Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Store

Vastaus: PlayStation Store

Minulle sähköpostitse lähetetty 20%:n alennuskoodi valittaa vanhentuneensa jo, vaikka kampanja mainitaan päättyvän 17.1.2017 klo 1.59 Suomen aikaa. Eipä tuota taida millään ehtiä saada korjatuksi tämän saman illan aikana. Harmi, sillä olisi saanut vielä yli 12euron lisäalennuksen.
 
Minulle sähköpostitse lähetetty 20%:n alennuskoodi valittaa vanhentuneensa jo, vaikka kampanja mainitaan päättyvän 17.1.2017 klo 1.59 Suomen aikaa. Eipä tuota taida millään ehtiä saada korjatuksi tämän saman illan aikana. Harmi, sillä olisi saanut vielä yli 12euron lisäalennuksen.
Tuliko se alennuskoodi suomalaiselle PSN-tunnuksellesi vai jollekin muulle? Nuo alennuskooditkin taitavat pahimmillaan (mutteivät aina) olla maakohtaisia, eli esim. UK-tunnukselle annettua koodia ei voi Suomen Storessa käyttää.

Jos olet varma, ettei kyse ole tuosta, niin laita mulle privana se koodi, niin selvittelen asiaa.

Update! Sainkin ohjeistuksen, että alennuskoodien suhteen pitää ottaa yhteyttä Twitterissä @AskPS_UK-tunnukseen tai sitten ihan suoraan Suomen PlayStationin tekniseen tukeen.
 
Vastaus: PlayStation Store

Tuliko se alennuskoodi suomalaiselle PSN-tunnuksellesi vai jollekin muulle? Nuo alennuskooditkin taitavat pahimmillaan (mutteivät aina) olla maakohtaisia, eli esim. UK-tunnukselle annettua koodia ei voi Suomen Storessa käyttää.

Jos olet varma, ettei kyse ole tuosta, niin laita mulle privana se koodi, niin selvittelen asiaa.

Ei mulla ole kuin yksi tunnus. Suomeksi kirjoitettu sähköposti 12. päivä tätä kuuta lähetetty. Tästä kampanjasta olisi kysymys: https://www.playstation.com/fi-fi/legal/in-cart-discount-december-2016-20/?et_cid=em_289395&et_rid=708983&Linkid=J4ID2-B-110117-CE-STR-WES&emcid=em-st-101098
 
Vastaus: PlayStation Store

Ei mulla ole kuin yksi tunnus. Suomeksi kirjoitettu sähköposti 12. päivä tätä kuuta lähetetty. Tästä kampanjasta olisi kysymys:
Hyvä, kiitos. Sain varmistuksen, että kampanja on sinällään kyllä voimassa. Katso edellisestä viestistäni ohjeet, miten menetellä seuraavaksi.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ketkä tuon on saaneet? Mulle ei ainakaan ole tullut.
Niitä on näennäisen satunnaisesti lähetetty. Epäilen hieman, että on koeteltu houkutella pidempää taukoa ostoksissa pitäneitä tuhlaamaan taas - tai sitten noita on jaettu tosissaan aivan randomilla.

PS. Ei ole tullut meikullekaan.
 
Vastaus: PlayStation Store

Suomalaisen 10tonsin Shmuppi Xenoraid näyttäisi ainakin itselle olevan tarjolla ilmaiseksi. Onkohan tuossa joku virhe? Hinta on Free, eikä Purchased, niinkuin muissa ostetuissa. Ko. Bundle (ps4/vita) näkyy latest releases -osastolla.

Harmi että on tullut jo ostettua...
 
Vastaus: PlayStation Store

Suomalaisen 10tonsin Shmuppi Xenoraid näyttäisi ainakin itselle olevan tarjolla ilmaiseksi. Onkohan tuossa joku virhe?

Harmi että on tullut jo ostettua...
9,95 euron hintaa näyttää mulle Suomen Storessa. Minkähän maan Storea katselet, ja voisiko ilmaisuus johtua siitä, että olet jo ostanut pelin?-)
 
Vastaus: PlayStation Store

9,95 euron hintaa näyttää mulle Suomen Storessa. Minkähän maan Storea katselet, ja voisiko ilmaisuus johtua siitä, että olet jo ostanut pelin?-)

Editoin tuota viestiä. Se näyttää hinnaksi free, kun muissa ostetuissa lukee Purchased.
 
Vastaus: PlayStation Store

Se näyttää hinnaksi free, kun muissa ostetuissa lukee Purchased.
Ah, tuo yleensä johtuu siitä, että olet lunastanut vain yhden niistä Cross-Buy-tuotteista. Eli esim. olet vain ladannut PS4-version, muttet vielä Vita-versiota, se Vita-versio näkyy ikään kuin ilmaisena. Sille pitäisi muuttua sama Purchased sen jälkeen, kun olet kertaalleen senkin version lunastanut.
 
Vastaus: PlayStation Store

Ah, tuo yleensä johtuu siitä, että olet lunastanut vain yhden niistä Cross-Buy-tuotteista. Eli esim. olet vain ladannut PS4-version, muttet vielä Vita-versiota, se Vita-versio näkyy ikään kuin ilmaisena. Sille pitäisi muuttua sama Purchased sen jälkeen, kun olet kertaalleen senkin version lunastanut.

Ok. Olisikohan tuo vita versio lisätty hiljattain, koska tuo tosiaan näkyy latest releases -osiossa. Nyt tarttee hommata se vita jostain edullisesti.
 
Vastaus: PlayStation Store

Olisikohan tuo vita versio lisätty hiljattain, koska tuo tosiaan näkyy latest releases -osiossa.
Ainakin joidenkin SIEE-maiden Storeissa Xenoraidin PS4-versio julkaistu jo viime vuoden marraskuussa, joten siitähän tuo varmastikin johtuu.
 
Vastaus: PlayStation Store

Omistan fyysisen version Battlebornista. Nyt oli Digital Deluxe Edition (peli + Season Pass) 14.95e. Ostin sen, kun normaalisti pelkkä Season Pass on 19.95e. Ajattelin samalla säästyväni levyjen vaihdolta.

Maksamisen jälkeen olin ruudussa, jossa oli Download-nappi. Oli myös nappi pelikirjastoon. En muista, meninkö pelikirjastoon vai painoinko ympyrää, mutta nyt Storessa Battleborn Digital Deluxen kohdalla onkin Start-nappi, eikä Download.

Jos Startista painaa, PS4 pyytää laittamaan Battlebornin levyn sisään. Pelikirjastossakaan Digital Deluxea ei näy.

Miten pääsen lataamaan pelin?

Edit: Oikeastaan toivoin, että mitään ei tarvitsisi ladata, koska pelin levyversio on jo asennettu kovolle. Nyt olisi kuitenkin pääasia, että saisin maksamani sisällön tai rahat takaisin.
 
Vastaus: PlayStation Store

Robotti: Poista levyversio ensin kokonaan. Sen jälkeen digiversion pitäisi olla ladattavissa Libraryn kautta. Levyversiota ei voi noin vaan muuttaa digiversioksi valitettavasti, vaan asennus pitää ensin poistaa, jotta digidigiä pääsee lataamaan.
 
Tumpelo kysyy miten saa pelin poistettua ostoskorista
Siirry ostoskoriin (joko Cart-ikonista tai valitsemalla Proceed to Checkout) ja paina ristiohjaimesta pari kertaa vasemmalle, jolloin fokus on sellaisen ruksin päällä. Lopuksi paina ohjaimen ristinäppäintä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Battlebornilla kunnon floppialennusprosentti, -85%. En ole nähnyt että Pinball Arcade pöytiä olisi ollut alennuksessa sitten 2015 elokuun. Ihan hyviä alennuksia muuten mutta ei viisti ostaa mitään kun niistä tulee kohta ilmaisia plussapelejä.
 
Vastaus: PlayStation Store

Pitihän se pistää Thief lataukseen kun vihdoin tuli EU storeen kunnon tarjoukseen 4,95 + Bank Heist DLC kaupanpäälle.
Eihän tuota ihan alimpaan helvettiin oo haukuttu ja hiippailupelit on aina kolahtanut. Tiedä vaikka osoittautuu ihan hyväksi, mitä demoa testailin niin ihan ok fiilis jäi.
 
Ylös Bottom