Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Heräsi sellainen kysymys, kun olen miettinyt Vitaa PS4:n kaveriksi eritoten Remote Play -ominaisuutta silmälläpitäen, että onko se PS4:n kautta nähtävä koodi syötettävä Vitaan aina ennen pelaamisen aloittamista? Mulla on siis PS4 kiinni videotykissä ja näin saisin helposti säästettyä lampputunteja pelaamalla vähemmän näyttävät pelit Vitan kautta, mutta hyöty jää aika kyseenalaiseksi jos tykki pitää aina joka tapauksessa käynnistää ennen pelaamista.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Heräsi sellainen kysymys, kun olen miettinyt Vitaa PS4:n kaveriksi eritoten Remote Play -ominaisuutta silmälläpitäen, että onko se PS4:n kautta nähtävä koodi syötettävä Vitaan aina ennen pelaamisen aloittamista? Mulla on siis PS4 kiinni videotykissä ja näin saisin helposti säästettyä lampputunteja pelaamalla vähemmän näyttävät pelit Vitan kautta, mutta hyöty jää aika kyseenalaiseksi jos tykki pitää aina joka tapauksessa käynnistää ennen pelaamista.

Ei tarvitse kuin kerran syöttää.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Kiitoksia. Pitääpä käydä väijymässä jos löytyisi joku hyvä tarjous paikallisista marketeista.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Onko teillä käyttö kokemuskia minkälaisista ohjainkahvoista? Jos on niin mistä olette hankkinut/mihin hintaan ja oletteko ollut tyytyväisiä?
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Tuon tyyppistä olen itsekkin katsellu, ois pitänyt ostaa samaan syssyyn tuommoinen kun tuli PSV kotia, nimittäin käy pitkät pelisessiot käsiin ilman tuommoisia!
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Onko teillä käyttö kokemuskia minkälaisista ohjainkahvoista? Jos on niin mistä olette hankkinut/mihin hintaan ja oletteko ollut tyytyväisiä?

Amazonista tilattu Horin grippi säädettävillä kahvoilla.
Muuten hyvä mutta välillä nuo kahvat säätyvät itsekseen. Vita kyllä kaipaa kaverikseen gripin ja tuo olikin säilytyskotelon ohella ensimmäinen ostos Vitalle. Käyttökokemus gripin kanssa on aivan toista kuin ilman. Suosittelen grippiä (ihan sama mikä, kunhan se toimii).
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Mulla on myös tuollainen Horin grippi, eikä puhettakaan että pelaisin enää ilman. Gripin kanssa vai ilman on vähän sama kuin vertaisi ergonomialtaan 8-bit. nintendon padia PS3:n padiin.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Amazonista tilattu Horin grippi säädettävillä kahvoilla. Muuten hyvä mutta välillä nuo kahvat säätyvät itsekseen.
Mulla nuo kahvat olivat ihan uutenakin löysät kuin mitkä, ja oli todella vaikeaa pitää Vitaa sellaisella otteella, etteivät kahvat itsekseen liukuneet sisään. Kaikenlaisia teippivirityksiä siihen kokeilin aikani, kunnes tuossa ihan pari päivää sitten ruuvasin vehkeen auki ja kiristin kahvojen "liukuvan osan" ruuvit. Nyt tuo tuntuu toimivan melkein niin kuin sen olisi pitänytkin. Mutta en lähtisi tuota Horin mallia suosittelemaan, vaan investoisin suosiolla kiinteisiin kahvoihin.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)


Itsellä on jääneet nopeampitempoiset Vita-pelit pelaamatta juurikin tuon todella ankean tuntuman takia. Itse olen noita grippejä katsellut ja miettinyt kannattaako tuollaista ostaa, missä ei voi laturia liittää kahvan kanssa samaan aikaan? Vaikkei laitetta nyt joka päivä tarvikkaan ladata, niin ei tuo hirveän kätevältä kuulosta, että tuota grippiä pitää riisua latausta varten... Onko kokemuksia jollain sellaisesta aparaatista, jossa lataus onnistuisi ja kuitenkin grippi on tukeva (eikä tuollainen 'venkula', kuten TT tuossa ylhäällä esitteli)?
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Semmonen kysymys heräsi, että pystyykö vitalla ollenkaan katsomaan mitään mihin tarvitaan flashplayeri?
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Semmonen kysymys heräsi, että pystyykö vitalla ollenkaan katsomaan mitään mihin tarvitaan flashplayeri?
Ei, mutta olen ipadiä useamman vuoden käyttäneenä todennut, että 99,5% asioista löytyy nykyisin muodossa joka ei flashiä tarvitse.
 
Onko kokemuksia jollain sellaisesta aparaatista, jossa lataus onnistuisi ja kuitenkin grippi on tukeva (eikä tuollainen 'venkula', kuten TT tuossa ylhäällä esitteli)?

Horin kahvaa ei tarvitse irrottaa latauksen ajaksi. Oma yksilöni on jämäkkä ilman ruuvailuakin.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Minullakin on Horin kahva oikein jämäkkä. Eikä sitä tosiaan tarvitse irroitella latauksen ajaksi.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)


Näyttää samalta mikä mulle tuli vaan ongelmana on ettei grippi kiinnity ts. Vita on liian iso gripin lukitsemista varten. Tietääkö joku onko konsolia ulkoisesti rukattu julkaisun jälkeen? En saa, eikä vaimo saanut grippiä asetettua. Meidän konsoli on ostettu jouluksi ja "pch1104"-sarjaa.
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Kysytään nyt varmuuden vuoksi, että olihan lukitusmekanismi auki asennusvaiheessa?
Näytä liitetiedosto 12193

Joo ja gripin muotoilu on toteutettu siten et Vitan kun lyö siihen niin jotenkin tuntuu et ylä- ja alareunassa olevat "kynnet" eivät ole riittävän pitkät. Laitan kuvan jos saan.

e: kuvat - kynnet eivät siis yletä minun mielestä
 
Vastaus: PlayStation Vita (käyttökokemukset, kysymykset, huhut ja uutiset)

Joo ja gripin muotoilu on toteutettu siten et Vitan kun lyö siihen niin jotenkin tuntuu et ylä- ja alareunassa olevat "kynnet" eivät ole riittävän pitkät. Laitan kuvan jos saan.

Ettei toi sun grippi olis suunniteltu sitä uudempaa Vitaa varten? Se kun on kooltaan vähän pienempi.
 
Ylös Bottom