Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Vastaus: PlayStation Store

PS4n Storessa myös epäonnistui talletus sekä 12kk psplus jäsenyyden tilaus joten bannissa ollaan (ja luultavasti syvällä).
Todella harmillista. Odota nyt varmuuden vuoksi se 72 tuntia, ennen kuin yrität millään kortilla tai Paypalilla lisätä rahaa yhtään mitään kautta.

Jos rahaa ihan välttämättä on päästävä tuhlaamaan, esim. PSNkortti.com-sivustolta saa Suomen Storeen käypiä PSN-maksukortteja. Niillä voi rahaa aina lisätä, vaikka epäonnistuneilla korttisiirroilla olisikin tilinsä jäädyttänyt.
 
Vastaus: PlayStation Store

Osaiskohan joku hieman auttaa. Eli tuli tuossa sunnuntaina laitettua tuo Hitman Full Experience tilaukseen storesta. Tänään sit kattelin PS4:n kirjastosta, että kauan aikaa ennen kuin automaattinen lataus alkaa, niin oli hävinnyt listalta ja näyttää, että pitäis uudestaan ennakkotilata. Eilen vielä oli kirjastossa näkyvillä. Order & pay menetelmällä tilasin, niin kuin aina jos storen kautta lataan ja ennen ei ole näin käynyt.
 
Vastaus: PlayStation Store

Huomasin tuossa viimeisimmän Store-päivityksen (PS3) jälkeen, että satunnaisen kaatuilun lisäksi Store kosahtaa lähes satavarmasti, jos yrittää katsoa pelistä kuvia. Tällöin koko konsoli menee jumiin ja seuraavalla käynnistyksellä ehkä tulee database rebuild, ehkä ei. Mitähän nuo päivitykset tekevät, kun ainakaan vakaampi tuosta systeemistä ei tule. Onko PS4-Store yhtä herkkä kaatuilemaan?
 
Vastaus: PlayStation Store

Eilen napsahti PS4:een viesti, että olin tallettanut vaadittavan 100€ tarjousaikana lompakkoon ja olen oikeutettu 15€ bonukseen. Viestissä luki että saat rahat käyttöösi "alla olevalla koodilla", mutta viestissä ei ollut mitään koodia. Kyseistä viestiä ei tullut sähköpostiin. Mites muut, saitteko bonusrahan käyttöön miten?
 
Vastaus: PlayStation Store

Eilen napsahti PS4:een viesti, että olin tallettanut vaadittavan 100€ tarjousaikana lompakkoon ja olen oikeutettu 15€ bonukseen. Viestissä luki että saat rahat käyttöösi "alla olevalla koodilla", mutta viestissä ei ollut mitään koodia. Kyseistä viestiä ei tullut sähköpostiin. Mites muut, saitteko bonusrahan käyttöön miten?
Samaa pähkäilin itsekkin kun mitään koodia ei missään ollut...
 
Samaa pähkäilin itsekkin kun mitään koodia ei missään ollut...
Joko perinteinen SCEE-möhläily tai sit epätodennäköisempi vaihtoehto: koodi tulee viestiin upotettuna kuvana, ja syystä tai toisesta meilisoftanne ei näytä sitä kuvaa.

Update! Äh, luin huolimattomasti. Eihän mitään meiliä siis edes tullut, vaan kyse oli tuollaisesta From PlayStation -notifikaatiosta. Selvittelen asiaa...
 
Vastaus: PlayStation Store

koodi tulee viestiin upotettuna kuvana

Juu tässä kävi itse asiassa juuri näin. Avasin kyseisen notificaation iPadilla Playstation appiksella ja sen viestin mukana tuli klikattava ikoni. Sitä klikkaamalla avautui oman tilin hallintasivu ja koodi oli valmiina sille osoitetussa paikassa.
 
Vastaus: PlayStation Store

Juu tässä kävi itse asiassa juuri näin. Avasin kyseisen notificaation iPadilla Playstation appiksella ja sen viestin mukana tuli klikattava ikoni. Sitä klikkaamalla avautui oman tilin hallintasivu ja koodi oli valmiina sille osoitetussa paikassa.
Kiitos tiedosta! Eli siellä ei oo viestiä luodessa vissiin hoksattu testata, että mitenhän se mahtaa näkyä eri laitteilla. Hieno homma silti, että selvisi.
 
Vastaus: PlayStation Store

Koodia ei tosiaan näy, mutta PS4:lla kun painaa viestin alaosasta "Go To Store" tjsp, niin se vie koodin suoraan kauppapaikalle eikä tarvitse painaa kun "OK" niin rahat tulevat.
 
Vastaus: PlayStation Store

Minun viestissäni piti älytä painaa sitä psn pallon kuvaa eikä linkkiä mikä vei vain yleiseen ohjeeseen...
 
Vastaus: PlayStation Store

Aika monta versiota näkyy olevan liikkeellä tuosta 15 euro voucherista! Omaan PS4een tuli ilmoitusosioon viesti ja siinä voucher näkyi heti kun sen avasi, siis 12 osanen koodi, sitten oli valittavana joko ohje rahojen siirrosta omaan lompakkoon tai ohjaus PSNStoreen ja sieltä rahat sai klikkauksella siirrettyä samantien.

No pääasia, että kaikki oikeutetut rahansa saavat.
 
Vastaus: PlayStation Store

Pääsiäis-alessa on sellainen valikoima kiinnostavia pelejä, että heikkoa tekee. Otin nyt alkajaisiksi kolmoselle Yakuza 4:n (7.95e). Vuodenvaihteessa sen olisi saanut vitosella, mutta jostain syystä jäin miettimään.

Vaikka kyllä silloinkin mielessä oli, että mahtaakohan pleikkari saada halvauksen ennen kuin 22 gigaa ykkösiä ja nollia on ladattu ja asennettu. Latausmittari näyttää vielä päälle neljä tuntia olevan jäljellä. 17 % ladattu ja tuuletin pitää jo melkoista pöhinää.

Kannattaisiko suosiolla keskeyttää lataus vaikka vähän ennen loppua, ja laittaa vaikka aamulla loput tulemaan? Jos viisi tuntia lataa ja ties kuinka kauan asentaa (toiset 5 tuntia? Tai vieläkin enemmän?), pelkään että kone jumahtaa kesken kaiken. Latauksen voi keskeyttää, mutta asennusta ei. Ja asennuksen aikana varoitetaan sammuttamasta laitetta.

Koskaan en ole pitänyt kolmosta noin kauan päällä edes idlenä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Robotti: Suotta murehdit. Anna ladata rauhassa vaan.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kannattaisiko suosiolla keskeyttää lataus vaikka vähän ennen loppua, ja laittaa vaikka aamulla loput tulemaan? Jos viisi tuntia lataa ja ties kuinka kauan asentaa (toiset 5 tuntia? Tai vieläkin enemmän?), pelkään että kone jumahtaa kesken kaiken. Latauksen voi keskeyttää, mutta asennusta ei. Ja asennuksen aikana varoitetaan sammuttamasta laitetta.

Kai jätit latauksen konsolin sammuttamisen aikana tehtäväksi? Sammutusnäkymässä rasti ruutuun, niin lataus ja asennus hoituvat automaattisesti ja konsoli pääsee tutimaan heti kun tulee valmista.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kai jätit latauksen konsolin sammuttamisen aikana tehtäväksi? Sammutusnäkymässä rasti ruutuun, niin lataus ja asennus hoituvat automaattisesti ja konsoli pääsee tutimaan heti kun tulee valmista.

Oho. Enpä tiennytkään että siellä tuollainenkin valinta on. Ensi kerralla tiedän. :) En ensin löytänyt sitä, mutta siellähän se oli konsolin sammutusnäkymässä. Minulla on tapana sammuttaa pleikka ohjaimen PS-napista. Kiitos vinkistä.

Mutta laitoin latauksen taustalle, niin se ei asenna automaattisesti. En olisi halunnut koko yötä kuunnella tuota hurinaa. Tänään pääsee pelaamaan.

Batman-pakettikin reilulla kympillä houkuttelisi, kolme ensimmäistä Arkham-peliä. Pitää ihan mielenkiinnosta vilkaista, onko neloselle yhtä kovia pääsiäistarjouksia.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kampanjasääntöjen pykälän 7 mukaan kampanja-aikana olisi mahdollista tienata useampi kuin yksi 15 € lahjakortti

Niinhän siinä kävi, että Sony ei noudata itse sanelemiaan kampanjaehtoja: 4 * 50 euron lisäys Store-lompakkoon tuotti lupauksesta huolimatta vain yhden 15 euron kampanjakoodin. (Jota sitäkään ei taivu vielä hyödyntämään, kun lompakossa on nyt sitten ihan liikaa valuuttaa...)
 
Vastaus: PlayStation Store

Fallout 4 Season Passin saa napattua ainakin verkkoselaimen kautta ilmaiseksi vielä mikäli ei ole bugi ja eivät sitten jälkeenpäin ota sitä pois.
 
Ylös Bottom