Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStationVR 2 - Yleinen pelikeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HideoMiyamoto
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peep me. 40 euroa halvempi. Noh menkööt. Varmaan kai sen voisi vielä alkaa perumaan mutta jätetään kikkailematta. Mahtavaa että tarjoukset rantautui tänne pohjolaankin. Luulisi että tulee paljon lisää vr pelaajia nyt.

Tuli nyt ostettua PSVR2 PC-pelikäyttöön. 399€ hinta oli riittävä houkutin.

Quest 3 löytyy jo joten sellaista akuuttia tarvetta ei ole, mutta on jo pidempään kiinnostanut nähdä mitä suora displayport ja OLED tekee kuvalle. Edelliset OLED laitteet on olleet Quest 1, jossa OLED ei isosti erottunut ja PSVR jonka värit on kyllä omaa silmää miellyttävät. Ainakin Kayak VR ja muutama muu kiinnostaa kokeilla, miltä näyttävät OLEDilla.

Tuntuu että mikrokuituliinalla vaikka kuinka hinkkaan niin hien tahrat ei lähde täysin ja kaikkialla lukee ettei saa mitään kosteaa pistää. Ei edes henkäistä laseihin sillä bakteerit tuhoaa jne. Onko mitään muuta tapaa kuin mikrokuituliina. Toisekseen jos saisin nuo pois niin onko suomessa mitään myymälää joka möisi jotain linssisuojaa niiden päälle. Semmosia linssejä linssien päälle että voisi pelata rauhassa ja niitä covereita sit puhdistella kun se hiki/tahra menisi niihin. Onko joku tilaillut jostain ulkomailta? Mistä löytäisi?

Tuntuu että mikrokuituliinalla vaikka kuinka hinkkaan niin hien tahrat ei lähde täysin ja kaikkialla lukee ettei saa mitään kosteaa pistää. Ei edes henkäistä laseihin sillä bakteerit tuhoaa jne. Onko mitään muuta tapaa kuin mikrokuituliina. Toisekseen jos saisin nuo pois niin onko suomessa mitään myymälää joka möisi jotain linssisuojaa niiden päälle. Semmosia linssejä linssien päälle että voisi pelata rauhassa ja niitä covereita sit puhdistella kun se hiki/tahra menisi niihin. Onko joku tilaillut jostain ulkomailta? Mistä löytäisi?
Tuo sama kirous on silmälasien kanssa, jos siihen tahra tulee, esim sormenjälki niin sillä mikrokuituliinalla ei tee mitään.

Kaveri on ainakin pyyhkinyt noilla silmälasipyyhkeillä menestyksekkäästi.

Itse nämä hommannut joskus...löytyy ihan temusta.

https://share.temu.com/eFxvjt7riYA

Jos täällä on uusia lasien ostajia, niin tuossa on Without Parolen uunituore Top 50 pelit. Tuolta varmasti jokainen löytää itselleen pelattavaa.
Tänä vuonna ilmestyy vielä kaksi todella isoa nimikettä.
5.12 Skydancen Behemoth ja 17.12 Alien Roque Incursion. Itsellä todella kovat odotukset molempiin

Olisikohan hitman sitten seuraava psvr2 peli mikä oikeasti taas kiinnostaa...julkaisu maaliskuu 2025

Oli tuossa muutenkin muutama muukin kiinnostava mutta hitman....aiaiai....

Viimeksi muokattu:
Tuohon omaan ylempään viestiin liittyen niin kuuluukohan toi vr versio tuosta tulevasta pelistä (hitman) tuolla storessa myynnissä olevaan versioon??? Hitman world of assassination. Näytti juuri olevan tarjouksessa 27.98€

Itse itselleni vastaten....10€ tulee maksaa päivitys vr versioon

Viimeksi muokattu:
Kyllä jotkut myös hehkuttaa tuota Metroa, mutta totuus on se että pelin pitää pyöriä myös natiivisti Quest 2 jossa on heikko suoritin, joten jos tuota Metroa vertaa vaikka Half Life Alyxsiin niin pettyy rankasti. Pitää laittaa PCVR versio jossain vaiheessa hankintaan, mutta taidan odotella alennuksia.
Juu ei tartte varmaan Half Life Alyxiin vertailla. (siis en tätä ole itse pelannut mutta jonkun verran videioita katsellut)
Metron korkkasin eilen noin kolmen tunnin sessiolla ja oli sellaista aika perinteistä putkijuoksua, vähän säikyttelyitä, pimiää tunnelmaa, oikein mukiinmenevää peruspelaamista.
Pisteitä annan immersiosta (aseiden lataamiset, otsalamppu ja sen lataamiset jne [kunhan oppi käyttämään, hand gestured oli aika tarkat tuon kanssa] ja yleisestä tunnelmasta).
Pisteitä taas ei ropise kovastikaan ympäristön interaktiivisuudesta, on vain jotain itemeitä mitä voi ottaa käteen ja heitellä menemään. Esim. voi ottaa pullon käteen pöydältä missä on kuitenkin muitakin itemeitä mitä taas ei voi ottaa käteen, paiskoa sillä menemään vaikka seinää vasten ja mitään ei tapahdu mutta jos sen heittää seinään niin menee sirpaleiksi.
Ja jos kaivaa etusormella NPCn nenää tai korvaa niin ne ei reagoi. :O Tämä on varmaan pahin immersion rikkoja ikinä! Call of Mountainissa sentäs sai jonkinlaisen reaktion jos meni räpeltämään Aloyta ;)

Putkijuoksusta annan pisteet kun sopii mulle oikein hyvin tommonen suht simppeli missä tartte enempää miettiä. Kunhan porhaltaa eteenpäin. :)
Tunnelma on kuitenkin ollut pääsääntöisesti hyvä joten mielelläni jatkan tätä :)

Torstaina klo 18 pääsee pelaamaan

Laittakaahan ihmeessä raporttia miltä on tuntunut ja maistunut. Semisti kiinnostaa mutten ole ihan myyty vielä

Viimeksi muokattu:
Teho-PC:n omaaville PSVR2 tarjoaa vielä extrherkkua adapterilla. Asensin vkl aikana Skyrimin Mad God Overhaulin yli 1900 modeineen, ja jestas, että näyttää hyvältä.

Jos vaan riittävän potkukas PC löytyy, voin suositella lämpimästi.

Outoa. Itse katsoin demo section osiosta ja sieltä ei löytynyt demoa. Kirjoitin itse pelin nimen searchiin ja sieltäkään ei löytynyt demoa muuta kuin totta kai pelin store page ja coming soon.

Outoa. Itse katsoin demo section osiosta ja sieltä ei löytynyt demoa. Kirjoitin itse pelin nimen searchiin ja sieltäkään ei löytynyt demoa muuta kuin totta kai pelin store page ja coming soon.
Valitse Subside ja siinä on ne kolme pistettä mistä voi valita esittelyversion. Se mistä voi valita pelin toivelistalle, siitä vähän oikealle. Jotkut demot on laitettu noin vaikeaan paikkaan eikä löydy muualta hauilla. Aivan naurettavassa paikassa ei noita voi tietää jos ei tiedä että demo on olemassa

Ylös Bottom