iNdo
Member
Nytkö tämä on tullut myös Suomen storeen!? Aiemmin etin mutta ei löytynyt vielä.![]()
https://store.playstation.com/fi-fi/product/EP2854-CUSA10801_00-AFFECTED01FALLEN
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nytkö tämä on tullut myös Suomen storeen!? Aiemmin etin mutta ei löytynyt vielä.![]()
Nyt olis VR pelien suhteen putki päällä ja moni omaan vatsaan sopiva peli tullut pelattua.. nyt vaan ei jostain syystä ole oikein mikään psvr peli alesssa.. meinaakohan sony nyt ollenkaan hyödyntää jollain super kampanjalla tätä joulua?.
Jep, tammikuun ale alkoi ja siellä on ilahduttavan paljon PSVR-matskua! Mä ostin jouluksi Aim + Firewall Zero Hour-paketin, joten muu Aim-tarjonta kiinnostaa. Farpointin ja Arizona Sunshinen voisi ainakin hankkia.
Parasta AAA-luokkaa aseohjaimelle on myös DOOM VFR, hintaan 9,95 €. Suosittelen!
Harmi että tekivät tuohon niin surkean Move kapula tuen..
Farpointin ja Arizona Sunshinen voisi ainakin hankkia.
Vuosi sitten tuli tätä väännettyä. Oli ihan hauska räiskintä. Moveja ja aimia tukee ja tunnelma kohdillaan. Ei todellakaan paha toll hinnallaThe Brookhaven Experimentin ostin myös. Kiva hinta, €4,95.
Mua kiinnostais tuo Creed nyrkkeily peli jos siitä on kokemuksia joillain?
Uusin ostos alesta.. Creed, yllätti totaalisesti fyysisyydellään, 3 minierän ottelu on riittävä nostamaan pulssin ja pienen hien pintaan.
Liikkuminen on oudon kökköä, varsinkin taaksepäin meno mutta eipä juuri ottelun aikana tule liikuttua (strategisesti voisi olla tarpeen)
Mua kiinnostais tuo Creed nyrkkeily peli jos siitä on kokemuksia joillain?