bournen demoa :mad:
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Samaa ihmettelin minä? Perhana soikoon.. Tuo Mirror`s Edgen traileri on muuten aivan mielettömän upea, kannattaa ladata.

On, siitähän oli streami jo täällä eilen sen omassa topikissaan. Tosi upealta näytti. Pitääpi mennä laittamaan GRID myös itse lataukseen!
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Toimii...tosin on yhtä typerä kuin Wiin keilailu. Muutaman pelin pelaa mielellään kaveriporukassa mutta yksin ei tuohon koske :p

Hintansa arvoinen kyllä!

Kyllä, ja kun tukee vielä oman soundtrackin käyttöä saa kaveriporukassa fiiliksen nousemaan kohderyhmän maun mukaisella musiikilla.

Aluksi nappien käyttö samalla kun 6axistä piti keskeltä kiinni tuntui oudolta, mutta nyt sujuu kierteen laittokin samalla kuin huitaa ohjaimen kanssa palloa matkaan.
 
Vastaus: PlayStation Store (Euro)

Onkohan ps-storeen tullut mitään uusia moninpelejä, joita olis hauska pelata isommalla porukalla? Tällä hetkellä mulla on vaan se kämänen super rud-a-dub.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom