Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store USA

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shocky
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Playstation Store USA

dante_727 sanoi:
NINJA GAIDEN SIGMAn DEMO !!!

+

"Läjä" Ps One pelejä PSP:lle sekä Ps3:lle

+

Armored Core 4 Demo
Full Auto 2 Demo
NBA 07 Demo
MLB "Baseball" pelin demo

+

Calling All Cars
Mortal Kombat 2
Rampart
Gauntlet II

+

Paljon elokuvien ja pelien trailerieta myös



Lisätkää... jos olen unohtanut jotain :)

Onko nuo Pleikkari ykkösen pelit ilmasia?
 
Vastaus: Playstation Store USA

jostain Joust jutusta tullut video tuonne amerikan ps storeen. Mikäli jää ainoaksi on tämä kuivin päivitys Pstoren pienessä historiassa -.-

edit: video poistettiin amerikan storesta o.O
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Playstation Store USA

Usa storessa uutta: Rampage Arcade classic ja Joust-video.
Rampage latautuu tuossa juuri.
 
Vastaus: Playstation Store USA

tänään olis tarkotus kokeilla lataamista USA Storelta,
nyt kun saitte minutkin hankkimaan Nordean Visan, ihan peli käyttöön.

eli sitä osoitetta jonka ilmoitti aiemmin, ei tarvitse muklata todellisuutta vastaavaksi?
eikä tarvi muklata valuuttoja, painaa vain add cart ja purchase, se ostos on sitten siinä?

kiitän kun neuvotte nyyppää :)
 
Vastaus: Playstation Store USA

Vinnie sanoi:
eli sitä osoitetta jonka ilmoitti aiemmin, ei tarvitse muklata todellisuutta vastaavaksi? eikä tarvi muklata valuuttoja, painaa vain add cart ja purchase, se ostos on sitten siinä?

Ulkomaankauppa ei välttämättä onnistu Visalla, jos verkkopalveluun rekisteröity osoite ei vastaa luottokortille rekisteröityä osoitetta. Visalla tarkistukset tehdään ilmeisesti tarkemmalla syynillä kuin Mastercardilla. Tässäkin voi toki olla pankkien välistä vaihtelua.

Mutta jos ostos onnistuu, ei tarvitse murehtia valuuttamuunnoksista, ne jäävät luottokorttifirman huoleksi (ja välistävedettäviksi) - ihan samalla lailla kuin vaikka ulkomaisissa nettikaupoissa asioidessa.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Xbugs sanoi:
Ulkomaankauppa ei välttämättä onnistu Visalla, jos verkkopalveluun rekisteröity osoite ei vastaa luottokortille rekisteröityä osoitetta. Visalla tarkistukset tehdään ilmeisesti tarkemmalla syynillä kuin Mastercardilla. Tässäkin voi toki olla pankkien välistä vaihtelua.

Mutta jos ostos onnistuu, ei tarvitse murehtia valuuttamuunnoksista, ne jäävät luottokorttifirman huoleksi (ja välistävedettäviksi) - ihan samalla lailla kuin vaikka ulkomaisissa nettikaupoissa asioidessa.

Juu no mulla ei onnannut. Ei hyväksynyt visaa, kun tunnarissa eri osoitteet.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Mun osoitetiedot on aivan jossain muualla missä luottokortin tiedot ja hienosti pelittää.
Järkevästi ku aattelee, ni eihän mitään firmaa pitäs kiinnostaa, et missä ostaja asuu, kunhan rahat tulevat tilille. Ihan yhtälaillahan voisit kaverilles ostaa vaikka joululahjaksi pelin. Sinähän sen maksat, mutta menee eri osoitteeseen.
Korttina MasterCard
 
Vastaus: Playstation Store USA

XShava sanoi:
Juu no mulla ei onnannut. Ei hyväksynyt visaa, kun tunnarissa eri osoitteet.

mutta siihen pitää olla se very bye verkko palvelu maksu päällä ja minulla toimi nordean visa electron hyvin vaikka osoiteet on eri paikassa
 
Vastaus: Playstation Store USA

arit73 sanoi:
mutta siihen pitää olla se very bye verkko palvelu maksu päällä ja minulla toimi nordean visa electron hyvin vaikka osoiteet on eri paikassa

No mulla normi Visa ja paljon on tullut verkosta ostettua tavaraa tähän mennessä. Sekä myös verkkopelejä on tullut pelattua, syy ei siis missään palvelun puuttumisessa.

Onko täällä ketään, joka on normaali Visalla saanut tuolta ostettua.
 
Vastaus: Playstation Store USA

XShava sanoi:
No mulla normi Visa ja paljon on tullut verkosta ostettua tavaraa tähän mennessä. Sekä myös verkkopelejä on tullut pelattua, syy ei siis missään palvelun puuttumisessa.

Onko täällä ketään, joka on normaali Visalla saanut tuolta ostettua.

Aika outoa tosiaan, jos ei toimi. Olet varmasti laittanut kaikki kortin numerot oikein?
Eihän sillä pitäs olla väliä, että mistä tilaat ja minne, koska maksaja on aina sama.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Tuli tuos viikonloppuna sitten ostettua Crash Bandicoot ja Syphon Filter Amerikan PS Storesta... hyvin toimii sekä PS3lla että PSPllä...
jämerästi laitettu mukaan virtuaalinen ohjekirjanen ja mahdollisuus pelata PSPn analogilla.
Visalla maksoin eikä tuntunut haittaavan vaikka asustankin jossain ihme ihme osoittees jota ei varmaankaan oo ees olemas... tulipa myös kokeeltua että pelin pystyy kopioimaan myös kaverin PSPlle ilmatteeks... sekä laittamaan tietokoneelle talteen (Ei mahdu molemmat pelit mulla PSPlle yhtäaikaa - tarviis varmaan ostaa giganen muistikortti). Tietokoneelta sitä ei kuitenkaan voi suoraan kaverin koneelle kopioida, vaan se pitää aktivoida ensin minkä voi tehdä vaan kun pelin kopioi PS3lta PSPlle.
Nyt odotan sitten Resident Evil 1stä (Japanin Storesta sais japanin kielisenä mutta ei oikeen innosta kielikylpy)
 
Vastaus: Playstation Store USA

Cero sanoi:
Tuli tuos viikonloppuna sitten ostettua Crash Bandicoot ja Syphon Filter Amerikan PS Storesta... hyvin toimii sekä PS3lla että PSPllä...
jämerästi laitettu mukaan virtuaalinen ohjekirjanen ja mahdollisuus pelata PSPn analogilla.
Visalla maksoin eikä tuntunut haittaavan vaikka asustankin jossain ihme ihme osoittees jota ei varmaankaan oo ees olemas... tulipa myös kokeeltua että pelin pystyy kopioimaan myös kaverin PSPlle ilmatteeks... sekä laittamaan tietokoneelle talteen (Ei mahdu molemmat pelit mulla PSPlle yhtäaikaa - tarviis varmaan ostaa giganen muistikortti). Tietokoneelta sitä ei kuitenkaan voi suoraan kaverin koneelle kopioida, vaan se pitää aktivoida ensin minkä voi tehdä vaan kun pelin kopioi PS3lta PSPlle.
Nyt odotan sitten Resident Evil 1stä (Japanin Storesta sais japanin kielisenä mutta ei oikeen innosta kielikylpy)
Paljonko muuten kustantaavat dollareissa nuo?

EDIT: Ahaa viisi dollaria. On se hyvä lukea muutkin viestit kuin tuo viimeisin.
 
Vastaus: Playstation Store USA

Cero sanoi:
Tuli tuos viikonloppuna sitten ostettua Crash Bandicoot ja Syphon Filter Amerikan PS Storesta... hyvin toimii sekä PS3lla että PSPllä...
...

Miltäs nuo pelit graafisesti näyttävät. Onko resoluutiota nostettu vai joudunko katselemaan PS1 tasoisia lego-palikoita 50" plasmalla... Varsinkin Syphoni kiinnostaisi...
 
Vastaus: Playstation Store USA

make77 sanoi:
Miltäs nuo pelit graafisesti näyttävät. Onko resoluutiota nostettu vai joudunko katselemaan PS1 tasoisia lego-palikoita 50" plasmalla... Varsinkin Syphoni kiinnostaisi...
Ihan identtisiä vanhoja lego palikoita kuin ennenkin... grafiikkaa ei ole nostettu ollenkaan, mutta PSPllä noi vanhatkin pelit näyttää ihan kohtalaisen hyvältä...
Tuli oikeen shokkina noiden pelien graafinen laatu ku en ollut pitkään aikaan edes nähnyt PSOne pelejä...
Syphon Filterin alkudemo näytti hervottomalta, rupes oikeen huvittamaan. Että tuollaasiltako ne näyttikin ennen muinoin... kyllä se aika vaan kultaa muistot :D
 
Vastaus: Playstation Store USA

Melko varmasti tulee viel tänäyönä ladattattua alkuperäinen wipeout ja destruction derby. Ne oli aikanaa jotain niin hienoa. :)
 
Vastaus: Playstation Store USA

Kyllästyin euro-store odotteluun ja loin viimein US tunnarin. Olo oli kuin karkkikaupassa penskana :p En ostanut vielä mitään, täytyy ensin tutkailla trailerit ja demot. Varsinkin noiden 80-luku "klassikoiden" osalta pitää katsoa trailerit.. Qbertin ostin euro-storesta sokkona ja sen käynnistettyä huomasin että voi sun helvetti.. tätä inhosin jo silloin 80-luvulla C64:llä :rolleyes: No, Gauntlet pitää ainakin ottaa, jollei sitä kohta ala kuulua eurooppaan, sen verran paljon sitä tuli hakattua Tikkurilan uimahallissa skidinä.

Ostetuissa peleissähän on omistaja-tieto liitettynä mukaan ja ukaasi, että jos omistaja poistetaan, poistuu myös hänen omistamansa sisällöt, tai ainakin niiden käyttöoikeus. Onko tosiaan näin ts. onko tullut kokeiltua?

Little Big Planetin ja Homen trailerit sai kyllä veden kielelle...
 
Vastaus: Playstation Store USA

hartzu sanoi:
Ostetuissa peleissähän on omistaja-tieto liitettynä mukaan ja ukaasi, että jos omistaja poistetaan, poistuu myös hänen omistamansa sisällöt, tai ainakin niiden käyttöoikeus. Onko tosiaan näin ts. onko tullut kokeiltua?
Juuh, kaverin kanssa jaettiin ostamani flOw. Hän meni sitten poistamaan minun käyttiksen koneeltaan -> en nyt muista tarkkaan, mutta olikohan jopa niin, että flOw oli hävinnyt kokonaan kaverini PS3:sta. Piti sitten luoda minun tili kaverini koneelle ja ladata flOw uudestaan.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom