Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Podcast 012: Kyselytunti

Minä olenkin sitten varmaan ainoa joka piti jyrin tv-naureskelua epäasiallisena. Minä vain huomioin yhden asian ja siitä pitää tehdä yleinen vitsi? Ilman sitä vinoilevaa hekottelua tai nauramista olisi voinut ottaa sen oman telkkarin aiheeksi, mutta tuon nauramisen kanssa onnistui loukkaamaan minua. Suoraa vittuilua siis kysyjälle.

Uutenä käyttäjänä en saa tästä nyt kovin hyvää kuvaa KonsoliFINin moderaattoreista. Onko se yleistä että nauretaan uusille käyttäjille? Ymmärrän että huomioni oli hieman hölmö, mutta voisi silti käyttäytyä asiallisesti.

E: Eli se kun jryi sanoi podcastissa että "vihaan lapsia" oli valehtelua? Ja kuten totesin niin ehkä oli hölmö huomio se tv asia (kuuntelin kaikki podcastit 4 päivän aikana joten itse huomasin lievää "olen parempi ihminen" asennetta), mutta se ei tarkoita että siitä pitää tehdä yleinen vitsi. Aivan sama jos ylläpitäjien kesken hekottelette omilla alueillanne.

Tämä nyt jääköön viimeiseksi viestiksi tällä foorumilla. Toivotan kaikille hyvää jatkoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Podcast 012: Kyselytunti

Minä olenkin sitten varmaan ainoa joka piti jyrin tv-naureskelua epäasiallisena. Minä vain huomioin yhden asian ja siitä pitää tehdä yleinen vitsi? Ilman sitä vinuilevaa hekottelua tai nauramista olisi voinut ottaa sen oman telkkarin aiheeksi, mutta tuon nauramisen kanssa onnistui loukkaamaan minua. Suoraa vittuilua siis kysyjälle.

Uutenä käyttäjänä en saa tästä nyt kovin hyvää kuvaa KonsoliFINin moderaattoreista. Onko se yleistä että nauretaan uusille käyttäjille? Ymmärrän että huomioni oli hieman hölmö, mutta voisi silti käyttäytyä asiallisesti.

Olemme itse linjanneet, ettemme naureskele Podcasteissä käyttäjille, eikä sinällään nytkään ollut tarkoitus. Vaikka se sitten kysymyksen esittäjän kannalta siihen meni. Toisaalta myös tälläiset kysy mitä haluat -jutut menevät helposti tälläiseen, vaikka emme haluaisikaan. Tämä myös syy, miksi meillä ei ole mitään "Kysy KonsoliFINiltä -osiota"

Ja itse asiassa en itse, enkä usko muittenkaan katsoneen sitä, olitko uusi vai pidempiaikainen käyttäjä. Tällä ei siis asian kanssa ollut mitään tekemistä, vaikka tietty tuo olisi voinut vähän avittaa ylläpidon puolelta asiaa. (meinaan foorumia pidempään seuraamalla "oppii" tuntemaan moderaattoreita ja jäseniä) Toisin sanoen, vaikka kysymyksen esittäjä olisi ollut stammy, olisi asia käsitelty todennäköisesti myös samalla vakavuudella.

Meinaan omasta mielestäni jryi ei ole televisiotaan kehuskellut edellisessä podcasteissa, vaan asiasta maininnut (ainakaan ylläpito ei ole asiaa näin kokenut ja siksi homma meni naureskeluksi ja vitsiksi). Ja kyllähän jokainen "pöyhistelee" jos jotakin uutta ja omasta mielestään hienoa hommaa. Itse ollut nyt kahdessa podcastissa mukana ja ainakin ekassa kehuskelin mielestäni useammasta PS3:sta, mutta ne eivät tainneet vetää vertoja jryin telkalle.

Eikä jryi ole lapsien vihaaja ja itseasiassa KonsoliFIN Perheet -sivuston idean kehittäjä, jollaista ei varmaan lapsien vihaaja esittäisi.

Mutta tosiasia on, ettei kaikki ihmiset pidä kaikista ja toisissa toisia määrätyt asiat ärsyttävät. Tämä kaikille suotakoon ja näiden asioiden kanssa tullaan toimeen kyllä. Mutta tarkoituksemme ei ollut nauraa suoraan sinulle henkilökohtaisesti, vaan kysymykselle. Tämä nyt tietty on aika pitkälti sama asia.
 
Vastaus: Podcast 012: Kyselytunti

... ekassa kehuskelin mielestäni useammasta PS3:sta,...
Juu, minä ja XShava "oteltiin" virtuaalipippelin pituudesta laitemäärästä* ja ei tuosta ainakaan mitään hampaankoloon jäänyt. Suurperheellisiä kun ollaan molemmat ja härvelit kiinnostaa niin kyllä niitä nurkkiin kertyy. Kyllä sitä itsekin uusimmista hankinnoista halutaan kertoa.

Mitä tulee jryihin niin olen hänet nyt tuntenut reilun vuoden virtuaalisesti ja ei ole jäänyt sellaista kuvaa että hän joutuisi sateella käyttämään sateenvarjoa ettei huku (siis että kulkisi nenä niin pystyssä).

Älä siis Demorior vielä anna periksi, podcastit voivat antaa yksipuolista kuvaa koska niissä on kuitenkin jonkun oltava se poliisikin ja keskustelua eteenpäin vievä henkilö.

*Jotta ei tulos jää epäselväksi niin molemmilla on iso mutta XShavalla on isompi, siis virtuaalimiehuus (menköön tämä tieto vappu iloittelun piikkiin).
 
Ylös Bottom