Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store USA

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Store USA

Millä tavalla se on oikein onnistunut? Kortin rekisteröity osoite ei ole sama kuin networkissä rekisteröity.
 
Vastaus: Playstation Store USA

danholo sanoi:
Millä tavalla se on oikein onnistunut? Kortin rekisteröity osoite ei ole sama kuin networkissä rekisteröity.
Laskut ja muut on tullu ainakin kortin osoitteeseen. Kaipa Sony on ollut kaukaaviisas ja tajunnut, ettei monikaan rekisteröidy PS3-käyttäjäksi oikealla osoitteella ja muulla.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Ahaa... Ongelmana on kuitenkin se, että rekisteröitymisessä on annettava USA:ssa sijaitseva osoite. Maksuosoitteena ei voi valita muuta kuin USA:ssa sijaitsevaa osoitetta. Miten olette kiertäneet tämän? Minulle vain ilmoitetaan, että "not valid".
 
Vastaus: Playstation Store USA

danholo sanoi:
Ahaa... Ongelmana on kuitenkin se, että rekisteröitymisessä on annettava USA:ssa sijaitseva osoite. Maksuosoitteena ei voi valita muuta kuin USA:ssa sijaitsevaa osoitetta. Miten olette kiertäneet tämän? Minulle vain ilmoitetaan, että "not valid".

Lämäät siihen vaikka jonkun paikallisen Pizza Hutin osoitteen.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Que sanoi:
Lämäät siihen vaikka jonkun paikallisen Pizza Hutin osoitteen.

En tainnut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi. Olen jo rekisteröititynyt omalla osoitteellani USA:ssa, mutta asun kuitenkin Suomessa ja MasterCardini on rekisteröity suomalaiseen osoitteeseen. Minulla on siis jo PSN US account mutta maksu ei toimi, koska ulkomaalaista maksuosoitetta en saa rekisteröityä.

Kukaan ei pysty auttamaan kysymyksessäni?
 
Vastaus: Playstation Store USA

danholo sanoi:
En tainnut ilmaista itseäni tarpeeksi selvästi. Olen jo rekisteröititynyt omalla osoitteellani USA:ssa, mutta asun kuitenkin Suomessa ja MasterCardini on rekisteröity suomalaiseen osoitteeseen. Minulla on siis jo PSN US account mutta maksu ei toimi, koska ulkomaalaista maksuosoitetta en saa rekisteröityä.

Kukaan ei pysty auttamaan kysymyksessäni?



Itse luukutin rahaa us tilille ihan omalla suomi osoitteella ja MC:llä
 
Vastaus: Playstation Store USA

Arthur9 sanoi:
Tietääkö kukaan mitä tulee tämän viikon päivityksessä?
Ei kai tällä viikolla tule päivitystä ?

Tämä on täysin mutu-muistelua, mutta Kotakussa / Joystiqissa oli juttua Rock Band / Guitar Hero DLC paketeista, jotka tulevat Xbox360selle tällä ja ens viikolla, mutta PS3lle kaikki ens viikolla koska Sonyn väki on tämän viikon lomilla eikä PSN päivity.

On tosin täysin mahdollista että olen ihan väärässä, itseasiassa tässä kohtaa olisi hyvä olla väärässä :D
 
Vastaus: Playstation Store USA

Sain ostettua Piyotaman USA-Storesta. $2.99 vs. 4.95 ja dollarin heikko kurssi vielä, niin houkutus kävi liian kovaksi :D Jonkin aikaa piti kyllä tapella ja arvailla mikä meni läpi. Jostain syystä läpi meni yhdistelmä feikki-USA-osoite & Visa, Masterilla ei onnistunut eikä Visallakaan, jos yritti laittaa suomalaista oikeaa katuosoitetta. Masterin tiedot oli jo "oikean" euro-accountin puolella, ja pelejä jo ostetuna sieltä.

Edit: ja kone normi euro-40 GB.
 
Vastaus: Playstation Store USA

USAn storeen ei näemmä tullut yhtikäs mittään tällä viikolla? Toivottavasti ens viikolla olis tupla-iso päivitys, ehdin nääs jo odottaa Snakeballia :/
 
Vastaus: Playstation Store USA

Muntu sanoi:
Toivottavasti ens viikolla olis tupla-iso päivitys, ehdin nääs jo odottaa Snakeballia :/
Ei vaan, viime viikolla oli jo iso päivitys, joten siksi joulun takia tällä viikolla ei tule mitään.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Toimiiko noi Usan storesta ostetut PS1-pelit myös eurokoneissa vai iskeekö aluekoodit päälle? Tuo Castlevania tekisi mieli ostaa.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Tillu sanoi:
Toimiiko noi Usan storesta ostetut PS1-pelit myös eurokoneissa vai iskeekö aluekoodit päälle? Tuo Castlevania tekisi mieli ostaa.

Toimii. Itse hommasin Wild Armsin ja hyvin on toiminut.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Voiko joku neuvoa miten laitetaan jenkki storen lompakkoon rahaa??? Siis erittäin tarkasti. Kun kerran yritin niin laitoin oikeat kortti numerot ja näin... sit keksin jotkut osoitteet(en lupaa että oli oikea osoite) nii sit siihe tuli teksi : Your credit card information could not be updated. Please try again in a few minutes.. odotin jtn. tunnin nii sit anto saman tekstin.. nii et voisko joku jelppaa nyyppää :)
 
Vastaus: Playstation Store USA

Tainnik sanoi:
Voiko joku neuvoa miten laitetaan jenkki storen lompakkoon rahaa??? Siis erittäin tarkasti. Kun kerran yritin niin laitoin oikeat kortti numerot ja näin... sit keksin jotkut osoitteet(en lupaa että oli oikea osoite) nii sit siihe tuli teksi : Your credit card information could not be updated. Please try again in a few minutes.. odotin jtn. tunnin nii sit anto saman tekstin.. nii et voisko joku jelppaa nyyppää :)
Samaa ongelmaa taitaa olla muillakin. Oma jenkkitili ei hyväksy mastercardia koska osoite on väärin... mutta eihän tuohon oikeaa osoittetta kai voida saadakkaan?
 
Vastaus: Playstation Store USA

HesusR sanoi:
Samaa ongelmaa taitaa olla muillakin. Oma jenkkitili ei hyväksy mastercardia koska osoite on väärin... mutta eihän tuohon oikeaa osoittetta kai voida saadakkaan?
Vaatii todellisen osoitteen. Google löytää esim. hotellin osoitteen USAssa ;)
 
Vastaus: Playstation Store USA

Foxi sanoi:
Vaatii todellisen osoitteen. Google löytää esim. hotellin osoitteen USAssa ;)
Ei auta. :( Kahdella eri masterilla kokeillut, useammalla eri osoitteella. Osoitteen syötön jälkeen tulee aina teksti : The credit card information is not valid. Potkua löytyy kummastakin kortista ja tiedot on oikein... paitsi tietysti tuo osoite ei voi olla kotiosoite.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom