Vastaus: PlayTV
Katsokaahan asetuksista kohta Taustatallennus. Mulla se oli oletuksena pois päältä. Vaati pleikan uudelleen käynnistämisen, mutta tallennus toimii taas pelatessa. Huomasin sen juuri kun päivitin versioon 2.02.
Tallennuksien siirto kotivalikkoon on mulla onnistunut aina ja onnistuu edelleen. Ihmettelen miksi teillä ei toimi.

Katsokaahan asetuksista kohta Taustatallennus. Mulla se oli oletuksena pois päältä. Vaati pleikan uudelleen käynnistämisen, mutta tallennus toimii taas pelatessa. Huomasin sen juuri kun päivitin versioon 2.02.
Tallennuksien siirto kotivalikkoon on mulla onnistunut aina ja onnistuu edelleen. Ihmettelen miksi teillä ei toimi.

! Pari viikkoo olin ilman telkkaria ja tosiaan tuo playtv oli eri huoneessa turhanpanttina. On muuten tuo playtv:n kuva 100 kertaa parempi ku noide telkkareiden oma virittimen tuottama kuva. Ainakin samsungin A866 ja panasonicin G20 töllöissä.
! Pari viikkoo olin ilman telkkaria ja tosiaan tuo playtv oli eri huoneessa turhanpanttina. On muuten tuo playtv:n kuva 100 kertaa parempi ku noide telkkareiden oma virittimen tuottama kuva. Ainakin samsungin A866 ja panasonicin G20 töllöissä. Olen omistanut laitteen jo muutaman vuoden mut tämmöst ruvennut tekee nyt hiljattain
 Olen omistanut laitteen jo muutaman vuoden mut tämmöst ruvennut tekee nyt hiljattain