Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron toimii taas, lue myös Store-FAQ!)

Toimiiko täällä siis tuo Nordean Visa Electron?
Emmä nyt tiiä... Ihan leikilläni laitoin ketjun otsikkoonkin "Huom! Nordean Electron toimii taas..."
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron toimii taas, lue myös Store-FAQ!)

Itse en ole saanut oopeen visaelectronia toimimaan kun sukunimi on mäki
ja se ei hyväksy sitä :mad: nimi kortissa on noin......
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron toimii taas, lue myös Store-FAQ!)

Itse en ole saanut oopeen visaelectronia toimimaan kun sukunimi on mäki
ja se ei hyväksy sitä :mad: nimi kortissa on noin......
Store-FAQ neuvoo:
Jos kyseessä on uusi kortti, tarkista, ettei nimi- tai osoitetiedoissasi ole skandinaavisia merkkejä. Jos on, korvaa ne a/o-merkeillä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron toimii taas, lue myös Store-FAQ!)

Mjoo mut ei toiminu silti....
Tuohon tietysti saattaa vaikuttaa esim. se, että yritit syöttää tiedot kolme kertaa ääkkösiä käyttäen, jonka jälkeen kortti meni Storen osalta "lukkoon" 24 tunniksi.

PS. Oletko täysi-ikäinen?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron toimii taas, lue myös Store-FAQ!)

Tuohon tietysti saattaa vaikuttaa esim. se, että yritit syöttää tiedot kolme kertaa ääkkösiä käyttäen, jonka jälkeen kortti meni Storen osalta "lukkoon" 24 tunniksi.

PS. Oletko täysi-ikäinen?

juu ihan täysikänen olen, mutta veikkaan että se voi olla toi että koitin kolme kertaa ääkkösillä :rolleyes:
 
Vastaus: OP:n Visa Electron ja PS-Store

Olen 20.11.1994 syntynyt ja itselläni on nyt Nordean kortti, mutta aijon nyt vaihtaa OP:n Visa Elecroniin, kun kortti ei toimi edes kaupassa ja muutenkin huonoa kokemusta on kortista. Iälläni ei vissiinkään saa muita kortteja? Niin, toimiiko OP:n kortti storessa? Voikohan tuolle hankkia myös verkkopankki tunnukset, kun kohta 15v täytän, vai pitääkö vain odottaa, että täytän 15v tuossa parin kuukauden päästä?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: OP:n Visa Electron ja PS-Store

Olen 20.11.1994 syntynyt ja itselläni on nyt Nordean kortti, mutta aijon nyt vaihtaa OP:n Visa Elecroniin, kun kortti ei toimi edes kaupassa ja muutenkin huonoa kokemusta on kortista. Iälläni ei vissiinkään saa muita kortteja? Niin, toimiiko kortti storessa?
Alaikäisellä ei voi olla omaan PSN-tunnukseensa liitettynä luottokorttitietoja, ei edes Visa Electronin tietoja. Alaikäisellä pitää olla ns. Sub-Account, jonne täysi-ikäinen voi siirtää rahaa ns. Master Accountin kautta. Jos siis olet alaikäinen ja sinulla on ns. Master Account, olet valehdellut syntymäaikasi ja täten rikkonut PSN-käyttöehtoja. Näissä tapauksissa korttiongelmat ovat oma murheesi.
 
Vastaus: OP:n Visa Electron ja PS-Store

Alaikäisellä ei voi olla omaan PSN-tunnukseensa liitettynä luottokorttitietoja, ei edes Visa Electronin tietoja. Alaikäisellä pitää olla ns. Sub-Account, jonne täysi-ikäinen voi siirtää rahaa ns. Master Accountin kautta. Jos siis olet alaikäinen ja sinulla on ns. Master Account, olet valehdellut syntymäaikasi ja täten rikkonut PSN-käyttöehtoja. Näissä tapauksissa korttiongelmat ovat oma murheesi.
Siis en ole Storessa edes koittanut omaa korttia, mutta ajattelin, että voisikohan toimia tuo OP:n kortti ja saako siihen ne verkkopankki tunnukset? Ja tuskin olen ainoa, joka on sitä ikäänsä valehdellut, jossain aiheessahan täällä puhuttiinkin, että kannattaa huijata se ikä, että saisi vaikkapa Storesta ostettua jotain.

Haluan vain kysymyksiini vastauksen.
 
Vastaus: OP:n Visa Electron ja PS-Store

Siis en ole Storessa edes koittanut omaa korttia, mutta ajattelin, että voisikohan toimia tuo OP:n kortti ja saako siihen ne verkkopankki tunnukset?
Ongelmia aiheutuu juuri tuosta alaikäisyydestä ja sen mukanaan tuomasta pakotetusta Verified by Visa -toiminnosta. Kortti voi toimia myös Storessa, mutta voi yhtä hyvin olla toimimattakin. Tuohon vaikuttaa niin monta asiaa. Pienimmän vaivan tie on toimia PSN:n pelisääntöjen mukaan.
 
Vastaus: OP:n Visa Electron ja PS-Store

Ongelmia aiheutuu juuri tuosta alaikäisyydestä ja sen mukanaan tuomasta pakotetusta Verified by Visa -toiminnosta. Kortti voi toimia myös Storessa, mutta voi yhtä hyvin olla toimimattakin. Tuohon vaikuttaa niin monta asiaa. Pienimmän vaivan tie on toimia PSN:n pelisääntöjen mukaan.
Juuh, no kiitos tuosta tiedosta. Haluaisin nyt vain tietää noista verkkotunnukista, vaikka aiheen ohi meneekin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

moi, kuule et satu tietää toimiiko suomalaiset tiedot USA PSN storessa eli jos on suomalainen visa electron ja osotetiedot ni toimiiko ne USA puolella ??
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

moi, kuule et satu tietää toimiiko suomalaiset tiedot USA PSN storessa eli jos on suomalainen visa electron ja osotetiedot ni toimiiko ne USA puolella ??
Se vähän riippuu siitä, oletko oikeasti täysi-ikäinen vai et. Alaikäisen Visa Electron ei toimi. Lisää voi lukea Store-FAQista.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

oon 17 ja esim meidän suomen account antaa maksaa minun visa electronilla mutta entäs USA n ja vaikuttaako se et on amerikkalainen osote ja suomalaisen visan kortin numero
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

oon 17 ja esim meidän suomen account antaa maksaa minun visa electronilla mutta entäs USA n ja vaikuttaako se et on amerikkalainen osote ja suomalaisen visan kortin numero
"Feikit" osoitetiedot eivät sinällään haittaa mitään. Kokeilemallahan tuo selviää, pystytkö kortillasi siirtämään rahaa jenkkitilille vai et. Kerro vasta kokeiltuasi, miten kävi.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

dääm.. nii mikäs tos on ettei op:n luottokortit taho kelvat storelle? sanoo vaa ettei voi päivittää tietoja. kaveri kyl on voinnu jonku aikaa sit lajata päivityksii cod5:seen mutta nykku ite hommasin kyseisen pelin ni en prkl pääse sinne ees laittaa mun kortin tietoja -.-

(en saannut oikee selvää aijemmista viesteistä [hitusen eri aihetta ja liikaa viestejä])
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

(en saannut oikee selvää aijemmista viesteistä [hitusen eri aihetta ja liikaa viestejä])
Saitko sentään viestiketjun otsikosta selvää ja löysitkö siinä mainitun Store-FAQin. Siellä kerrotaan, mistä korttiongelmat yleensä johtuvat.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

juu okei.. dääm koitin liian useasti tota ja visa meni lukkoon kunnes voin stores laittaa kortin tiedot oikein -.- mut tekevälle sattuu ja kaiken oppii vaikka kantapäänkautta :D toivottavasti tänä iltana saan oikein. kämmy tuli siinä että koitin vahingossa väärin laittaa sitä turvanumeroa (3 tai 4 numeroinen) ni siin oli viimenen numero vähä huonosti ni laitoin väärin.

edelleenkää ei toimi mikä vattu siinä on! pitää nähtävästi hommata uus visa. OP=OnPaska
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

ei oo op paska :D kyl mulla ainakin visa electron OSUUSPANKIN toimi ihan ilman mitää rahat tilille suoraan tunnukset storeen ja ostaa :D
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Tässä viime päivinä ilmeni tämmöinen ongelma, että kun yritän pistää luottoa PS3 lompakkoon niin store PS3 valittaa, että "credit card information is not valid" ja kun tietokoneella niin "credit card is no longer valid". Tiedot pitäis ainaki olla koneella oikein ja ei ole kortti vanhentunut. Mitä nyt tekis?
 
Ylös Bottom