Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Robinson tuli alesta ostettua.
Ihan kiva seikkailu / kävelysimulaattori. En yhtään ihmettele jos huomenna on niska jumissa sillä niin paljon tuossa sai katsella suoraan ylöspäin kiipeillessä ja isoja dinoja skannatessa.
Kyllä tuosta sen kympin ihan mielellään maksoi.
Ainoa peli mistä itselleni on tullut aivan uskomattoman paha olo. Vähitellen se hiipi päälle tunnin aikana tuota pelatessa, kunnes salakavalasti oli muuttunut kokonaisvaltaiseksi pahoinvoinniksi ja samalla oli aivan kaamea tuskanhiki päällä. Toista kertaa en sitten olekaan koskaan uskaltautunut kokeilemaan. Niin huono kokemus tuo pahoinvointi oli, ja sen pois menokin kesti tuntikausia.

Lievää outoa oloa olen kokenut ainakin Skyrimissä, mutta ei todellakaan mitään kunnollista pahoinvointia. Mikä tuossa Robinsonissa joillekin noin kamalat reaktiot aiheuttaa? Olen lukenut, että olisi kai yksi pahimpia VR-pelien pahoinvoinnin aiheuttajia.
 
Pitää varmaan ostella jenkkikaupasta ainakin osa peleistä.

Arizona Sunshine 13,99 + Dead Man DLC 2,49
La Noire VR 22,49
Vajaan 40 dollarin paketti, amazonista tulee osteltua jenkkien PSN rahaa, kun ei luottokortit tai paypal toimi jenkkistoressa.
 
Pitää varmaan ostella jenkkikaupasta ainakin osa peleistä.

Arizona Sunshine 13,99 + Dead Man DLC 2,49
La Noire VR 22,49
Vajaan 40 dollarin paketti, amazonista tulee osteltua jenkkien PSN rahaa, kun ei luottokortit tai paypal toimi jenkkistoressa.
Onko Amazonin kautta minkä hintaista tuo ostaminen, mihin hintaan saa esim 50 dollaria?
 
Onko Amazonin kautta minkä hintaista tuo ostaminen, mihin hintaan saa esim 50 dollaria?

Sieltä löytyy vaikka minkä hintaista koodia, hinnat menee sen hetkisen kurssin mukaan, nyt 50d PSN koodi on noin 45€.
On netissä myös lukuisia muita ostopaikkoja mistä saattaa saada hieman halvemalla.
 
Skyrim VR on alkanut koukuttamaan aika pahasti kun tottui movella pelaamiseen.
Onhan tuo peli melkoinen unelma seikkailupelien ystävälle, sitä tavallaan on oikeasti tuossa maailmassa, kaikki on oikeissa mittasuhteissa.

Skyrim VR on aivan huikea peli VR:llä, se vaan on niin perkeleen siistiä oikeasti olla siinä maailmassa, sitä arvostaa tuota peliä ihan eri tavalla, arkkitehtuuri ja maisemat on aivan pirun hienoja. Kyllä tämä on semmoinen peli että jos PSVR omistaa niin kannattaa ehdottomasti hankki, ihan sama sille kuin monta tuntia on käyttänyt 2d versioon.

Ainakin Pro:lla grafiikat on todella hyvät kun ottaa huomioon pelin laajuuden,tämä on mielestäni todella lähellä 10/10 PSVR:llä.

Peli on tarjouksessa storessa 19,95€ https://store.playstation.com/fi-fi/product/EP1003-CUSA08933_00-SKYRIMVR00000000
 
^ Itse tuota pelasin pari tuntia ja alhaalla oleva kompassi ärsytti, koska se on niin alhaalla, että sun on pakko melkein tuijottaa jalkoihin jotta sen näkee. Kompassiin ilmestyvät eri paikoista kertovat kuvakkeet kuitenkin on se syy miksi simppeli paikasta A paikkaan B keikka aina venyy tuntien mittaiseksi.
Nyt täytyy jatkuvasti tuijottaa kohti maata ettei missaa mitään.
Toki löytyy myös pelaajia jotka pelaa kokonaan ilman kompassia, mutta mun suuntavaistolla lähinnä päädyn pyörimään ympyrää ellen jatkuvasti tsekkaa, että suunta on oikea.

Kartta on sitten taas tässä paljon parempi kun sen perus kuvan sijaan leijutaan sen kartan yläpuolella joten sieltä on paljon helpompaa ja selkeämpää löytää kaikki.
Sitten tietenkin se perus valitus eli mod tuen puute. Sen ymmärrän, että jostain graafisista modeista olisi turha haaveilla, mutta on myös paljon modeja jotka tekee esim eri taitojen kehittymisestä paljon järkevämpää ja parempaa.

Kuitenkin tuo pari tuntia meni varsin äkkiä kun jatkuvasti olisi halunnut mennä vielä johonkin horisontissa näkyvään paikkaan, mutta päätin kuitenkin ensin pelata kaikki muut kiinnostavat vr pelit pois, koska ne on sellaisia alle 10 tunnin repäisyjä.
Jos tämä pääsee taas koukuttamaan kuten ennen niin se on helposti likemmäs 100 tuntia ja sen jälkeen ei välttämättä vr lasien käyttäminen ihan hetkeen kiinnosta.
 
Skyrim VR on alkanut koukuttamaan aika pahasti kun tottui movella pelaamiseen.
Juurikin näin. Moveilla pelailu ja liikkuminen tulee selkärangasta aika nopeasti kun vaan jaksaa vähän antaa aikaa totuttelemiseen. Tämä hyödyttää myös muissa peleissä joissa samanlaista vapaata liikkumista.
Ja ei tätä peliä voi hehkuttaa tarpeeksi. Edelleen paras PSVR peli mitä olen pelannut
 
Juurikin näin. Moveilla pelailu ja liikkuminen tulee selkärangasta aika nopeasti kun vaan jaksaa vähän antaa aikaa totuttelemiseen. Tämä hyödyttää myös muissa peleissä joissa samanlaista vapaata liikkumista.
Ja ei tätä peliä voi hehkuttaa tarpeeksi. Edelleen paras PSVR peli mitä olen pelannut
Kyllä tämä on hieno peli..
Pro:lla pelaan, ja en keksi valittamista.
 
Jos mä pelaan mitä tahansa VR räiskintää yhdellä movella niin saako jostain asetettua että se 1 move tarkoittaa pelissä VASENTA kättä?

Kaikissa normaaleissa räiskinnöissä käsittämättömästi hahmo on aina oikea kätinen.

Itse teen kaiken mahdollisen vasemmalla kädellä jos siihen ei välttämättä kahta kättä tarvi.
 
^ Itse tuota pelasin pari tuntia ja alhaalla oleva kompassi ärsytti, koska se on niin alhaalla, että sun on pakko melkein tuijottaa jalkoihin jotta sen näkee. Kompassiin ilmestyvät eri paikoista kertovat kuvakkeet kuitenkin on se syy miksi simppeli paikasta A paikkaan B keikka aina venyy tuntien mittaiseksi.
Nyt täytyy jatkuvasti tuijottaa kohti maata ettei missaa mitään.
Toki löytyy myös pelaajia jotka pelaa kokonaan ilman kompassia, mutta mun suuntavaistolla lähinnä päädyn pyörimään ympyrää ellen jatkuvasti tsekkaa, että suunta on oikea.

Kompassin saa asetuksista vaihdettua ylös.
 
Se on muutes sillä lailla, että Sairento taisi paukahtaa kertalaukauksella suosikkipelikseni VR pelien lajissa. Tykkään kovasti Raw data pelistä jossa pääsee heilumaan miekkojen kanssa, mutta tämä peli vetää homman isommalla vaihteella. Todella mahtavan tuntuista leikellä vihollisia palasiksi bullet time hypyn päätteeksi ja samalla ladata vasurissa olevalla uzi tyylisellä aseella toista vihulaista naamaan. Pelaan perus pleikalla ja graafinen puoli on mulle ainakin enemmän kuin tarpeeksi. Voin vain kuvitella miten hauskaa tämä voikaan olla jos saa kaverin mukaan.

Ehdoton suositus! Ja vaikka pelissä saa hyppiä joka suuntaan niin säätöjä pystyy tekemään niin paljon, ettei edes mulla joka todella helposti kärsii VR oloista saa mitään oireita. Naama vain on jatkuvassa virneessä joten se saattaa kipeytyä. Tässä fiilistelykuva. Tiedän se ei näytä miltään tässä, mutta pelin sisällä tarina on aivan toinen :D Tämä hommatkaa heti!
 

Liitetiedostot

  • 20191224_000352.jpg
    20191224_000352.jpg
    885,9 KB · Lukukerrat: 25
Here they lie tuli pelattua jokin aika sitten ja olihan se ihan jees kauhupeli.
Itselle tuossa oli paljon parempi tunnelma mitä re7:ssa, koska usein vihollisten äänet kuulee vaikka ketään ei missään näykään.
Valitettavasti tuo tunnelma oli vaan alussa ja lopussa.
Pelin keskivaiheilla oleva alue unohti oikeastaan koko kauhu elementin ja oli muuten vaan varsin friikki mesta.

Pahaa oloa helpottamaan laitetut tummuvat reunat kääntyessä kyllä häiritsi, koska joudun muutenkin pitämään silmälasien takia vr laseja hieman kauempana joten mulla on jo muutenkin sitä mustaa aluetta näkökentässä ihan tarpeeksi ja tuo efekti melkein tuplasi sen.
Tuota ei voi myöskään kytkeä pois päältä.

Tämähän oli joskus yli vuosi sitten ps+ pelinä joten rahaa tähän ei mennyt.
Aikaa taisi mennä joku 3-4 tuntia ja kyllä tämän siihen käytetyn ajan arvoinen oli.
 
Sain rouvalta 20 euroa pleikkarirahaa joten jotain kivaa olisi napata vaikkapa vr rintamalta. Pelasin Blood and truth pelin demon läpi ja ihan hyvä vaikutelma jäi pelistä. Onko se oikeasti hyvä?
 
Sain rouvalta 20 euroa pleikkarirahaa joten jotain kivaa olisi napata vaikkapa vr rintamalta. Pelasin Blood and truth pelin demon läpi ja ihan hyvä vaikutelma jäi pelistä. Onko se oikeasti hyvä?

Jos minulta kysytään niin se on huomattavasti parempi kuin demo, se demon kenttä taitaa olla pelin paskin.
Blood and Truth on Sonyn lippulaiva peli VR:llä ja se on voittanut useita palkintoja 15,95€ hintaan tuo on loistava diili.

Omasta mielestä se on paras toimintapeli mitä olen pelannut vuosiin, välillä tuntuu että on oikea toimintasankari.
 
Jos minulta kysytään niin se on huomattavasti parempi kuin demo, se demon kenttä taitaa olla pelin paskin.
Blood and Truth on Sonyn lippulaiva peli VR:llä ja se on voittanut useita palkintoja 15,95€ hintaan tuo on loistava diili.

Omasta mielestä se on paras toimintapeli mitä olen pelannut vuosiin, välillä tuntuu että on oikea toimintasankari.
Noh olihan tuo ihan pätevä myyntipuhe
 

Liitetiedostot

  • 20191224_223913.jpg
    20191224_223913.jpg
    1,6 MB · Lukukerrat: 19
Ei helvata jos mulle olisi kerrottu, että Blood and truthissa pääsee keijoilemaan dj kopissa oikein tiskijukkana olisin ostanut tämän heti julkaisussa. Ihan hemmetin hauskaa! :D
 

Liitetiedostot

  • 20191226_000459.jpg
    20191226_000459.jpg
    675,7 KB · Lukukerrat: 25
Ei helvata jos mulle olisi kerrottu, että Blood and truthissa pääsee keijoilemaan dj kopissa oikein tiskijukkana olisin ostanut tämän heti julkaisussa. Ihan hemmetin hauskaa! :D
Paitsi että tuo DJ moodi taisi tulla mukaan peliin vasta viimeisimmässä päivityksessä. :D
 
Doom vfr oli pettymys pituutensa puolesta. Monet arvostelut sanoneet pelin olevan 4-5 tuntia, mutta alle kolme tuntia siinä meni.
Muuten samaa laatua mitä 2016 doom ja piilotettuja doom hahmoja keräämällä tähänkin aukeaa joitakin klassikko kenttiä pelattavaksi.
Tuolla storen 9e hinnalla vielä ihan ok ostos, mutta itse ostin tämän juuri ennen nykyisiä alennuksia 20e hintaan ja se tuntuu jo liian kovalta sisältöön nähden.
 
Ylös Bottom