VanDamScum
Well-Known Member
Telialla ja Kärkkäisellä 399e. (Ilman Horizonia)Ostettu. Huomenna käyn hakemassa Powerilta. 439e. Gigantilla ois ollut 449e. Uijui.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Telialla ja Kärkkäisellä 399e. (Ilman Horizonia)Ostettu. Huomenna käyn hakemassa Powerilta. 439e. Gigantilla ois ollut 449e. Uijui.
Tuo sama kirous on silmälasien kanssa, jos siihen tahra tulee, esim sormenjälki niin sillä mikrokuituliinalla ei tee mitään.Tuntuu että mikrokuituliinalla vaikka kuinka hinkkaan niin hien tahrat ei lähde täysin ja kaikkialla lukee ettei saa mitään kosteaa pistää. Ei edes henkäistä laseihin sillä bakteerit tuhoaa jne. Onko mitään muuta tapaa kuin mikrokuituliina. Toisekseen jos saisin nuo pois niin onko suomessa mitään myymälää joka möisi jotain linssisuojaa niiden päälle. Semmosia linssejä linssien päälle että voisi pelata rauhassa ja niitä covereita sit puhdistella kun se hiki/tahra menisi niihin. Onko joku tilaillut jostain ulkomailta? Mistä löytäisi?
Itse nämä hommannut joskus...löytyy ihan temusta.Tuntuu että mikrokuituliinalla vaikka kuinka hinkkaan niin hien tahrat ei lähde täysin ja kaikkialla lukee ettei saa mitään kosteaa pistää. Ei edes henkäistä laseihin sillä bakteerit tuhoaa jne. Onko mitään muuta tapaa kuin mikrokuituliina. Toisekseen jos saisin nuo pois niin onko suomessa mitään myymälää joka möisi jotain linssisuojaa niiden päälle. Semmosia linssejä linssien päälle että voisi pelata rauhassa ja niitä covereita sit puhdistella kun se hiki/tahra menisi niihin. Onko joku tilaillut jostain ulkomailta? Mistä löytäisi?
On täällä oma Quest keskusteluketju mutta se on ollut aika hiljainen, vilkkaampaa keskustelu on tech bbs foorumilla. Itse pelihän on loistava. Pidän sitä Half-Life Alyxin ohella parhaimpien VR pelien joukossa.Onko noille Meta Quest 3 ynm oma topic? Kiinnostaisi kuulla tuosta Arkham Batmanista kommentteja
Juu ei tartte varmaan Half Life Alyxiin vertailla. (siis en tätä ole itse pelannut mutta jonkun verran videioita katsellut)Kyllä jotkut myös hehkuttaa tuota Metroa, mutta totuus on se että pelin pitää pyöriä myös natiivisti Quest 2 jossa on heikko suoritin, joten jos tuota Metroa vertaa vaikka Half Life Alyxsiin niin pettyy rankasti. Pitää laittaa PCVR versio jossain vaiheessa hankintaan, mutta taidan odotella alennuksia.
Torstaina klo 18 pääsee pelaamaan
Valitse Subside ja siinä on ne kolme pistettä mistä voi valita esittelyversion. Se mistä voi valita pelin toivelistalle, siitä vähän oikealle. Jotkut demot on laitettu noin vaikeaan paikkaan eikä löydy muualta hauilla. Aivan naurettavassa paikassa ei noita voi tietää jos ei tiedä että demo on olemassaOutoa. Itse katsoin demo section osiosta ja sieltä ei löytynyt demoa. Kirjoitin itse pelin nimen searchiin ja sieltäkään ei löytynyt demoa muuta kuin totta kai pelin store page ja coming soon.