Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Siellä on joukko PSVR-pelejä tuntuvilla tarjouksilla PSN Storessa:

DsM6IoUX4AAOEV1
 
Tuli ostettua skyrim vr, smooth modella yrjön tulo oli hyvin lähellä. Vieläkin tekee pahaa vaikka pelaamisesta useampi tunti. Muut pelit ei ole vielä aiheuttanut moista. Lentopelien puutetta ihmetelleenä bongasin sattumalta Ultrawings- pelin. Odottaa koneella ladattuna. Saapa nähdä miten vatsa kestää..
 
Minulla tulee istuessa huono olo skyrimissä, seisaaltaan se tuntuu vain aavistuksen, eikä estä pelaamista. Kannattaa kokeilla seisoma-asentoa mutta voi olla ettei sekään auta, jos olo on noin huono jo istualteenkin.

Mulle ongelmaisia on olleet lähinnä Rigs, Robinson ja here they lie.
 
Minulla tulee istuessa huono olo skyrimissä, seisaaltaan se tuntuu vain aavistuksen, eikä estä pelaamista. Kannattaa kokeilla seisoma-asentoa mutta voi olla ettei sekään auta, jos olo on noin huono jo istualteenkin.

Mulle ongelmaisia on olleet lähinnä Rigs, Robinson ja here they lie.

Unohtui sanoa että nimenomaan seisaaltaan pelasin.
 
Ostin Storen tarjouksesta tuon Super Hotin. Kahdella Move-patukalla tartutaan ja ammutaan. Kohtaamiset konevastustajan kanssa ovat hektisiä, vaikka tulevat hidastuksella päälle. Löin, puukotin, ammuin ja heitin kaikella käteen tarttuvalla. Brutaalia.

Lopputuloksena pelipaita märkänä hiestä. Menee jo kevyenä kuntoiluna. Pelialue kannattaa turvata. :D

Unohtui sanoa että nimenomaan seisaaltaan pelasin.

Peliporukassa ollut mainintaa siitä miten alun ongelmat ovat kadonneet pelaamisen myötä. Joten sitkeästi siedätyksellä eteenpäin. Kokeile Skyrimissä sitä teleportaatiolla etenemistä?
 
Loin tällaisen tekotaiteellisen installaation puettuna gameplay-videon muotoon.

Superhot VR
 
Viimeksi muokattu:
Ei tuo itsellä ainakaan toimi tuo sitkeä yrittäminen :D Pääsyy siinä että aivot muistaa pirullisen hyvin aiemmat kokemukset. Jos efekti on ollut hyvin kevyt kuten RE7 tai Skyrim niin sitten voi ehkä vähän tottuakkin.
 
Tuli ostettua skyrim vr, smooth modella yrjön tulo oli hyvin lähellä. Vieläkin tekee pahaa vaikka pelaamisesta useampi tunti. Muut pelit ei ole vielä aiheuttanut moista. Lentopelien puutetta ihmetelleenä bongasin sattumalta Ultrawings- pelin. Odottaa koneella ladattuna. Saapa nähdä miten vatsa kestää..

Ja eihän se kestänyt. Muutaman kerran yrittänyt, aamulla viimeksi ja huono olo jatkuu edelleen. Lentässä pienikin käännös sivulle aiheuttaa todella kuvottavaa oloa. Ihmeellistä että huono olo jatkuu näinkin kauan pelaamisen jälkeen. Nyt pelkkä ajatus vr nostamisesta päähän kuvottaa.
 
Muutama odotettu PSVR-julkaisu + sisältöpäivitys Firewalliin tiedossa alkavalle viikolle.

Titanic VR (22.11.)



Beat Saber (20.11.)
 
Mäkin ostin Superhot VR:n tarjouksesta. Se on usein mukana PSVR Top 10 -tyyppisillä listoilla, joten hyvää sopi odottaa. Ja ihan hyvä se onkin, vaikka itse en arvosta sitä että koko skenaariosarja pitää vetää alusta jos yhdessä kentässä turaa. Semminkin kun se turaus voi johtua ohjauksesta, varsinkin alhaalta kurottaminen ja heittäminen jättävät toivomisen varaa. Mutta hauska idea siis, ja lämmin tuli täälläkin :)

Onko kellään sattunut silmään Black Friday-tarjouksia Aim-ohjaimesta/paketista? Se voisi kiinnostaa, ja tässä kampanjassa olisivat Firewall ja Farpointkin tarjouksessa..

Tarjouksessa on aika paljon muutakin hyvää, mm. Astrobot. Tuon laittamisessa tarjoukseen jo nyt on sellainen maku että tuetaan Black Fridayn PSVR-pakettien myyntiä. Mikäs siinä, toivottavasti moni ostaa ja VR yleistyy.
 
Viimeksi muokattu:
Moi pakko taas kysyä täältä apuja nimittäin olen taas vähän ihmeissäni. Tämmöinen peli kun Here They Lie kyseessä. Siinäkin on näköjään jotain vihollisia tai "harha näkyjä" kuten kauhupeleissä luulisi olevan. Onko tällä pelin sankarilla tapaa puolustautua?

Kentässä 2 tai kolme en ole varma kumpi se on. On kohtaus jossa menen ensin "laava" alueen läpi siitä pääsee yllätys kyllä läpi ilman vahinkoa. Sen jälkeen kun tulen sokkelosta ulos niin kapealla käytävällä tulee vastaan joku ihmissuden ja zombin risteytys joka tappaa.
Joten voiko pelin alussa puolustautua mitenkään?
 
Viimeksi muokattu:
Mä pelasin tuota jonkun matkaa kun se oli Plus-ilmaispelinä. Ymmärsin niin että noita monstereita vastaan ei voinut taistella vaan niiden ohi on tarkoitus hiippailla.
Juu itellenikin on semmone plussa peli. ilmeisesti kannattaa käyttää pimeyttä myös hyväkseen.
 
Tässä tubaaja ottaa ensilyönnit tiistaina julkaistavasta Beat Saberista.

Hinta 29,95 €. Sisältää 15 kappaletta, lisää on tulossa. Ei modausmahdollisuutta (=tuoda omia biisejä). Koko 311 MB.

 
Viimeksi muokattu:
Ensimmäiset pelit otettu Beat Saberia!

Ohjaus Move-patukoilla on tarkka ja tärinät myös mukana. Alkuun vedin opastuksen läpi ja siitä trophy kilahti haaviin palkinnoksi. Sitten vaan pelaamaan.

Löytyy kampanja ja vapaa pelaaminen, jossa voi valita biisin itse. Vaikeustasoja on useita, tässä twiitin videolla mene Easylla. Kokeilin myös Hardia, mutta siinä vaiheessa alkoi olohuone olemaan täynnä käsiä ja Move-ohjaimia. :D

Klassikon tunnistaa nopeasti ja tässä on nyt sellainen.

 
Viimeksi muokattu:
Mitä VR-pelejä maailmalla ostetaan? Tämä lokakuun tilasto Yhdysvalloista kertoo karua kieltään, Sony hallitsee VR-kaupan suvereenisti.

 
Filmasin talteen illan matseja pelistä Beat Saber. On tämä upea kokemus! Parhaimmillaan saavuttaa sellaisen flow-tilan, jossa kaikki ulkopuolinen katoaa ympäriltä ja on täysillä tuossa mukana. Omat kyvyt ei riitä tästä normal-tasosta vielä pidemmälle.

 
Filmasin talteen illan matseja pelistä Beat Saber. On tämä upea kokemus! Parhaimmillaan saavuttaa sellaisen flow-tilan, jossa kaikki ulkopuolinen katoaa ympäriltä ja on täysillä tuossa mukana. Omat kyvyt ei riitä tästä normal-tasosta vielä pidemmälle.



Joo itsekin ostelin tämän eilen ja muutaman biisin ja tutoriaalin pelailin ja tosi hyvältä kyllä tuntui. Huikea fiilist osiaan, kun saa oikein draivin päälle. :D
 
Tuossa videolla hakkaan kaikki laatikot ja silti jäin maailman ykkösestä huomattavalla piste-erolla. Osa syy siihen on tekniikka, jolla laatikkoa lyö. Isku pitää tulla 90 kulmassa ja tällöin saa 70 pistettä. Isku pitää lopettaa 60 asteen kulmaan, mikäli haluaa vielä 30 lisäpistettä. Mitä keskemmältä halkaisee, sitä enemmän tulee vielä kakun päälle pojoja, max. 10 pistettä.

 
Ylös Bottom