Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Gears3 koodi lienee jo käytetty? Ei ainakaan mun natokoodeilla auennut. Paha karma kiittämättömälle lurjukselle.
Olisiko tuo tarpeeksi rohkaiseva, positiivinen esimerkki?
Kiitoset Paaville GeoW3 koodista, sieltähän se löytyi pienoisen tarkistuslaskennan kautta. Eli koodi käytetty.
Ehdotan että Paavi saa oman segmentin, jossa voidaan käsitellä jotain Paavimaista.
Olin herännyt aamulla neljältä, matkustanut päälle 12 tuntia, josta puolet lentokoneessa, alkavan sairauden kourissa (nyt on kuumetta). Ensimmäinen asia mitä kotiin päästyäni tein, oli heittäytyä sängylle ja kuunnella podcästi. Ja se sai hymyn huulille, meininki oli hyvää ja läppä oli hyvää.Siinä mielessä tälläinen positiivinen palaute lämmittää aina kummasti mieltä.
Tästä tarinasta taas voimaa jatkoon. Teette tosi hyvää juttua!
Olinko kuulevinani että Paavi heitti Queensrÿchen olevan kova juttu? T. nimim. Operation:Mindcrime on parasta ikinä.
Jäi vain hieman epäselväksi millainen televisio Jyrillä on...
Oikeastaan ensi viikon podcastin aiheena voisikin olla mun televisio. Osallistujina olen minä ja mun telkkari. Kysymyksiä voi lähettää osoitteeseen jryin_3d_telkku@konsolifin.net.Jyrin tv on yksi uuden maailman seitsemästä ihmeestä.