Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

^On ps3:lla myös esim joku playstation classic kategoria, mutta ei siellä ole läheskään kaikkia ps1 ja ps2 pelejä mitkä storesta löytyy.
Minähän noita ostelin pari kesää sitten ja tännekin taisin kirjoittaa kuinka ainoa oikeasti toimiva tapa on kaivaa netistä listaus jossa on kaikki storessa julkaistut vanhat pelit ja sen jälkeen alkaa vaan etsimään hakua käyttämällä.
Tosin jos en väärin muista niin välillä sekään ei löytänyt jotain peliä, mutta se sitten taas oli tuolla classic kategoriassa.

Mä en tajua miksei vaikka capcom tuo omia pelejään ps5:lle.
Varmasti olisi kysyntää vaikka kummallekin dino crisikselle tai megaman legends peleille. Varsinkin jos hinnat olisi samat 5-8e /kpl mitä ps3 storessa.
PS5:llä kun on emulaattorikin jo valmiina niin tuskin tuo muuta vaatis kuin vaan tuoda ne storeen tarjolle.
 
Joo, jostain syystä tuo haku on aika heikko. Itse olen ainakin Vitalla törmännyt myös siihen, että kun menee selaamaan pelejä kaupasta aakkosjärjestyksen mukaan, niin joitain pelejä ei siellä listalla näy. Sitten kun laittaa pelin nimen hakuun, niin sattuukin löytymään. Melko turhauttavaa. PS3:lla tuota listasysteemiä ei välttämättä edes ole, en nyt jaksa muistaa.
Itse olen jo aikaa sitten luovuttanut PS3:lla Storen selaamisen kanssa, vaikka ei sieltä tietysti enää juuri mitään tule ostettuakaan. PS Dealsista löytyy käsittääkseni koko Storen tarjonta myös PS3:n ja Vitan osalta, joten jos aakkosjärjestyksessä haluaa selailla koko valikoimaa tai hakea tiettyä peliä, niin oheisista linkeistä pitäisi onnistua kätevämmin kuin itse konsoleilla. Itse ostotapahtuma pitää toki tehdä edelleen konsolilla.

 
Ylös Bottom