Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store USA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Store USA

^Joo lisäsin sen vielä kun unohtui. Voihan tuo peli olla ihan mukavaa ajanvietettä vaikkei Stardustille pärjääkään.

ARGH. R&C-demo tulee todella hitaasti 20sek per mega. Siirryin suosiolla Conan-demon ja muun sälän lataukseen. Conan tulee mega per sekunti. R&C kokoo 1609megaa, et iha hyvän kokonen demo.

Noniin tuli sitten itsekin luotua tuo USA-tili. Hämmästyttävän paljon laajempi valikoima kaikkea verrattuna Euro-storeen. :) R&C Demo lähti välittömästi lataukseen.

Käynnistelin juuri R&C demon. Tekstit ja puheet suomeksi demossa. (riippuen varmasti käyttöjärjestelmän kielestä.)
Ihme kun eivät eurostoreen tätä saaneet.

Hieno oli US Storen satsi taas kerran. Aamulla ennen töihinlähtöä en ehtinyt imutella kuin vasta R&C-demon, joka piti saman tien pelata läpikin. Hieno oli! Jossain on valiteltu screen tearingista R&C-demon yhteydessä, mutta itse en huomannut sitä missään vaiheessa. Liekö PSN:stä saatava demo uudempi/optimoidumpi.

Everyday Shooter jäi houkuttelemaan, mutta ei auta kuin odotella sen saapumista kotoisampaan Storeen. Ehkä se vielä tän vuoden puolella saapuu...

TT-2k sanoi:
Hieno oli US Storen satsi taas kerran. Aamulla ennen töihinlähtöä en ehtinyt imutella kuin vasta R&C-demon, joka piti saman tien pelata läpikin. Hieno oli! Jossain on valiteltu screen tearingista R&C-demon yhteydessä, mutta itse en huomannut sitä missään vaiheessa. Liekö PSN:stä saatava demo uudempi/optimoidumpi.
Totta! Taas kova setti... jenkeille.

Mutta eipä haittaa, kun on tehnyt amerikkalaisen tilin.

Harmi, kun en aamulla keksinyt/ehtinyt laittaan noita demoja lataukseen. R&C ja NHL 2K8 kiinnostaa eniten. Conan on vähän niin ja näin.

TT-2k sanoi:
Everyday Shooter jäi houkuttelemaan, mutta ei auta kuin odotella sen saapumista kotoisampaan Storeen. Ehkä se vielä tän vuoden puolella saapuu...
Miksi ihmeessä? Mä ainakin ostin jenkkistoresta.

Pibe sanoi:
Voisiko yksi ihan pätevä syy olla ettei kaikilla ei ole mahdollisuuksia ostaa jenkkistoresta :confused:

Sonyhän on käsittääkseni hieman kiristänyt noita luottokorttitarkistuksia. Enää ei voi lisätä esim. Wirecardia ja lisäillä wallettiin pieniä summia, kun osoitteen oikeellisuus tarkistetaan jo kortin lisäyksessä. Jos sinulla on tiedossa yleisesti toimivia vaihtoehtoja, joilla jenkkistoresta voi ostaa niin kerro ihmeessä, itseäkin kiinnostaisi monet siellä jo ilmestyneet pelit.

Pibe sanoi:
Kuten Maxx tuossa ehtikin jo mainitsemaan, syy on siinä, ettei huvita kikkailla luottokorttitietojen kanssa. Jos Sonylle ei raha kelpaa helpoimman (lue: Euroopan Store) kautta, niin sitten saavat odottaa.

Toki jos muiden alueiden kaupoissta pystyy jollain yksinkertaisella ja ennen kaikkea laillisella konstilla ostamaan, neuvot ovat tervetulleita.

TT-2k sanoi:
Kuten Maxx tuossa ehtikin jo mainitsemaan, syy on siinä, ettei huvita kikkailla luottokorttitietojen kanssa. Jos Sonylle ei raha kelpaa helpoimman (lue: Euroopan Store) kautta, niin sitten saavat odottaa.

Toki jos muiden alueiden kaupoissta pystyy jollain yksinkertaisella ja ennen kaikkea laillisella konstilla ostamaan, neuvot ovat tervetulleita.

Minä ostan pelit jenkkistoresta luottokortillani ja maksan myös luottokorttilaskuni.
Missä kohtaa meni laittomaksi?

ColdFire sanoi:
Minä ostan pelit jenkkistoresta luottokortillani ja maksan myös luottokorttilaskuni. Missä kohtaa meni laittomaksi?
Eihän tuollaista toimintaa kukaan laittomaksi ole väittänytkään. Kyse onkin siitä, miten saan oman luottokorttitietoni liitettyä Foo Bar -käyttäjälleni, jonka California-osoitekin on tempaistu suoraan yhden CD-levyn kansipapereista.

TT-2k sanoi:
Eihän tuollaista toimintaa kukaan laittomaksi ole väittänytkään. Kyse onkin siitä, miten saan oman luottokorttitietoni liitettyä Foo Bar -käyttäjälleni, jonka California-osoitekin on tempaistu suoraan yhden CD-levyn kansipapereista.

MasterCard.

Itselläni on New Yorkilaisen ravintolan osoitetiedot ja toimii.

spineshank sanoi:
MasterCard.

Itselläni on New Yorkilaisen ravintolan osoitetiedot ja toimii.
Mahtaako tuokaan toimia enää ? siis aikaisemmin lisätyt kortit varmaan toimii, mutta uusia ei ehkä voi enää lisätä. Näin ainakin Wirecardin kohdalla (josta käyttäjä saa siis MasterCardin).

Eli siis aikaisemmin lisätyt toimii, mutta jos nyt koittaa korttia lisätä niin se tekee heti osoitetarkistuksen, ja hylkää kortin.

TT-2k sanoi:
Jossain on valiteltu screen tearingista R&C-demon yhteydessä, mutta itse en huomannut sitä missään vaiheessa. Liekö PSN:stä saatava demo uudempi/optimoidumpi.

Jep, Insomniacin tyypit ovat tämän vahvistaneet, buildi on tässä demossa uudempi.

Maxx sanoi:
Mahtaako tuokaan toimia enää ? siis aikaisemmin lisätyt kortit varmaan toimii, mutta uusia ei ehkä voi enää lisätä. Näin ainakin Wirecardin kohdalla (josta käyttäjä saa siis MasterCardin).

Eli siis aikaisemmin lisätyt toimii, mutta jos nyt koittaa korttia lisätä niin se tekee heti osoitetarkistuksen, ja hylkää kortin.
Itsellä ainakin toimii ihan hyvin muuten Suomi osoite, mutta vain kaupuki ja osavaltio ovat jenkkiosoitteella, eli hyvin pystyy ostaa kunhan vaan on oman kortin sijaintitiedot oikein.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom