Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Vastaus: PlayStation Store

Hmmm voipi olla että tässä välissä on muuten kortti vaihtunut, ei käynyt mielessäkään kun nykyinen kortti siis samalla numerosarjalla. Eli luultavasti my bad, mitä nyt Store vois olla vähän hemmetisti täsmällisempi näissä ilmoituksissaan, "an error has occurred" ilman sen tarkempia selvityksiä on fiksuinta palvelua ikinä.

Itse törmäsin juuri samaan eli pelkkään errori ilmoitukseen Googlen Android Play kaupassa kun en ollut muistanut vaihtaa uutta voimassa olo päivää kortin savuttua kun muuten pysyi kaikki samana...
 
Vastaus: PlayStation Store

mitä nyt Store vois olla vähän hemmetisti täsmällisempi näissä ilmoituksissaan, "an error has occurred" ilman sen tarkempia selvityksiä on fiksuinta palvelua ikinä.
Itse nauroin samaa, kun olin poistanut automaattisen plussan uusimisen, niin meiliin pamahtaa kauhea vikaviesti Plussan päätyttyä :D

This e-mail message is to notify you that your subscription to PlayStation(R)Plus: 90 Day Membership (Subscription) has ended due to payment failure.

....

Your subscription has ended due to one of the following reasons.
- You may not have enough funds in your wallet*.
- You may not have a payment card registered for use with your account*.
- The payment card registered for use with your account* may not be valid.
- If you are a sub account user, you may have exceeded your monthly spending limit.
* If you are a sub account user, "wallet" refers to the wallet of the master account associated with your account, and "account" refers to the associated master account.

Ei tainnut kuitenkaan johtua yhdestäkään noista asioista, kun olin tarkoituksella asettanut "Automaattisen uusimisen" asentoon pois.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: PlayStation Store

Onhan tuo error ilman selitystä sentään parempi kuin error väärällä selityksellä.

Viime syksynä olin Vitan Storesta ostamassa jotain, ja kun yritin maksaa ostokseni, tuli ruutuun virheilmoitus ongelmasta serveriyhteydessä (online toimi muuten ihan normaalisti). Sen jälkeen kun homma toistui parina seuraavanakin päivänä, muistin että uuden kortin tiedot oli päivittämättä. Uusilla tiedoilla maksu onnistui saman tien.
 
Vastaus: PlayStation Store

Sellainen kysymys että, jos liityn +jäseneksi niin pääsenkö käsiksi kaikkiin ilmaisiiin plus peleihin vai ainoastaan syyskuussa julkaistuihin?
 
Vastaus: PlayStation Store

Sellainen kysymys että, jos liityn +jäseneksi niin pääsenkö käsiksi kaikkiin ilmaisiiin plus peleihin vai ainoastaan syyskuussa julkaistuihin?

Vain sen kuukauden ja niiden kuukausien joina tulet olemaan jäsen. Muutenhan toi systeemi olisi ihan naurettavan edullinen.....
 
Vastaus: PlayStation Store

Osaiskos joku sanoa tuleeko nuo alennukseen nuo storen Final Fantasy VII ja muut jossain vaiheessa? Onko siellä yleensä noita alennusmyyntejä? Olen vasta pari päivää käyttänyt tuota uudenkarheaa pleikkaria niin anteeksi jo etukäteen tyhmistä kysymyksistä, uutta vielä minulle nämä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Osaiskos joku sanoa tuleeko nuo alennukseen nuo storen Final Fantasy VII ja muut jossain vaiheessa? Onko siellä yleensä noita alennusmyyntejä?
Storessa on käytännössä koko ajan yksi tai kaksi alennuskampanjaa menossa. Alennuskamppis voi kestää vain päivän tai useita viikkoja. Noin pari kertaa vuodessa on Final Fantasyt tarjouksessa, eli kunhan jaksat odottaa, eiköhän ne sieltä taas jossain vaiheessa hintaansa tiputa hetkellisesti.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ostin Dialbo III:eek:sen ja kuin olin syöttämässä storeen sen infernal helm koodin tuli tälläinen ongelmatapaus vastaan, koodi sisältää "erikoismerkin ô, normaalisti kuin esim. kirjoittaa viestin toiselle käyttäjälle niin merkin voi valita valikosta kuin painaa L2 mutta mitään valikkoa ei tule esille siinä redeem code kohdassa kuin painaa L2, eli miten ihmeessä saa lisätty koodin joka sisältää esim. ö tai tämän ô?
 
Vastaus: PlayStation Store

Ostin Dialbo III:eek:sen ja kuin olin syöttämässä storeen sen infernal helm koodin tuli tälläinen ongelmatapaus vastaan, koodi sisältää "erikoismerkin ô..
Tuon ei pitäis olla edes mahdollista, PSN-latauskoodeissa on aina vain merkit A-Z ja 0-9. Mitään erikoismerkkejä ei käytetä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Onhan tuo noinkin viralliselta taholta melko mautonta toimintaa...
Ei näin jos haluaa omat kasvonsa säilyttää nykyisessä pr sekoilussa!
:confused:

Pyh, kyllähän tuota tehdään ihan virallisemmallakin taholla, josta tuoreimpana tulee mieleen Nokian irvailu iPhonen värikuorille.

Se, että Suomessa Killi kiusaa Pleikkarin poikia, on vain kaverimaista naljailua. Tyypit todennäköisesti tuntee toisensa hyvinkin vapaa-ajallaankin.

Tottahan se on, ettei ole tainut olla kuin yksi tai kaksi huoltokatkoa Livessä oman kuusi-seitsen vuotisen Xbox360-taipaleen aikana (tai sitten ne ovat ajoittuneet ajalle, jolloin jostain syystä ei ole ollut oma laite päällä), Pleikkarilla niitä on ollut useampiakin ja mukaan mahtuu myös parin vuoden takainen suurempi PSN-murtokatkos.
 
Vastaus: PlayStation Store

Tuon ei pitäis olla edes mahdollista, PSN-latauskoodeissa on aina vain merkit A-Z ja 0-9. Mitään erikoismerkkejä ei käytetä.

Tainnu tyypiltä jäädä raaputusarvan nöyhtää vaan o-kirjaimen päälle :D
 
Vastaus: PlayStation Store

Tainnu tyypiltä jäädä raaputusarvan nöyhtää vaan o-kirjaimen päälle :D

Meikäläisen PS3 versiollisessa tuo koodi oli selväkielisesti nähtävissä. Ei tarvinnut alkaa arpamaisesti raaputteleen. 100 vuoden päästä kyseinen koodilappu on varmasti arvokas kun on uniikki ;).
 
Vastaus: PlayStation Store

Storen viikkopäivityksen ajankohta on perinteisesti ollut aikamoista rulettia, eikä kaikkien näiden vuosienkaan jälkeen mitään tarkkaa kellonaikaa ole saatu järjestymään. SCEA sentään on nyt muutamat viime kuukaudet koettanut saada hommaan jotain rotia. Uusimmassa PlayStation Blogcastin jaksossa Amöriikan Sonyn digitaalimanagerismies, Nick Colburn kertoo, että viimeisimmistä reilusta 30 viikkopäivityksistä vain kuusi on heilahtanut ulos kolmen tunnin aikahaarukasta (klo 12-15 Pacific Timeä). Viime aikoina klo 14 paikallista aikaa on ollut se maaginen hetki, kun Storen suurta punaista julkaisunappulaa* on painettu, ja jatkossa tuohon koetetaan tähdätä entistä täsmällisemmin.

As part of an interview on the PS Blogcast, Nick Colburn, Senior Manager of Digital Operations (he basically runs the PlayStation Store), said, “Since April we’ve had about 30 publishes and we’ve been trying to hit a timeframe between [12PM PT] and [3PM PT].” Most recently though, they’ve narrowed the window down, with Nick adding, “We’re aiming for [2PM PT] to [3PM PT] now and we think we’re finally in a place where we can do that.”

When asked for a specific time of when we should expect the PlayStation Store each Tuesday, Colburn said, “We’re starting to hit [2PM PT/5PM ET] pretty consistently and I feel pretty comfortable with that.”
Katsotaan, saako SCEE:n väki EU Storen suhteen vastaavaa ryhtiliikettä aikaiseksi.

* Oikeasti tällaista nappulaa ei ole.

Lähde: PlayStation Lifestyle
 
Vastaus: PlayStation Store

Playstation Store ei näytä toimivan nyt. Ainakaan selain-versio. Tuli juuri sähköpostitse tarjous Music Unlimitedistä (3kk 3e), ja kun yritin käyttää tarjouksen niin huomasin, että tulee virheilmoitus: "Sony Entertainment Network -verkkokauppa ei ole käytettävissä".
 
Vastaus: PlayStation Store

Playstation Store ei näytä toimivan nyt. Ainakaan selain-versio. Tuli juuri sähköpostitse tarjous Music Unlimitedistä (3kk 3e), ja kun yritin käyttää tarjouksen niin huomasin, että tulee virheilmoitus: "Sony Entertainment Network -verkkokauppa ei ole käytettävissä".
Ei olisi sulla heittää linkkiä tuohon tarjoukseen kun itse en ole tuolla postituslistalla näköjään.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ei olisi sulla heittää linkkiä tuohon tarjoukseen kun itse en ole tuolla postituslistalla näköjään.
Tarjous on vain niille, joilla on ollut vuoden Music Unlimited -tilaus.

Ja ainakin äsken kokeiltuna weppi-Store toimi, mutta en löytänyt mahdollisuutta tuon tarjouksen hyödyntämiseen.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ja ainakin äsken kokeiltuna weppi-Store toimi, mutta en löytänyt mahdollisuutta tuon tarjouksen hyödyntämiseen.


No nyt näköjään toimii taas. Kokeilin parikin kertaa 19.30 ja 20.30 välillä ja silloin ei toiminut.
 
Ylös Bottom