Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Lue PlayStation Store FAQ ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Miten tämä mahdollinen nordean visa electronin toimimattomuus pitäisi ilmetä? Itse sain sen lisättyä helposti (mitä nyt piti unohtunut salasana selvittää), mutta en vaan pysty laittamaan psn-kukkaroon yhtään rahaa. Eli onko muilla tämä sama ongelma vai onkohan tuo nordean visa electronin toimimattomuus sitä, ettei saa edes lisättyä koko korttia listoille? Selailin osan threadista jo läpi, mutta aika ei tällä hetkellä riitä lukemaan kokonaan, mutta en ainakaan osalla selaamisesta löytänyt mitään tarkempaa tietoa.

Tai ehkäpä olisi helpompi pyytää kaveria auttamaan luottokorttinsa kanssa, että saa ostettua jotain storesta. Toisivat vaan ne prepaid-kortit, niin ei tarttis näin vaikeesti.

Juurikin tuossa rahan lisäämisessä kukkaroon on se ongelma.
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onkos kellään muulla ollut viime päivien aika ongelmia lisätä rahaa / ostaa PSN:stä?
Ite olen ostanut PSN:stä ennen paljonkin kaikennäköstä ja aina toiminut moitteetta mutta nyt se valittaa jotain erroria ja että rahaa ei voinut lisätä "lompakkoosi".

Mietin vain että onko kyseessä joku globaali probleema vai onko omassa profiilissani jotain häikkää...? Olen tarkistanut korttini numerot ja tiedot ja varmuuden vuoksi päivitin ne PSN:ään uusiksi. Ja kyllä tilillä on rahaa :D
 
Vastaus: PS3-verkko-ongelmat (Lue PS3 Verkko-FAQ ennen kuin kysyt mitään!)

Onkos kellään muulla ollut viime päivien aika ongelmia lisätä rahaa / ostaa PSN:stä?
Ite olen ostanut PSN:stä ennen paljonkin kaikennäköstä ja aina toiminut moitteetta mutta nyt se valittaa jotain erroria ja että rahaa ei voinut lisätä "lompakkoosi".

Mietin vain että onko kyseessä joku globaali probleema vai onko omassa profiilissani jotain häikkää...? Olen tarkistanut korttini numerot ja tiedot ja varmuuden vuoksi päivitin ne PSN:ään uusiksi. Ja kyllä tilillä on rahaa :D

Onko korttisi Nordean Visa electron?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Tulipahan vaihdettua pankkia, mutta vasta kun nimeni sain paperiin tajusin, ettei välttämättä tuo Säästöpankin Visa Electron toimikaan PlayStation Storessa.
Onkohan KonsoliFINin käyttäjillä saman pankin korttia ja jos on niin toimiiko se Storessa?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Miten tämä mahdollinen nordean visa electronin toimimattomuus pitäisi ilmetä? Itse sain sen lisättyä helposti (mitä nyt piti unohtunut salasana selvittää), mutta en vaan pysty laittamaan psn-kukkaroon yhtään rahaa. Eli onko muilla tämä sama ongelma vai onkohan tuo nordean visa electronin toimimattomuus sitä, ettei saa edes lisättyä koko korttia listoille? Selailin osan threadista jo läpi, mutta aika ei tällä hetkellä riitä lukemaan kokonaan, mutta en ainakaan osalla selaamisesta löytänyt mitään tarkempaa tietoa.

Tai ehkäpä olisi helpompi pyytää kaveria auttamaan luottokorttinsa kanssa, että saa ostettua jotain storesta. Toisivat vaan ne prepaid-kortit, niin ei tarttis näin vaikeesti.

Juurikin tuossa rahan lisäämisessä kukkaroon on se ongelma.
Mulla ongelma on se, että koko korttia ei edes pysty lisäämään tietoihin.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Tulipahan vaihdettua pankkia, mutta vasta kun nimeni sain paperiin tajusin, ettei välttämättä tuo Säästöpankin Visa Electron toimikaan PlayStation Storessa.
Onkohan KonsoliFINin käyttäjillä saman pankin korttia ja jos on niin toimiiko se Storessa?

Itselläni oli ennemmin juurikin Säästöpankin kortti, enkä sitä saanut koskaan toimimaan Storessa. Sen takia vaihdoinkin Nordeaan, mutta sen nykyinen tilannehan tiedetään.
En sitten tiedä ovatko ajat muuttuneet vaihdettuani pankkia n. vuosi sitten.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

tuleeko tuo nordea enää toimimaan storessa? nimittäin hieman ketuttaa, ku joku aika sitten sain ne verkko ominaisuudet päälle...:rolleyes:
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

tuleeko tuo nordea enää toimimaan storessa? nimittäin hieman ketuttaa, ku joku aika sitten sain ne verkko ominaisuudet päälle...:rolleyes:

Vaikeahan tuohon on 100%:n varmasti mitään sanoa, kun ei siitä tietoa mihinkään yleiseen jakeluun sen enempää tipu. Oma arvaus on, että varmasti jollain aikataululla alkaa toimia. Kuinka kauan siihen menee, niin onkin sitten mahdoton sanoa. Itsekin toki toivon ASAP korjausta.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

tuleeko tuo nordea enää toimimaan storessa? nimittäin hieman ketuttaa, ku joku aika sitten sain ne verkko ominaisuudet päälle...:rolleyes:
Kuten jo aiemmin kerrottiin, vika SCEE:n laskutusjärjestelmissä on tunnistettu, joten toivoa Nordeankin VE-korttien toimivuuden suhteen on tulevaisuudessa. Mitään korjausaikataulua SCEE:ltä ei kuitenkaan uskallettu antaa.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Mulla ongelma on se, että koko korttia ei edes pysty lisäämään tietoihin.
Oho! Kokeilin korttini tietojen lisäämistä vielä kerran nopeasti tuossa illalla ja tadaa - tällä kertaa se onnistui :D

En ehtinyt vielä kokeilemaan, onnistuuko rahan lisääminen PS-tilin kukkaroon, koska aloin veljeni kanssa katsomaan Ghostbuster Blu-Rayta :D

Oli muuten hyvä leffa ;)
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

OP Electron ei suostu enää toimimaan Euro-Storessa, ennen toiminut täysin moitteetta, täytyy varmaan koittaa ostaa Battlefield jenkkien puolelta.

Onkos kellään muulla ollut viime päivien aika ongelmia lisätä rahaa / ostaa PSN:stä?
Ite olen ostanut PSN:stä ennen paljonkin kaikennäköstä ja aina toiminut moitteetta mutta nyt se valittaa jotain erroria ja että rahaa ei voinut lisätä "lompakkoosi".

Mietin vain että onko kyseessä joku globaali probleema vai onko omassa profiilissani jotain häikkää...?

Samassa kohtaa tulee ongelmat minullakin, eli mahtaako tämä nyt olla joku yleinen ongelma?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Tulipahan vaihdettua pankkia, mutta vasta kun nimeni sain paperiin tajusin, ettei välttämättä tuo Säästöpankin Visa Electron toimikaan PlayStation Storessa.
Ei tosiaan sitten toimi Säästöpankin VE PlayStation Storella, tietoja syöttäessä pyytää loopin omaisesti tarkistamaan syötetyt tiedot, harmi.
Joutuu kuitenkin olemaan kahden pankin loukussa jatkossa. :(

Vai onkohan tuolla säästöpankin sivulla jossain joku verified by visa-täppä?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Täällä puhutaan että Nordean visa electron ei toimisi, mutta minulla ei toimi Nordean oikea Visakaan. Toimiiko kenelläkään muulla?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Täällä puhutaan että Nordean visa electron ei toimisi, mutta minulla ei toimi Nordean oikea Visakaan. Toimiiko kenelläkään muulla?
Tarkentaisitko hieman, miten se "ei toimi"? Eikö korttitietojen lisääminen onnistu, vai etkö pysty siirtämään rahaa PSN-lompakkoon? Saatkö kenties jonkin virheilmoituksen? Minkä? Missä vaiheessa?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Tarkentaisitko hieman, miten se "ei toimi"? Eikö korttitietojen lisääminen onnistu, vai etkö pysty siirtämään rahaa PSN-lompakkoon? Saatkö kenties jonkin virheilmoituksen? Minkä? Missä vaiheessa?

Joo siis rahaa lompakkoon lisätessä tulee ilmoitus :

The transaction could not be completed.



Your wallet has not been funded.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Meikäläisellä toimii osuuspankin oikea visa aivan mainiosti. Olisiko palomuuriongelma, tai jotain vielä yksinkertaisempaa kuten luottorajaa?
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

Meikäläisellä toimii osuuspankin oikea visa aivan mainiosti. Olisiko palomuuriongelma, tai jotain vielä yksinkertaisempaa kuten luottorajaa?

Siis yritin lisätä myös internetselaimen kautta rahaa eikä toiminut. Palomuurilla nyt ei varmaan pitäisi olla mitään vaikutusta tuohon. Luottoraja ei ole tullut vastaan ja vaikka tulisikin niin käsittääkseni siitä ylityksestä joutuu itse maksamaan eikä ne lyö varsinaisesti korttia lukkoon...
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

saako playstation storeen muuta kautta rahaa kuin luottokortilla.
 
Vastaus: PlayStation Store ja luottokortit (Huom! Nordean Electron ei toimi toistaiseksi!)

saako playstation storeen muuta kautta rahaa kuin luottokortilla.
Euroopassa ei. Jenkeissä ja Kanadassa myydään PSN-maksukortteja, mutta niitä ei ole näillä näkymin tulossa Eurooppaan.
 
Ylös Bottom