Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Testimielessä piti nyt lisätä 5€ lompakkoon ja kyllä se ainakin minulla suostui ne rahat sinne laittamaan. (OP:n visa Electron siis käytössä)

Nyt on yhteensä juuri sopivasti 13€ valmiina ensi viikolla julkaistavaan Battlefield 1943 -pelille :)

No voihan hemmetti. Mikähän tuohon minun electroniin sitten on iskenyt? Ennen on toiminut ihan niin kuin pitääkin ja nyt yht'äkkiä lakkasi toimimasta. :confused:
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

No voihan hemmetti. Mikähän tuohon minun electroniin sitten on iskenyt? Ennen on toiminut ihan niin kuin pitääkin ja nyt yht'äkkiä lakkasi toimimasta. :confused:

Jos on sama perusvika mitä tässä threadissa on käyty levitse, niin PSN yrittää veloittaa maksut ostopäätetapahtumana, eikä internetostoksena. Tämä on puolestaan vastoin Verified By Visa -turvasääntöjä, ja ainakin Nordea blokkaa tällaiset maksut.

Ja kyllä, vika PITÄISI olla Sonyn tiedossa. Aikoivat jopa männäviikolla selvittää asiaa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Jos on sama perusvika mitä tässä threadissa on käyty levitse, niin PSN yrittää veloittaa maksut ostopäätetapahtumana, eikä internetostoksena. Tämä on puolestaan vastoin Verified By Visa -turvasääntöjä, ja ainakin Nordea blokkaa tällaiset maksut.

Ja kyllä, vika PITÄISI olla Sonyn tiedossa. Aikoivat jopa männäviikolla selvittää asiaa.

Ei ei. Kyse on ilmeisesti vain minun OP:n electronistani tällä kertaa, sillä muilla samanlaisen kortin omistajilla on ilmeisesti toiminut normaalisti. Tämä Nordean homma on ollut kyllä tiedossani jo monta viikkoa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Kokeile poistaa pankkikorttisi tiedot PS3:n asetuksissa ja syöttää ne uudelleen. Varmista, ettei tiedoissa ole esim. vanhaa osoitetta edellisestä asunnostasi tms.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Ilmeisesti kyseessä oli väliaikainen ongelma ja nyt toimi aivan normaalisti. Outoa silti. Jos joskus on ollut jotain ongelmaa, niin store on ilmoittanut errorista ja siihen joku nukerosarja perään. Tällä kertaahan se vain ilmoitti ettei rahoja voitu siirtää "lompakkoon".:confused:
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Mitään uutta tietoa siitä milloin NVE kävisi toimimaan, vai onko tässä pakko hommata uusi luottokortti. Normaali Visa ja Mastercard kait pelaavat Nordean korteista siis?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Nordea VISA:n kanssa ei mitään ongelmia.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Normaali Visa ja Mastercard kait pelaavat Nordean korteista siis?

Kaikki tuetut oikeat luottokortit (Mastercard, VISA, American Express) toimivat, jos niille on pankissa vain aktivoitu Internet käyttö. Electronicit eivät ole luottokortteja, joten niin toimivuus on yhtä satunnaista verkkokaupoissa kuin on niiden kelpaavuus maksuvälineenä muissakin kaupoissa. Lisäksi ne ovat verkkomaksuissa turvattomampia kuin luottokortit.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Mistä muuten ton voi vaihtaa ton et voi ostaa Nordean visa electronilla netistä? Täytyykö ihan pankissa asti käydä? Ja tä on nyt vähän ärstytävää jos ei tosiaankaan toimi toi NVE ku huomenna tulis se bf...
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Mistä muuten ton voi vaihtaa ton et voi ostaa Nordean visa electronilla netistä? Täytyykö ihan pankissa asti käydä?
Ei, mene verkkopankin asetuksiin, sieltä löytyy.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Ei, mene verkkopankin asetuksiin, sieltä löytyy.

Mutta katos ku olen alaikäinen, eikä mulla oo omaa verkkopankkia siihen korttiin. Enkä ees löytäny sielt ku katoin äitin verkkopankinst, ni ei kyennyt. Sori offtopic
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Mistä muuten ton voi vaihtaa ton et voi ostaa Nordean visa electronilla netistä? Täytyykö ihan pankissa asti käydä? Ja tä on nyt vähän ärstytävää jos ei tosiaankaan toimi toi NVE ku huomenna tulis se bf...

Ei, mene verkkopankin asetuksiin, sieltä löytyy.

Mutta katos ku olen alaikäinen, eikä mulla oo omaa verkkopankkia siihen korttiin. Enkä ees löytäny sielt ku katoin äitin verkkopankinst, ni ei kyennyt. Sori offtopic
Jep, tuttu juttu :rolleyes:

Itse menen huomenna vanhempieni kanssa "aktivoimaan" tuon verkkomaksun. Sen lomakkeen, joka tarvii täyttää ennen konttoriin menoa (tai vaihtoehtoisesti konttorissa), voi tulostaa täältä.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Olen selannut koko threadin läpi ja yrittänyt etsiä virhettä miksi en saa lisättyä Nordean Visa Electronilla wallettiin.

Olen kirjoittanut oman nimeni samalla tavalla kuin kortissa, lisännyt verkkopankista "verified by visa" verrkkomaksu ominaisuuden, kirjoittanut kortinnumeron yhteen, kortin takaa olevan kolme numeroisen turvakoodin ja osoitteeni olen vaihtanut ei-scandinaviseen muotoon (Ä=a ja Ä=ae), mutta store ei hyväksy korttia. Saan virhe ilmoitukseski "Korttia ei voida päivittää. Tarkista Playstation Network tunnus ja ota yhteyttä tukeen." Ensimmäiseksi virheilmoitukseni sain pelkästään, että korttia ei voida lisätä/päivittää, tarkista täyttämäsi tiedot"

Voisiko joku antaa muutamia neuvoja mistä ongelma voisi johtua?:confused:

Alan olemaan epätoivoinen, koska PSstoreen lisätään kohta Battlefield 1943, jota olen odottanut innoissani. Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Ongelmat Nordean Visa Electronin osalta on yleisesti tiedossa. Ratkaisu on käyttää muuta korttia, omaa tai kaverin tai sitten ostaa peli jenkki storesta jossa NVE toimii.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Ongelmat Nordean Visa Electronin osalta on yleisesti tiedossa. Ratkaisu on käyttää muuta korttia, omaa tai kaverin tai sitten ostaa peli jenkki storesta jossa NVE toimii.

Voitko kerto miten voisin ostaa Nordean Visa Electronilla jenkkistoresta? Miten storea vaihdetaan?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Menee liian säädöks taas... Enkä nyt haluu mitään sielt Jenkkeist alkaa ostamaan :D Käytän iskän normaali Nordea Visaa, ni sehän sit toimii?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Voitko kerto miten voisin ostaa Nordean Visa Electronilla jenkkistoresta? Miten storea vaihdetaan?

Luot uuden käyttäjäprofiilin koneellesi, jonka kotimaaksi merkitset Yhdysvallat. Lisää löytyy TT-2k:n tekemästä FAQ:sta ja myös tästä toisesta.

Menee liian säädöks taas... Enkä nyt haluu mitään sielt Jenkkeist alkaa ostamaan :D Käytän iskän normaali Nordea Visaa, ni sehän sit toimii?

Toimii VISA:lla suoraan.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Luot uuden käyttäjäprofiilin koneellesi, jonka kotimaaksi merkitset Yhdysvallat. Lisää löytyy TT-2k:n tekemästä FAQ:sta ja myös tästä toisesta.



Toimii VISA:lla suoraan.

Kiitos kovasti ja sori kun en vihapäissäni tajunnut FAQ:ta, toivottavasti kortti ja peli toimivat us storesta ostaessa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Tein US accountin ja kortti hyväksyttiin ensimmäisellä kerralla, pääsin kohtaan missä voin syöttää summan (5$... etc.), joten myöhemmin nähdään toimiiko kortti ostotilanteessa. Miksi kortti ei sitten voi toimia euroopan storessa. Aivan päätöntä. Täytyy laittaa mailia, jotta korjaisivat asian... Toimiiko peli siis eurooppalaisilla accounteilla, vaikka lataan pelin us accountilla? Ja miten valuutan muunnos toimii us accountilla euroist dollareiksi? aijon ostaa pelin joka maksaa 12,99€ eli 14,99$? Voiko joku antaa neuvoja, että saan tasarahan peliä varten? Kiitos
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Toimiiko peli siis eurooppalaisilla accounteilla, vaikka lataan pelin us accountilla? Ja miten valuutan muunnos toimii us accountilla euroist dollareiksi?

Tosta voin ite sanoo, et se muunnos egeist dollareist tapahtuu ihan kurssin mukaan, eli kun laitat sinne sen joku 5 dolsuu, ni se on sit sun tilitä se joku 4,... euroo pois. Ja melkeen kaikki pelit toimii niin et ku ostat usa storest ni toimii eu accol. Ja jos BF1943 puhut et oot ostamas ni voit pelata sitä suomalaisten kans vaiks ostat usast :D
 
Ylös Bottom