Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Hi ******,
Thank you for writing to Electronic Arts customer support.
We are sorry inform you that you will need to contact Sony Customer Support by visiting given link: http://us.playstation.com/support/
Please note that the DLC's are sold by the PSN Network. EA does not sell these items.
If there is anything else we may do to assist you please let us know.
Thank you,
Harve
EA Online Support
Edelleen EA. Ei ole asiakaspalvelija tajunnut palautettasi, vaan antanut geneerisen copy-paste-vastauksen. Korostan vielä kerran, että SCEE ei voi ominpäin pistää EA:n tuotteita jakoon eri maiden Storeissa.Mikähän olisi seuraavaan tapaukseen oikea osoite PlayStation Storeen liittyvälle palautteelle?
Voi perhana, kun tuo DLC alennus loppuu huomenna ja yhdestäkään kaupasta ei löytynyt PSN-kortteja Just kun tilasin Borderlandsin ja ois ollu kiva ostaa ne DLC:t.
Eikös tuossa viime viikon päivityksessä pitänyt tulla Spelunker HD? En löydä Storesta.
Hey, Spelunkers will be up at the start of Aug as far as i know. I also know Ross is working hard to get us a good Plus day one discount so keep an eye out
PSN storessa on myös Irem julkaisema "Spelunker HD" (PS3), mutta sitä ei kyllä poistuvien pelien listalla ole. Tuo taisi Euroopankin storessa olla?
Hei, pakko kysäistä kun ei ankaran googlettamisen jälkeen löytynyt, että jos joku tietäisi onko tämä jenkki PSN kaupassa jo oleva Dead Block tulossa milloin Euroopan kauppaan vai tuleeko lainkaan? En voi jenkki kaupasta itse ostaa kun ei hyväksy luottokorttia.
Kiitos jos joku helppii
Hei, pakko kysäistä kun ei ankaran googlettamisen jälkeen löytynyt, että jos joku tietäisi onko tämä jenkki PSN kaupassa jo oleva Dead Block tulossa milloin Euroopan kauppaan vai tuleeko lainkaan? En voi jenkki kaupasta itse ostaa kun ei hyväksy luottokorttia.
Kiitos jos joku helppii
Ei ole minulla ainakaan tietoa, mutta netistä voit ostaa amerikkalaisen PSN-kortin joka toimii sitten siellä Jenkki-storessa ja voit siten ostaa tuon pelin.