Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minulla tulee istuessa huono olo skyrimissä, seisaaltaan se tuntuu vain aavistuksen, eikä estä pelaamista. Kannattaa kokeilla seisoma-asentoa mutta voi olla ettei sekään auta, jos olo on noin huono jo istualteenkin.
Mulle ongelmaisia on olleet lähinnä Rigs, Robinson ja here they lie.
Unohtui sanoa että nimenomaan seisaaltaan pelasin.
Loin tällaisen tekotaiteellisen installaation puettuna gameplay-videon muotoon.
Superhot VR
Tuli ostettua skyrim vr, smooth modella yrjön tulo oli hyvin lähellä. Vieläkin tekee pahaa vaikka pelaamisesta useampi tunti. Muut pelit ei ole vielä aiheuttanut moista. Lentopelien puutetta ihmetelleenä bongasin sattumalta Ultrawings- pelin. Odottaa koneella ladattuna. Saapa nähdä miten vatsa kestää..
Joten voiko pelin alussa puolustautua mitenkään?
Juu itellenikin on semmone plussa peli. ilmeisesti kannattaa käyttää pimeyttä myös hyväkseen.Mä pelasin tuota jonkun matkaa kun se oli Plus-ilmaispelinä. Ymmärsin niin että noita monstereita vastaan ei voinut taistella vaan niiden ohi on tarkoitus hiippailla.
Filmasin talteen illan matseja pelistä Beat Saber. On tämä upea kokemus! Parhaimmillaan saavuttaa sellaisen flow-tilan, jossa kaikki ulkopuolinen katoaa ympäriltä ja on täysillä tuossa mukana. Omat kyvyt ei riitä tästä normal-tasosta vielä pidemmälle.