Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store USA

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Store USA

Oregon on tosiaan hyvä asuinpaikka, jos ei halua tukea miehitystä Irakissa. :p

....eli maksaa turhia jenkkiveroja.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Itse taisin hiukan huppelissa nuo tunnukset väsätä, kun laskutustiedoissa on John Mclane, ja asuinpaikka beverly hills 90210.. :)
 
Vastaus: Playstation Store USA

tuli tehtyä tunnukset jenkki-storeen. kertokaas kokemuksia maksamisesta kun en kehdannut koko triidiä kaivaa läpi. hallussani on op:n visa electron verified by visa palvelulla ja steamista ostaminen ainakin onnistuu. mitä osoitetietoja käytän siis maksaessa? omaani vai sitä minkä syötin pleikkarin kenttiin?
 
Vastaus: Playstation Store USA

Jossei se eroa oikeasta Visasta, niin ihan sama.

Se mikä toimii! ;)
 
Vastaus: Playstation Store USA

ei näköjään pystynyt lisäämään rahaa psn-tiliin =|
e: kokeilin siis tolla las vegasin osoitteella. ei kai nuo luottokorttitiedot tallennu tonne pysyvästi?
 
Vastaus: Playstation Store USA

koitan minäkin saada sammon electronia toimimaan.
aluksi kitisi aina että tiedot on väärin.
sitten muutin laskutus tietoihin kaikki muut tiedot omiksi paitsi state/province kohtaan jäi new york ja maahan united states.
nyt tuo valittaa että tietoja ei voitu päivittää, koita muutaman minsan päästä uudelleen.

uskaltaako tässä nyt elätellä toiveita että nuo tiedot jopa kelpaisivat?
koitin tehdä niinkin että muutin vain ne kolme osoite riviä vastaamaan omaa osoitettani mutta silloin tuli aina se herja että kortin tiedot muka väärin.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Longshottia.... mulla Visan osoiten on muuten sama kuin oikea laskutusosoite, mutta maa on tietysti Jenkkilä. Osavaltioksi laitoin jenkkien Neitsytsaaret. Silloin se ei tehnyt edes mitään postinumerotsekkausta (eikös normaalisti tee?). Kokeile samaa.
 
Vastaus: Playstation Store USA

ei auttanut.
samaa herjaa vieläkin.
äsken koitin euro storeen tunkea tiedot ja heti hyväksyi.

ei vaan millään nappaisi maksaa painista ja pixel junk racerista monta euroa enemmän kun jenkeistä saisi halvalla.
jenkeistä saisi myös crash bandicoot kolmosen halvalla.
 
Vastaus: Playstation Store USA

hei onko kenenkään tilille tehty euron varaus summaa kun on laittanut kortin tiedot tonne storeen?

katselin juuri tilitietojani ja niiden kahden päivän aikana kun koitin saada korttia toimimaan on minun tililleni ilmestynyt 14kpl euron kokoisia varauksia:eek:

eikä se kortti edelleenkään toimi.
ainoa asia mikä tulee mieleen on se että joka vitun kerta kun se herjasi että tietoja ei voida päivittää niin se on tehnyt tilille euron varauksen.
jos noin on asia niin miten hemmetissä minä saan rahat takaisin. on tuo 14e kuitenkin aika summa tyhjästä.
 
Vastaus: Playstation Store USA

hei onko kenenkään tilille tehty euron varaus summaa kun on laittanut kortin tiedot tonne storeen?

Jep, mulle teki kanssa tasan euron katevarauksen kun laitoin kortin tiedot. Saman teki myös aikanaan kun rekisteröidyin paypaliin. Kyseessä siis nordean visa debit -kortti. En tiedä tarkastaako se sillä että korttitiedot ovat oikeita, mutta se summa ei ainakaan itseltäni ikinä lähtenyt varsinaisesti. Jonkun 2-3 viikon päästä se katevaraus poistui.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Add Funds-osioon oli ilmestynyt päivityksen myötä maksuvaihtoehdoksi PlayStation Cards.
sen kummemmin en USA Storen muutoksiin vielä perehtynyt.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Minulla on ainakin Sampon visa electronilla toiminut nuo varojen lisäykset Storeen....
 
Vastaus: Playstation Store USA

Nyt kun on jenkkitunnuskin oikein tehty, on asiaa tällekin puolelle. Ulkoasun lisäksi uutta sisältöä:

US

Game add-ons:

* Super Stardust HD Solo Add-on Pack ($4.99)
* Lair Dragons and Control Pack (free)

Videos:

* Gran Turismo 5 Prologue Beyond the Apex trailer (free)
* Gran Turismo 5 Prologue Friendly Fires video (free)

Lähde: http://www.videogaming247.com/
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom