Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStationVR 2 - Yleinen pelikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä vaan kannatti taas odotella jos se alienin respawn tahti muutettas parempaan suuntaan.
"Major Xenomorph spawning rebalance. The Xenomorph’s hearing and vision were adjusted to avoid spawning in overwhelming numbers and too accurate - awareness of the player’s location."

Plus iso määrä muita bugi korjauksia joista osa näytti aika pahoiltakin.
Vielä kun se hinta tippus hiukan. Mielellään vielä sinä aikana kun sen ostosta sais 50 extra pistettä :D

No nyt on psvr 2 lasit täälläkin. Kuinka saan gt7 pelissä virtuaali moodin päälle, pystyykö ajamaan kaikki kisat / radat virtuaali kypärän kanssa, vai onko vain jotkut tietyt radat vr käytössä.Entä käykö thustmaster t 150 ratti ja virtuaali lasit yhteen ? sori jos tyhmiä kysymyksiä muuten ole seurannut asioita kuin vasta nyt kun kiinostus alkanut

No nyt on psvr 2 lasit täälläkin. Kuinka saan gt7 pelissä virtuaali moodin päälle, pystyykö ajamaan kaikki kisat / radat virtuaali kypärän kanssa, vai onko vain jotkut tietyt radat vr käytössä.Entä käykö thustmaster t 150 ratti ja virtuaali lasit yhteen ? sori jos tyhmiä kysymyksiä muuten ole seurannut asioita kuin vasta nyt kun kiinostus alkanut

Sitä ei tartte erikseen aktivoida vaan riittää, että lasit on päällä kun alkaa pelaamaan ja radalle mentäessä varsinainen vr moodi aktivoituu automaattisesti. Kaikki valikot ja muut näyttää lasien kanssa ihan samalta mitä telkkarin kauttakin.
Kaikki radat ja kisat toimii myös eli peli on ihan kokonaisuudessaan pelattavissa vr laseilla ja tuo ratti toimii myös. Mulla on sama rinkula käytössä.

Sitä ei tartte erikseen aktivoida vaan riittää, että lasit on päällä kun alkaa pelaamaan ja radalle mentäessä varsinainen vr moodi aktivoituu automaattisesti. Kaikki valikot ja muut näyttää lasien kanssa ihan samalta mitä telkkarin kauttakin.
Kaikki radat ja kisat toimii myös eli peli on ihan kokonaisuudessaan pelattavissa vr laseilla ja tuo ratti toimii myös. Mulla on sama rinkula käytössä.
Kiitos paljon :)

Joko sulla ei ollut ne oikein päässä tai sitten et muista miltä ne ekan psvr:n pelit näytti sillä eroa on kuin yöllä ja päivällä.
Mutta jos lasit ei ole just oikein niin kuva on sumea ja sen oikean kohdan löytäminen voi olla aluksi hankalaa, mutta useamman kerran jälkeen löytyy varsin helposti.
Ja kyse voi olla hyvinkin pienestä erosta lasien asennossa. Esim mä huomaan välillä, että peli näyttää jotenkin sumeammalta ja kun laseja liikuttaa vaan pari milliä niin kuva terävoityy huomattavasti.

Ja kai sä laitoit myös kaikki asetukset kuntoon? Eli linssit just oikealle etäisyydelle ja katseenseuranta kalibroitu. Tosin en muista enää käydäänkö nuo kaikki läpi kun ne ottaa ekan kerran käyttöön.
Esim gt7 käyttää katseenseurantaa ja se renderöi pelin parhaalla resolla just sieltä mihin sä katsot.

Joko sulla ei ollut ne oikein päässä tai sitten et muista miltä ne ekan psvr:n pelit näytti sillä eroa on kuin yöllä ja päivällä.
Mutta jos lasit ei ole just oikein niin kuva on sumea ja sen oikean kohdan löytäminen voi olla aluksi hankalaa, mutta useamman kerran jälkeen löytyy varsin helposti.
Ja kyse voi olla hyvinkin pienestä erosta lasien asennossa. Esim mä huomaan välillä, että peli näyttää jotenkin sumeammalta ja kun laseja liikuttaa vaan pari milliä niin kuva terävoityy huomattavasti.

Ja kai sä laitoit myös kaikki asetukset kuntoon? Eli linssit just oikealle etäisyydelle ja katseenseuranta kalibroitu. Tosin en muista enää käydäänkö nuo kaikki läpi kun ne ottaa ekan kerran käyttöön.
Esim gt7 käyttää katseenseurantaa ja se renderöi pelin parhaalla resolla just sieltä mihin sä katsot.
Kyllä mää olen samoilla linjoilla @pelle kanssa

Exocars pitäisi viimeinkin tulla 6.3. mutta eipä sen ostamista tartte edes harkita sillä tekijät päätti jättää ratti tuen pois vaikka ovat sitä mainostaneet alusta asti.
Syyksi mainitaan se ettei ratin käyttö olisi reilua niitä kohtaan joilla sitä ei ole.
Silkkaa paskaahan tuo on sillä kaikki muutkin autopelit antaa ratti ja padikuskien ajaa keskenään ja tuo on vielä täys arcade pelikin.
Nyt vaihtoehtona on ohjata tatilla tai pitää virtuaalikäsillä ratista kiinni.

No mikäs siinä jos raha ei kelpaa.

Tuosta rattituen pois jättämisestä nousi tarpeeksi meteliä joten se lisättiin heti day1 päivityksellä.
Varsinaista force feedbackia ei ole, mutta ratissa on kuitenkin vastusta eli sama homma mitä galaxy cartin kanssa joka on mulle ainakin ihan riittävä.
En vaan löydä mistään listaa tuetuista rateista ja redditin puolellakin on ollut vaan g29 käyttäjiä joten se toimii ainakin.

Pelaan parasta aikaa Metro awakening vr peliä. Paras peli mulle tässä vaiheessa mitä oon vr pelannu. Mut miten päin täytyy ymmärtää asetuksissa araknofobia mode . Kun asetus on off niin ymmärränkö oikein että hämppyjen pitäsi ilmaantua. Vai täytyykö asetus olla täppä päällä et otukset ilmestyvät . Olen kutos osan alussa eikä hämppyjä ole oo näkynyt kun ihan alussa yks pieni

Pelaan parasta aikaa Metro awakening vr peliä. Paras peli mulle tässä vaiheessa mitä oon vr pelannu. Mut miten päin täytyy ymmärtää asetuksissa araknofobia mode . Kun asetus on off niin ymmärränkö oikein että hämppyjen pitäsi ilmaantua. Vai täytyykö asetus olla täppä päällä et otukset ilmestyvät . Olen kutos osan alussa eikä hämppyjä ole oo näkynyt kun ihan alussa yks pieni
Ei ole nyt peli päällä, mutta tuo viitannee siis siihen onko sulla araknofobiaa. Eli off tarkoittaa että hämpyt ilmaantuvat joskus. Olen pitänyt oletuksella ja tosiaan alussa yhdessä kohtaa hämppyjä näkyi. Ehkä vielä jatkossa enemmänkin. Peli on itselläkin vielä alkupuolella.

Kiinostasi tietää kummassa pelissä on enemmän nettipelaajia ? Firewall ultra vai pavlov ? Kumpi parempi muitakin ominaisuuksilta. Harmittaa kun alesta joku aika sitten after the fall räiskinnän . Harmittaa miten vähän siinä pelaajia, joutuu pitkät tovit odottamaan et neljän porukka kasassa !

Kiinostasi tietää kummassa pelissä on enemmän nettipelaajia ? Firewall ultra vai pavlov ?
Firewall ultran kehittäjä First Contact Entertainment laittoi tuossa joku reilu vuosi sitten lapun luukulle. Eli peliä ei ole kehitetty ollenkaan sen jälkeen. Pavlovissa on crossplay PC pelaajien kanssa. En kyllä ole kumpaakaan pitkään aikaan käynnistellyt, mutta voisin veikkailla, että Pavlov voi hyvin ja Firewallissa saa hakea pitkään pelejä.

Ylös Bottom