Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Vastaus: PlayStation Store

Minulle tuli sama ilmoitus viimeksi kun psn oli alhaalla pari päivää. Onneksi en ostanut itse lisää plussaa sillä pari päivää myöhemmin ne sitten saikin ne rahat mun tililtä. Voisi tuo kyllä nyt hieman varmemminkin toimia kyllä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Sinne mut aina ohjataan. Ja kyllä tämä oli kyllä ihan suomenkielinen kun kirjauduin. Outoa.
 
Vastaus: PlayStation Store

Sinne mut aina ohjataan. Ja kyllä tämä oli kyllä ihan suomenkielinen kun kirjauduin. Outoa.
Minulla oli alussa iphonella samaa ongelmaa. Tyhjensin selaimen välimuistin ja kaikki mitä pystyin niin alkoi toimimaan. Pitikö laittaa vielä jotain evästeitä tai jotain päälle sitä en muista enää.
 
Vastaus: PlayStation Store

Tyhjensin välimuistin. Antoi kirjautua muutamaksi sekunniksi sitten tuli sama virheilmoitus ja heitti ulos.
 
Vastaus: PlayStation Store

Toimiiko selaimen privaattitilassa?

Anteeksi sivistymättömyyteni,mutta mitä tarkoitat? Käytän storea puhelimella Sampan omalla nettiselaimella ja asennetulla Firefoxilla ja sama ongelma molempien kanssa. Sama tapahtuu myös androidin virallisen Playstation sovelluksen kanssa. Olen tyhjentänyt välimuistit jne. Ei auta. Ja tämä tilanne on ollut jo toista kuukautta. Ennen toimi ilman mitään ongelmia.
 
Vastaus: PlayStation Store

Anteeksi sivistymättömyyteni,mutta mitä tarkoitat? Käytän storea puhelimella Sampan omalla nettiselaimella ja asennetulla Firefoxilla ja sama ongelma molempien kanssa. Sama tapahtuu myös androidin virallisen Playstation sovelluksen kanssa. Olen tyhjentänyt välimuistit jne. Ei auta. Ja tämä tilanne on ollut jo toista kuukautta. Ennen toimi ilman mitään ongelmia.

Privaattitilalla meinataan esimerkiksi Chrome-selaimen Incognito-sivua (ctrl+shift+n) tai Firefoxin privaattitilaa (ctrl+shift+p).

Kiersin ton eilisen kirjautumisongelman käyttämällä hetkellisesti toista selainta.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kiersin ton eilisen kirjautumisongelman käyttämällä hetkellisesti toista selainta.

Ongelma koskee ilmeisesti vain Firefoxin käyttäjiä. Meikällä kyseinen selain alla eikä äsken laskenut sisään weppi-Storeen edes privaattitilassa. No, täytyy suorittaa ostokset vanhan liiton tankkityyliin Plösön kautta.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ongelma koskee ilmeisesti vain Firefoxin käyttäjiä. Meikällä kyseinen selain alla eikä äsken laskenut sisään weppi-Storeen edes privaattitilassa. No, täytyy suorittaa ostokset vanhan liiton tankkityyliin Plösön kautta.

Itse asiassa mulla toi ongelma esiintyi siis ensin Chromella (versio 41.0.2272.89 m) incognito-tilassa, Firefoxilla (versio 31.5.3) ei esiintynyt.
 
Vastaus: PlayStation Store

Laitoin eilen Far Cry 4 levyn koneseen ekan kerran ja päivityksen laitoin lataukseen. Sitten rupesin pelamaan Hotline Miamia PC:llä Dualshockilla ja ohjain oli vielä yhteydessä konsoliin. Vaihdoin kuvan takaisiin pleikkaan ja siellä oli varmaan joku Venäjän kielinen Fifa käynnissä. Paha moka. Tänään tuli viesti, että tililtä mennyt 34 € Fifa 15 Deluxe versioon. Vaikka omistan jo Fifan digitaalisena. Miten pelin voi muka ostaa uudestaan ja voiko rahat saada takaisin? Kunnon trippi Hotline Miamissa :D
 
Vastaus: PlayStation Store

Ac3way: Noin voi tosiaan käydä, jos pelistä on Storessa myynnissä eri versioita. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka on tehnyt hutiostoksia, kun ohjain onkin lähettänyt komentoja myös konsolille.

Teknisen tuen kautta voi koettaa pyytää rahoja takaisin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ac3way: Noin voi tosiaan käydä, jos pelistä on Storessa myynnissä eri versioita. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen, joka on tehnyt hutiostoksia, kun ohjain onkin lähettänyt komentoja myös konsolille.

Teknisen tuen kautta voi koettaa pyytää rahoja takaisin.
Okei, hyvä tietää. Kiitoksia
 
Vastaus: PlayStation Store

Itse asiassa mulla toi ongelma esiintyi siis ensin Chromella (versio 41.0.2272.89 m) incognito-tilassa, Firefoxilla (versio 31.5.3) ei esiintynyt.

Toimii hyvin Firefoxissa (versio 36.0.4) ja Chromessa (versio 41.0.2272.101 m)
 
Ylös Bottom