Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Vastaus: PlayStation Store

Peru tilaukset ja tilaa uudestaan.

Ois kannattanu antaa olla vaa...

Farming simulator: ei pysty perumaan, koska on uuden systeemin aikakaudella tilattu, mutta jonkun bugin takia maksu ei mennyt ja tilaus jäi voimaan..

Mafia 3: kaikki muut (myös ennakkotilauspelit) näkyy tapahtumahistoriassa siten, että tuotteen osto kohdan jälkeen näkyy hinta. Mafian kohdalla luki 0.00eur. Sieltä pystyin perumaan tilauksen, tuli kuittaus peruutuksesta jne. Tästä huolimatta store näyttää sen ennakkotilatuksi ja en pysty vaihtamaan sitä deluxe versioon..

Eli nyt ei oo mafiaa enää tilattuna, enkä pysty edes tilaamaan. Hienosti meni. :D
 
Vastaus: PlayStation Store

Mikäs sinne on numero?

Playstationin sivuilla oleva 09 424 50803 pitää jonkun ihme äänen ja heti perään katkeaa puhelu.
 
Vastaus: PlayStation Store

Mikäs sinne on numero?

Playstationin sivuilla oleva 09 424 50803 pitää jonkun ihme äänen ja heti perään katkeaa puhelu.
Ihan oikea on numero. Jos soitat DNA:n liittymästä, laita oman numeron näytön esto päälle, koska ilman sitä se bugaa tuolleen ihmeellisesti ja katkaisee saman tien.

(Testasin just Saunalahden liittymällä ja läpi pääsi saman tien.)

On tuo Storen toiminta ihan oikeasti aivan naurettavaa..
Silloin kun vastustaa, vastustaa tosissaan. Toki suurin osa ostoksista sun muista menee läpi ongelmitta, mutta sitten joillakin kakka lätsähtää oudosti tuulettimeen.
 
Kerro sit miten kävi, koska tähän asti toi hämärä bugi on vaivannut vain DNA:n liittymiä.

Noniin aloitetaanpa. Tuo kikka toimi ja pääsin läpi. Kerroin asiasta, kysyi heti et onko DNA, vastasin et Sonera. Kerroin kyllä, että numeroni on vuosia sitten vaihdettu DNA:lta ja numeron alku on 0440, joten lienee se joka vian aiheuttaa. Ei varsinaisesti DNA liittymä.

Sit Mafia tapaus: Olin itsekin idiootti, kun en tajunnut koittaa. Nimittäin käyttöoikeuksien palautuksella toimi ja nyt on deluxe versio maksettuna. Samalla btw lähti toimimaan käyttis päivityksen jälkeen niin kaverilista, kavereiden tapahtumat kuin storekin..

Tapaus Farming Simulator: Näkyy Sonyllä maksettuna. Sanoi, että tuolloin kun tilasin, oli vikaa ja maksuissa meni monta viikkoa, tarkista verkkopankki. No sehän herjasi mulla korttia silloinkin, joten ostin koodeja ja syötin rahaa storeen. Mielestäni rahaa ei mennyt silloin yhtään, mutta en ole enää kaikkien ostosten jälkeen ollenkaan varma (heinä-elo-syys-lokakuulle ostettuna ja ennakkotilattuna varmaan 20 peliä ja ostoja useilla eri päivillä). Tarkistin verkkopankin ja sieltä ei ainakaan ole mennyt.
Käski laittamaan siitä ilmoitusta jos rahoja ei ole mennyt, sillä sit he pistävät sen eteenpäin.
En tiedä kannattaisiko nyt pistää vai ei. Jos se heillä näkyy maksettuna, niin kai se silloin toimii ja kaikki on ok? Mitä minä siitä murehdin, ainakaan ennen kuin tulee tilanne eteen ettei peli toimi. :)

Mainitsin myös tuosta, ettei toi kelpuuta mun visaa ollenkaan. Sanoi että heidän järjestelmä on poikkeuksellisen herkkä ja toimii huonosti. Eli kannattaa koodeja ostella suosiolla..


Edit: kysytään tässä samalla. Miten nuo netissä koodeja kaupittelevat firmat toimii? Yleensä tuntuu olevan valokuva koodista, jossa jopa näkyy sitä raaputuspintaa, tai se kolo josta kortti roikkuu kaupan hyllyllä. Ostaako ne tosiaan kasapäin niitä kortteja jostain tukusta suoraan ja sit myyvät ne eteenpäin?

Mistä se voitto tulee, kun nyt esim ostin 150e 140eurolla, niin miten ne saa niitä niin halvalla?
 
Vastaus: PlayStation Store

Mistä se voitto tulee, kun nyt esim ostin 150e 140eurolla, niin miten ne saa niitä niin halvalla?

Jos olisin myynyt itse ihan kuluttajana suomalaisesta kivijalkakaupasta ostamiani PSN-latauskoodeja sulle tuohon hintaan, itselleni olisi jäänyt tuollaisesta kaupasta 20 € vaivanpalkkaa.

Maahantuojan jälleenmyyjiltä perimät tukkuhinnat jättävät kivijalkamyymälälle riittävän katteen, ja kuvatiedostoja verkkokaupassa myyvälle yksittäiselle ihmiselle syntyvät kulut ovat tietysti kivijalkakauppaa huomattavasti maltillisemmat.
 
Vastaus: PlayStation Store

Jos olisin myynyt itse ihan kuluttajana suomalaisesta kivijalkakaupasta ostamiani PSN-latauskoodeja sulle tuohon hintaan, itselleni olisi jäänyt tuollaisesta kaupasta 20 € vaivanpalkkaa.

Maahantuojan jälleenmyyjiltä perimät tukkuhinnat jättävät kivijalkamyymälälle riittävän katteen, ja kuvatiedostoja verkkokaupassa myyvälle yksittäiselle ihmiselle syntyvät kulut ovat tietysti kivijalkakauppaa huomattavasti maltillisemmat.

Myyjä kivijalatkin nykyisin noin halvalla? Itse kun olin siinä uskossa, että 20e maksaa 20e, 50=50e jne. Ei ole tullut pariin vuoteen osteltua, mutta aikaisemmin oli näin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Myyjä kivijalatkin nykyisin noin halvalla? Itse kun olin siinä uskossa, että 20e maksaa 20e, 50=50e jne.
Veikkaan, että Gameskeeper on hamstrannut Anttilan alennuskoodeilla ostettuja PSN-maksukortteja. Enää tuollaisia tarjouksia ei pahemmin tule.
 
Vastaus: PlayStation Store

Niin ajat muuttuvat..

Itse olen joutunut palloilemaan PS-tuen ja Square-Enixin välillä, koska ainakin omasta Deus Ex-kausarista puuttui tuo assault pack. :) Mielenkiintoista pompotusta.
 
Vastaus: PlayStation Store

Veikkaan, että Gameskeeper on hamstrannut Anttilan alennuskoodeilla ostettuja PSN-maksukortteja. Enää tuollaisia tarjouksia ei pahemmin tule.

Anttilan ja Kodin1:n harrastamat alennuslipareet olivat tosiaan yksi keino, poistolaarit ja tyhjennysmyynnit toinen (erityisesti Xbox-puolella jollakin tietyllä peliteemalla brändätyt lipareet päätyvät toisinaan alelaariin).

Lisäksi CDOnin ja Discshopin bonusrappusia/tarjousportaita hyödyntämällä sai joko alennuskoodin tai nimellisarvoaan halvemman lahjakortin, jonka voi vaihtaa vaikkapa konsolivalmistajan arvoseteliin. Tällä hetkellä kummallakaan kaupalla ei tosin tuollaista mahdollisuutta ole tyrkyllä.

Vaivattomin tapa ostaa maksukortteja nimellisarvoa 15 - 25 % halvemmalla lienevät verkkokauppojen alennuskoodit, joita etenkin CDOn jakelee kanta-asiakkailleen.

Toisaalta vielä vaivattomampaa on tilata arvokoodit asiaan erikoistuneelta verkkokaupalta, joista Omenanraadon kyselykin lähti liikkeelle. Näistä edullisimmat myvät koodeja suunnilleen vastaavilla alennuksilla. Näissä kannattaa tietysti ensin varmistua myyjän luotettavuudesta ja tarkistaa, että ostaa oikean alueen koodin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ihan näin ohimennen ajattelin kysyä miksi ihmeessä ihmiset ennakkotilaavat digitaalisia pelejä? Fyysisten ja erikoisversioiden ennakkotilauksen ymmärrän koska ne saattavat loppua kesken joten ennakkotilaamalla ajoissa varmistaa saatavuuden. Digitaaliset pelit ei lopu kesken joten miksei niitä voi ostaa sitten julkaisupäivänä tai ennakkotilata paria päivää ennen julkaisua jos haluaa että peli latautuu julkaisuhetkeksi. Näin säästyy edellä mainituilta ongelmilta.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ihan samat ongelmat ne sillonkin esiintyy jos esiintyy.
Mielelläni tilaan ja maksan pelini silloin kun rahaa sattuu olemaan.
 
Vastaus: PlayStation Store

Toisaalta rahaa sattuu olemaan paremmin, jos ei pistä sitä heti menemään sitomalla varat jo etukäteen maksimimääräisinä ja nollatuottoisina... :eek:

Sillon ne tulis sidottua johonkin muuhun. :D sit jää pelit pelaamatta kokonaan. :D
Ostettavaa ois niin paljon et tällä keinolla tällainen hulivili saa kohdennettua ne ainakin yhteen paikkaan. :)
 
Vastaus: PlayStation Store

^ Niin koska ennakko tilaamalla on muka tuollaisen alennuksen saanut?
edit: Jostain pikku indie peleistä on tainnut saada, mutta ei muista.
 
Ylös Bottom