Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation VR-pelit

Uusia alennuksia storessa! Itsellä koriin livahti Wipeout Omega Collection, joka lähiaikoina saa ilmaisen VR-päivityksen. Hintaa psplussalaisille jää 14,70€.
 
Tästä Wipeoutin VR-laajennuksesta kiinnostunut. Kertokaa kokemuksia?
Kerrotaan, kunhan päivitys tulee. Itse pelihän on vauhdikasta ja värikästä arcadekaahailua, joka ei vanhene. Upean näköinen oli tuo 4K:na. Toki resoluutio PSVR:ssä vähentää grafiikan näyttävyyttä, mutta en usko sen haittaavan. Enemmän pelkään kuinka tuossa vauhdissa vatsa pysyy mukana.
 
Moi auttakaa tyhmää :D

Miten siinä SuperHotissa pääsee valitsemaan niitä haasteita? Se joku tarina moodi on vedetty siitä läpi. Levyjä siinä hiton mageessa menussa on mut mä en näe edes lukea niitä... Ei oo muka mahdollista ottaa levyä kattoa mitä siinä lukee ja lukea seuraava... Vaan se Levy X on kädessä niin kauan kunnes sen onnistuu syöttämään sille "koneelle" josta kyseinen haaste alkaa.

Ois vaa mukava tietää edes haasteen nimi ennen kun sen syöttää ja alkaa kokeilemaan...
 
Moi auttakaa tyhmää :D

Miten siinä SuperHotissa pääsee valitsemaan niitä haasteita? Se joku tarina moodi on vedetty siitä läpi. Levyjä siinä hiton mageessa menussa on mut mä en näe edes lukea niitä... Ei oo muka mahdollista ottaa levyä kattoa mitä siinä lukee ja lukea seuraava... Vaan se Levy X on kädessä niin kauan kunnes sen onnistuu syöttämään sille "koneelle" josta kyseinen haaste alkaa.

Ois vaa mukava tietää edes haasteen nimi ennen kun sen syöttää ja alkaa kokeilemaan...
Oletko varmasti pelannut sen loppuun asti? Jossain vaiheessa siinä huoneessa on tyhjiä levyjä joka pitaa laittaa omaan päähän, kuten edessä olevalla näytöllä ohjeistetaan. Sitten kun peli on läpi ja huoneessa voi valita eri pelimuotoja niin se lukee levyssä niin isolla tekstillä että sitä ei voi olla näkemättä. Ja levyt pitää pystytä ottamaan käteen myös siinä vaiheessa.
 
Se että sitten on pakko pelata juuri se haaste mikä siinä kädessä olevalla levyllä sattuu olemaan.
Aivan, nyt ymmärrän ja muistan että sama ongelma oli PC versiossakin eli levyä ei pysty laittamaan takaisin pöydälle. Mutta ainakin PC:llä oman pään voi kuitenkin viedä niin lähelle levyä että tekstin voi lukea ottamatta levyä käteen.
 
Mielenkiintoinen kahden Move-ohjaimen juoksupeli Sprint Vector julkaistu. Löytyy verkkopeli kahdeksalle.

"Sprint Vector is a game that needs to be experienced by every PlayStation VR headset owner." -Push Square

Sprint Vector
 
Viimeksi muokattu:
Onkos joku jo ennakkotilannut APEX Construct peliä?


Peli sijoittuu maailmanlopun jälkeiseen robottien valtaamaan Tukholmaan. (Tekijä tiimi on ruotsalainen.) Pelaajan tehtävänä on selvittää ainoana ihmisenä että mitä täällä oikein tapahtui? :D

Julkaisu tulevana tiistaina.
 
Onkos joku jo ennakkotilannut APEX Construct peliä?


Peli sijoittuu maailmanlopun jälkeiseen robottien valtaamaan Tukholmaan. (Tekijä tiimi on ruotsalainen.) Pelaajan tehtävänä on selvittää ainoana ihmisenä että mitä täällä oikein tapahtui? :D

Julkaisu tulevana tiistaina.




Tässä vielä julkkari traileri ;)
Meni itselläni ostoon.
 
Apex Construct vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Joulusta lähtien on PSVR:n kanssa pelailtu, ja kyllähän tuo on mainio. Aikaisemmat Pleikkarit ottivat isoja harppauksia aikoinaan (romppu, dvd, BluRay ja Netflix jne). Näytti että hyppäys jää PS4:n kohdalla vähäisemmäksi, mutta nyt sitten itselleni VR on kuitenkin ehkä näistä se isoin edistysaskel. Omia lemppareitani ovat nyt olleet RE7, Dirt Rally VR, Star Trek Bridge Crew ja Statik.

Ja hieman yllättäen Battlezone. Ensin se vaikutti ihan hienolta, semminkin kun on diggaillut alkuperäistä kolikkopeliä ja Tron-leffoja. Mutta aika nopeasti se alkoi kuitenkin tuntua jotenkin... ilottomalta. Pidin jokusen viikon taukoa ja muutaman hyvän online-session jälkeen se tuntuu taas todella hyvältä. Nyt vaan pitäisi saada jossain porukassa tienattua niitä uusia tankkeja, tässä taitaa olla haastavimmat unlockit mitä muistan nähneeni.

Seuraavaksi pelattaviksi olen suunnitellut Skyrimiä ja Doomia.
 
Arvioembargo Apexille on huomenna mutta ensivaikutelmia ja striimejä saa tänään jo antaa. Pari tuntia takana ja hyvältä on maistunut. Ammunta tuntuu vaan turhalta, olisin tyytynyt pelkkään tutkintaan.
 
Arvioembargo Apexille on huomenna mutta ensivaikutelmia ja striimejä saa tänään jo antaa. Pari tuntia takana ja hyvältä on maistunut. Ammunta tuntuu vaan turhalta, olisin tyytynyt pelkkään tutkintaan.
Juu linkkaa se tähän keskusteluun niin sen voi pelistä kiinnostuneet (kuten allekirjoittanut) käydä lukemassa :)

Kun vaan valmiiksi saat
 
Viimeksi muokattu:
Olin valmiina tykkäämään Apexista tosissaan mutta nyt olen jumissa yhdessä toimintakohtauksessa. Turhauttavan epätarkkaa tähtäämistä ja useampaa robottia vastaan taistelu on ihan hanurista. Jos ekalla epäonnisella yrityksellä käyttää lisäenergiat ja kranaatit, toisella niitä ei sitten enää olekaan. En ymmärrä miksi tätä ammuskelua on pitänyt tuoda tähän...

Muut ehtinyt testata?
 
Viimeksi muokattu:
Täällä yks joka on myös kokeillut. Tosiaan vaikuttaa tuo jousiampuminen siltä että ollu "pakko" keksiä jotain että oikeesti jotain tapahtuu...

Oon mäkin nyt jumissa. Enkä oikein tiedä kumpaa pitäis hakea sitä sektor 1 läpikulku korttia vai salasanaa tietokoneelle että pääsee mapissa eteenpäin...

Erityis maininta tuosta graafisesta ilmeestä. Kolme pääväriä sininen musta ja valkonen. Näyttää omaan silmään aika mageelta.

Sain tähän peliin liittyvän teeman siitä hyvästä kun ennakkoon tilasin tämän Storesta.
 
Ylös Bottom