Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Vastaus: PlayStation VR-pelit

No noi nyt oli muutenkin vakio "ei mitään pelattavaa" asenteella ja tiedoilla liikkeellä.
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Usan Playststion storeen on tullut tämä Paranormal Activity: The Lost Soul
Miten voi vai voiko ostaa usa storesta esim tuon pelin ?
Tänään on ollu pelin julkaisu mutta eipä vaan täällä storessa peliä näy ei kuulu....Jos tulee koskaan tänne ?
:(
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Jakke44: Paranormal Activity tulee vasta huomenna EU Storeen.
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Ok. Kiitos tiedosta. Pitkästä aikaa kauhugenren peli, menee ostoon. Ei varmaan vielä vuorokauden vaihtumisen jälkeen kuitenkaan ilmestyne? ( malttamaton minä :)
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Ei varmaan vielä vuorokauden vaihtumisen jälkeen kuitenkaan ilmestyne? ( malttamaton minä :)
Se on täysin tapauskohtaista. Nykyään moni peli tuupataan Storeen jo heti puoliltaöin, mutta aina noin ei ole. Tämän nimikkeen kohdalta ei ole tietoa suuntaan tai toiseen.
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Ai hitto, testasin eilen ekan kerran Starblood Arenan demoa ja sehän vaikutti todella hyvältä. Menin ostamaan, kun pelihän oli juuri sen 14,90 tarjouksessa ja olikin tarjous juuri loppunut. Höh, pitää odotella seuraavaa kertaa.

On muuten graafisesti yksi terävimpiä pelejä VR:llä ja kivan värikäs, myös äänimaailma on hieno. Jotenkin tosi laadukkaan tuntuinen peli kaikin puolin.

Pelissähän on ilmeisesti vaikea saada peliseuraa muuten kuin tiettyihin aikoihin, kun pelin yhteisö menee pelaamaan, joten siksi ei viitsi ihan täyttä hintaa maksaa, mutta tuon 15 euroa olen valmis maksamaankin.
Kannattaa testata ainakin tuo demo.
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Pystyykö paranormal activity lost soul pelissä tallentamaan peliä itse vai ainoastaan automaatisesti. Itse en ainakaan ole onnistunut tallentamaan !
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

RIGS on siis tämän kuukauden ps+ bonus peli.
Ei se kaikille ilmainen ole.
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Jos haluaa pelata VR-moninpelejä, eikä meinaa löytää peliseuraa, niin kannattaa liittyä "PSVR Multiplayer"- yhteisöön PSN:n kautta.

Onkos kukaan muu pelannut Tiny Traxia? Todella hyvä peli, suosittelen!
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Sneaky Bears on tullut Storeen. Näitä wave shootereita alkaa olla jo joka lähtöön, mutta tämä olisi "lapsiystävällinen". Kukaan kokeillut? Arviot on hyviä, lähinnä moititaan lyhyydestä (kuten vieläkin valtaosaa vr-peleistä).
 
Vastaus: PlayStation VR-pelit

Uutta Gran Turismo Sporttia ajellaan lasit naamalla:

 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom