Madonizer
Active Member
Vastaus: PlayStation Store
Ei auta vaikka oot jenkkitukeen yhteydessä, mulla oli ongelmia Wild Run DLCn kanssa The Crewille eikä ne tuessa osannut auttaa yhtään, vaikka ne yli tunnin koitti neuvoa kaikenlaista mitä tietysti olin kokeillut ennen kun ylipäätänsä otin yhteyttä tukeen. Sit lopuksi tein uuden jenkkiaccon mil kehtaa pelata netissä, ja ostin DLCn uudestaan.
Pahalta näyttää että näin nyt on. Eivätkä osanneet auttaa Playstation tuessa, koska heillähän ei näy mitään merkintää, että omistaisin edes kyseistä peliä. Täytynee luultavasti olla vielä jenkkitukeen yhteydessä, mutta luulen että sanovat vain että season passia voi käyttää vain sillä tunnuksella jolla pääpeli on ostettu.
Juu ja kaikki tähän mennessä saavuttamani menee siinä samalla, koska joutuisin aloittamaan sen jenkkiaccolla alusta. Ja kaikki pelikaverit tuntevat vain euronickkini. Ei hyvä ei hyvä![]()
Ei auta vaikka oot jenkkitukeen yhteydessä, mulla oli ongelmia Wild Run DLCn kanssa The Crewille eikä ne tuessa osannut auttaa yhtään, vaikka ne yli tunnin koitti neuvoa kaikenlaista mitä tietysti olin kokeillut ennen kun ylipäätänsä otin yhteyttä tukeen. Sit lopuksi tein uuden jenkkiaccon mil kehtaa pelata netissä, ja ostin DLCn uudestaan.