Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyselin maahantuojan edustajalta viime viikolla, mutta ei valitettavasti pystynyt sanomaan, koska PCH-2000-mallia Suomesta saa.Onko tuosta uudesta vitasta tietoa koska kauppoihin ilmestyy?
Kyselin maahantuojan edustajalta viime viikolla, mutta ei valitettavasti pystynyt sanomaan, koska PCH-2000-mallia Suomesta saa.
Sitä LCD-näytön "huonontumista" on ehkä pikkaisen liioiteltu. Käytännössä se on verrattavissa mihin tahansa modernin puhelimen näyttöön. Se OLED-näyttö oli vaan niin huikea, että siihen verrattuna LCD voi näyttää kehnommalta, mutta ei se silti mikään huono missään tapauksessa ole.Onko siinä näytössä sitten paljon eroa? Näytön huonontaminen tuntuu jotenkin oudolta.
Jos omistaa PS Plus jäsenyyden, on melkein pakko ostaa isompaa muistikorttia. Kyllä tuollakin jotenkuten pärjää, mutta pikku hiljaa alkaa haittaamaan tiedostojen edestakas kikkailu, joten elämä on huomattavasti helpompaa isomman muistikortin kanssa. Sitten tietenkin riippuu pelaako niitä isomman kokoluokan pelejä kuten Unchartedia tai Persona 4:sta, jotka syövät melkein koko 4gb muistikortin tilan.Tuossa tilaamassani Vitassa tulee mukana 4GB muistikortti. Riittääkö tuo muisti mihinkään, vai onko edessä väistämättä isomman kortin osto?
Jos 2D-tasoloikka maistuu, niin ehdottomasti nämä:Mitkäs on Vitan "pakko pelata" pelit? Tearaway mulle tulee paketissa mukana, se on ilmeisesti niitä Vitan helmiä?
Mitkäs on Vitan "pakko pelata" pelit? Tearaway mulle tulee paketissa mukana, se on ilmeisesti niitä Vitan helmiä?
Mitkäs on Vitan "pakko pelata" pelit? Tearaway mulle tulee paketissa mukana, se on ilmeisesti niitä Vitan helmiä?
Tarkista virransäästöasetuksista, että Salli PS4-järjestelmän käynnistäminen verkosta -asetus on päällä.Vita ei herätä jostain syystä nelosta valmiustilasta, onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Tarkista virransäästöasetuksista, että Salli PS4-järjestelmän käynnistäminen verkosta -asetus on päällä.
Jos se on jo päällä, sitten syyn selvittäminen meneekin kimurantimmaksi.