Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Vastaus: PlayStation Store

Kas vihdoin Lifeless Planet ilmestyi Suomi kauppapaikalle... vaan eipä näy tekijänkin FB sivulla mainostamaan 20-25% julkkari alennusta. Jotenkin taas sahataan linssiin suomipoikaa :(
Lifeless Planetilla oli tänään ihan laajempikin EU-julkaisu, eli ei Suomi tällä kertaa ollut erityisasemassa. Ja tuo 20-25 prosentin alennus oli käsittääkseni tarjolla vain US Storessa, jossa peli julkaistiin jo heinäkuun puolella.
 
Vastaus: PlayStation Store

Lifeless Planetilla oli tänään ihan laajempikin EU-julkaisu, eli ei Suomi tällä kertaa ollut erityisasemassa. Ja tuo 20-25 prosentin alennus oli käsittääkseni tarjolla vain US Storessa, jossa peli julkaistiin jo heinäkuun puolella.

Joitain kyselyjä ollut että eikö EU julkkarissa ole alennusta ja Lifeless Planetin edustaja on maininnut että pitäisi olla ja kyseleevät Sonylta asiaa..
 
Vastaus: PlayStation Store

Joitain kyselyjä ollut että eikö EU julkkarissa ole alennusta ja Lifeless Planetin edustaja on maininnut että pitäisi olla ja kyseleevät Sonylta asiaa..
Tekevät jumalan työtä. Veikkaan vastauksen olevan kyllä, et kun kauppoja on jo tullut, niin liian suuri häslinki lähteä palauttelemaan rahoja enää tms. Toivon toki olevani väärässä.
Lisään itseni internetin äänekkääseen vähemmistöön ja huutelen samoin tein; en osta, liian kallis; enkä todellakaan lämpimikseni, sillä on tullut niin monta indiepeliä tullu ostettua sillä julkkarialennuksella, ettei tosikaan. Sama myös tämän kanssa.
 
Vastaus: PlayStation Store

Niohin uusi betaversio on nyt ladattavissa:

Selvitä 'Isle of Demons' -kenttä, niin voit ladata The Mark of the Conquerorin. Selvitä uusi 'Deep in the Shadows” -kenttä, niin voit ladata The Mark of the Warriorin. Molemmat lataukset oikeuttavat mahtaviin palkintoihin lopullisessa pelissä. Älä jää paitsi!

Tämä sisältö on saatavana vain
23.8.2016–6.9.2016

https://store.playstation.com/#!/fi-fi/pelit/nioh-beetademo/cid=EP4108-CUSA05831_00-NIOHBETADEMO0000
 
Vastaus: PlayStation Store

Olen tästä ennenkin valittanut, mutta en vain ymmärrä logiikkaa.

Mulla on luottokortti tiedoissa, viikko sitten lisäsin rahaa kahteen eri otteeseen ongelmitta. Käytin rahat ja maanantaina yritin uusiksi lisätä. Herjasi luottokortin tietoja. Näin on ennenkin tehnyt web storessa ja kuitenkin pleikalla toiminut. Koitin pleikalla eikä toimi. "Luottokortin tiedot eivät ole kelvolliset".

Odotin tähän päivään, poistin kortin ja lisäsin uusiksi...ei voida lisätä rahaa koska kortin tiedot eivät ole kelvolliset.

Eli mikä mulla taas muka lukitsi kortin. Onko siellä joku aikaraja missä ajassa rahaa saa tuhlata?
 
Omenanraato: Kukaan ei ole tietääkseni tähän päivään mennessä pystynyt luotettavasti selvittämään, mikä tuon oikein aiheuttaa. Oma teoriani on, että Storen taustajärjestelmät yksinkertaisesti vain bugaavat hetkittäin, eivätkä pysty varmentamaan korttiveloituksia. Riittävän monen epäonnistuneen yrityksen jälkeen alkaa 24-72 tunnin mittainen lukko, jonka voimassaoloa tai pituutta ei voi mistään nähdä.

Tavallisena käyttäjänä tuollaiseen tilanteeseen jouduttuaan ei ole paljoakaan tehtävissä. Täytyy vaan pitää pää kylmänä ja olla yrittämättä yli kahta kertaa enempää. (Tarkkaa rajaa epäonnistumiselle ei ole myöskään tiedossa, mutta kaksi on varmasti turvallinen määrä.) Jos ei onnaa, sit vaan vähintään 24 tuntia taukoa ja uusi yritys ja mieluusti jonkin toisen kanavan (konsoli, weppi-Store, mobiilisovellus) kautta. Jos ei tuokaan auta, on parasta ostaa PSN-maksukortteja ja hoitaa hommat niillä. Ne kun tuntuvat toimivan pomminvarmasti.
 
Vastaus: PlayStation Store

Yritän lisätä 50 € store rahaa tilille mutta koodi ei toimi.
Kysinen lipuke on ostettu pari päivä sitten.
Olen yrittänyt useita kertoja mutta tulee aina tälläinen teksti eteen. "Antamasi ennakkoon maksetun kortin koodi on virheellinen tai vanhentunut". Store kylläkin toimi, niin eihän se katkoksesta voi johtua. Onko muilla ollut tänään ongelmia noiden koodien kanssa?
 
Vastaus: PlayStation Store

Periaatteessahan on mahdollista, että jälleenmyyjä on jättänyt kortin aktivoimatta, jolloin sitä ei saa lunastettua. Mistä ostit?
 
Vastaus: PlayStation Store

Periaatteessahan on mahdollista, että jälleenmyyjä on jättänyt kortin aktivoimatta, jolloin sitä ei saa lunastettua. Mistä ostit?

Gamestopista. Minä maksoin ja sitten koodi tuli kuitille. Olen näitä ostanut paljon gamestopista mutta ikinä ei ole ollut mitään ongelmia. Soitin sinne ja kerroin ongelmasta, ne vain sanoi että ne ovat yhteydessä playstation tukeen ja hoitavat asian sitä kautta. Koodia ei ole käytetty muuten se olisi herjannut, että koodi on käytetty.
 
forza: Vaikka tuohon varmasti jokin ihan looginen selitys löytyykin, niin ennen kaikkea nähtiin taas Murphyn lain olevan hyvin voimissaan.

Näitä Storen maksuongelmia nousee pinnalle tuon tuosta, ja aina olen siihen luottanut, että viimeistään PSN-maksukortilla onnistuu. Vaan nyt sekin säännön vahvistava poikkeus totta kai nähtiin.

Toivottavasti kertovat syynkin, eivätkä vaan anna vaivihkaa uutta koodia tilalle.

PS. Varmistan vain: oletko siis samasta GS-putiikista koodeja ostanut ja aina samalla (suomalaisella) PSN-tunnuksella myös lunastanut?
 
Vastaus: PlayStation Store

Entä onko ongelmallisessa koodissa tulkinnanvaraisia merkkejä? Esim. B ja 8 tai I ja 1 voivat mennä keskenään sekaisin.
 
Vastaus: PlayStation Store

forza: Vaikka tuohon varmasti jokin ihan looginen selitys löytyykin, niin ennen kaikkea nähtiin taas Murphyn lain olevan hyvin voimissaan.

Näitä Storen maksuongelmia nousee pinnalle tuon tuosta, ja aina olen siihen luottanut, että viimeistään PSN-maksukortilla onnistuu. Vaan nyt sekin säännön vahvistava poikkeus totta kai nähtiin.

Toivottavasti kertovat syynkin, eivätkä vaan anna vaivihkaa uutta koodia tilalle.

PS. Varmistan vain: oletko siis samasta GS-putiikista koodeja ostanut ja aina samalla (suomalaisella) PSN-tunnuksella myös lunastanut?

Yep. Samasta putiikista olen aina ostanut. On Suomi PSN-tunnus (ollut aina sama tunnus). Kuten mainitsin edellisessä viestissä, niin olen ennenkin ostanut näitä todella paljon, tälläistä ei ole tullut vielä eteen kunnes sitten nyt. Noh maanantaina se sitten selviää. Katotaan minkälaisen selityksen sieltä saan.
 
Vastaus: PlayStation Store

Kuten mainitsin edellisessä viestissä, niin olen ennenkin ostanut näitä todella paljon, tälläistä ei ole tullut vielä eteen kunnes sitten nyt. Noh maanantaina se sitten selviää. Katotaan minkälaisen selityksen sieltä saan.
Saitko minkäänlaista vastausta?
 
Vastaus: PlayStation Store

Saitko minkäänlaista vastausta?

Koodia ei ole käytetty. Pyysivät kuvan kuitista s-postiin liitenä. Eivät ymmärrä miksi koodi ei toimii. Laittavat sitten 50 € mun tilille sitten kun ne on selvittänyt miksi tuo yksi koodi ei toimi. Aika jännä kun ne näkee sieltä, että koodi ei toimi eikä sitä ole käytetty. Kuvan kuitista olen lähettänyt niille ja silti ne eivät suostuu laittaa ne rahat mun tilille ennen kuin ne on selvittänyt mistä se johtuu.
Ärsyttäväääää.
 
Vastaus: PlayStation Store

Hieman taas mietityttää storen toimimattomuus...
Istuin ps4 konsolin ääressä osto housut jalassa ja ostin uuden nhl ja cod pelit digitaalisen psn storesta ja kaikki ok.
Kun seuraavaksi ostin bf1 stä niin alkoi herjaamaan kortti tietojen puutteellisuutta...
Äkkiäpä ne muuttui kolmannen ostoksen kohdalla.
No sitä korttia en ole sen koomin "kolme päivää sitten jumitti eikä vieläkään toimi." ole saanut toimimaan.
No digi koodilla sit laitoin valuttaa lompakkoon ja ongelma ratkaistu mutta kyllä taas täytyy pitää toimintaa hieman heikkona.
 
Vastaus: PlayStation Store

hmm, olen yrittänyt visa electoria liittää ps4 tonne storeen ja valittaa lopuksi "virhe on tapahtunut". WC-35442-8 virhekoodi, missä vika?
 
Vastaus: PlayStation Store

hmm, olen yrittänyt visa electoria liittää ps4 tonne storeen ja valittaa lopuksi "virhe on tapahtunut". WC-35442-8 virhekoodi, missä vika?
oletko monta korttia liittänyt tuohon tiliin? Jossain foorumilla oli sama koodi ja kaverilla oli liian monta luottokorttia liitetty samaan tiliin ja herjasi tuon saman koodin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Lienen kysynyt tätä samaa itsekin, mutta en nyt löydä.

Mulla on kaksi peliä jotka on ennakkotilattu ilman ennakkomaksua. Pystynkö maksamaan ne jotenkin jo nyt?
 
Ylös Bottom