Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStationVR 2 - Yleinen pelikeskustelu

Se eka oli ihan hyvä pelillisesti ja sanonta "mirrors edge in vr" on osuva kuvaus. Ohjaus oli se isoin oppimiskynnys kun sun täytyi pitää nappia pohjassa ja heiluttaa käsiä ihan perus juoksemiseen ja sitten taas heilauttaa käsiä ylös kun hyppäsit.
Tuohon kun yhdistää vielä kääntymisen moven napeilla niin alkaa olemaan aivot välillä solmussa ja mä en päässyt koskaan edes maaliin asti niissä vaikeimmissa kentissä kun ei vaan tuntunut hypyt kantavan tarpeeksi pitkälle ja piti yhdistellä seinällä juoksemista, kääntymistä ja hyppimistä.

Siinäkin oli jo ampuminen mukana, mutta se tietenkin lisäsi taas yhden asian lisää ohjaukseen ja ellei täys expertti ole niin se myös keskeytti sen juoksun "flown" joten mä tykkäsin vaan juosta ilman taistelua.
 
Se eka oli ihan hyvä pelillisesti ja sanonta "mirrors edge in vr" on osuva kuvaus. Ohjaus oli se isoin oppimiskynnys kun sun täytyi pitää nappia pohjassa ja heiluttaa käsiä ihan perus juoksemiseen ja sitten taas heilauttaa käsiä ylös kun hyppäsit.
Tuohon kun yhdistää vielä kääntymisen moven napeilla niin alkaa olemaan aivot välillä solmussa ja mä en päässyt koskaan edes maaliin asti niissä vaikeimmissa kentissä kun ei vaan tuntunut hypyt kantavan tarpeeksi pitkälle ja piti yhdistellä seinällä juoksemista, kääntymistä ja hyppimistä.

Siinäkin oli jo ampuminen mukana, mutta se tietenkin lisäsi taas yhden asian lisää ohjaukseen ja ellei täys expertti ole niin se myös keskeytti sen juoksun "flown" joten mä tykkäsin vaan juosta ilman taistelua.
Tuota en tiennytkään että siinä oli ampumista mukana. Luulin että vaan parkouria koko peli
 
Ovrdark saattaa olla ok, mutta madison ei ainakaan vielä kiinnosta.
Katselin muutaman arvostelun 2d versiosta ja ilmeisesti jotkut pulmat on ainakin mulle niin kryptisiä, että on pakko katsoa apua netistä joka ei ole koskaan kiva asia vr peleissä.
Varsinkin nyt kun ei voi nopeasti vaan käyttää pleikkarin selainta kuten ps4:n kanssa.

Sen sijaan se tuleva titanic peli kyllä kiinnostaa vaikka mieluummin mä ottaisin jonkun sellaisen pelin jossa vois vaan rauhassa tutkia laivaa.
Nyt mukana on tietenkin kauhua ja muuta vastaavaa, mutta näyttää se kiinnostavalta silti.
Samoin genotype vaikuttaa ihan ostamisen arvoiselta.
Ja sitten tulossa on tietenkin vielä se uus metro.

Toisaalta mä varmaan alan pelaamaan vr pelejä taas vasta loppu vuodesta tai ens vuoden alussa joten on tässä aikaa katsella arvosteluja ja moni peli ehtii tulemaan tarjoukseenkin tässä välissä ja mahdolliset bugit korjattu.
Tuosta tulikin mieleen, että myös se uus wizards: dark times brotherhood on myös ostoslistalla.
 
Genotypeä myös kattelin että ostaisko nyt vai vähän myöhemmin. Se piti julkaista vasta pääsiäisen jälkeen mutta Sony taas lyöny storeen shadow droppina ilman että kehittäjä edes tiennyt. Mistä lie nää johtuu, noita on paljon sattunu viime aikoina.
Muutama bugi korjataan patchilla pääsiäisen jälkeen muuten ilmeisesti ihan hyvässä kunnossa kuitenkin julkaistu.
Joku bugi on että kuvaruutu liikkuu itsestään oikealle hitaasti vaikka on aivan paikoillaan. Tuo kuulostaa aika rasittavalta joten täytyy hieman odotella patchiä ja mitä esim Parolen porukka on pelistä mieltä
 
Madison VR huominen julkaisu siirretty (jälleen) muutamalla viikolla.

Ovrdarkin piti ilmestyä eilen mutta siirrettiin huomiseksi. Ensireaktiot kertoo että ihan laadukas peli tulossa.

Hellsweeper sai tänään massiivisen päivityksen, mukana odotettu PSVR2 grafiikka päivitys (dynamic foveated rendering). Pelannut tätä julkaisusta asti, loistava peli toiminnan ystäville. Grafiikkaa paranneltu julkaisusta asti ja nyt pitäisi olla maalissa.
 
Madison VR huominen julkaisu siirretty (jälleen) muutamalla viikolla.

Ovrdarkin piti ilmestyä eilen mutta siirrettiin huomiseksi. Ensireaktiot kertoo että ihan laadukas peli tulossa.

Hellsweeper sai tänään massiivisen päivityksen, mukana odotettu PSVR2 grafiikka päivitys (dynamic foveated rendering). Pelannut tätä julkaisusta asti, loistava peli toiminnan ystäville. Grafiikkaa paranneltu julkaisusta asti ja nyt pitäisi olla maalissa.
HArmi tuo Madisonin siirtyminen, odotellut kovasti tätä VR editiota.
 
Nyt ois prismassa taas asiakasomistaja päivät sunnuntaihin asti ja s-etukortilla lähtee psvr2:n hinnasta 15% pois.
Horizon bundle 577e
Perus paketti 534e
 
Ylös Bottom