Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pokemon Colosseum

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juzob
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

juzob

New Member
Kuulin jostain että tähän olisi tulossa jonkinlainen nettipeli, onko totta? Ja onko tässä kaikki...ööh yli kolmesataa(?) pokemonia vai vain uusimmat?

Nintendon omien sanojen mukaan peli ei tue nettiä,mutta uusien videoiden perustella mukana on kaikki pokemonit.Tietääkös kukaan minkälainen tuo "seikkailu" moodi on,eli onko siinä jokin tarina?

Ensimmäistä kertaa elämässäni innostuin pokemon pelistä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tatti
Tietääkös kukaan minkälainen tuo "seikkailu" moodi on,eli onko siinä jokin tarina?

Videoiden yms. perusteella tulossa olisi ihan täysiverinen J-RPG, ja ehkäpä jopa pirun laadukas sellainen.

Videot saivat minut kuolaamaan. Pakko-ostos on, jep jep.

Kuulinko oikein? Japsirope? Miten minä voin olla näin pihalla Cuben peliasioista. Olin 100% varma, että tämä on joku uusi Pokemon Stadium.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NapaKettu
Kuulinko oikein? Japsirope? Miten minä voin olla näin pihalla Cuben peliasioista. Olin 100% varma, että tämä on joku uusi Pokemon Stadium.

Napakettu, peli on uusi Pokemon Stadium, mutta mukaan on myös mahtunut 30 tunnin mittainen RPG-moodi..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sami_k2
Napakettu, peli on uusi Pokemon Stadium, mutta mukaan on myös mahtunut 30 tunnin mittainen RPG-moodi..
:eek: *drool* Siis voihan vadelma. Tämä tieto iski kuin salama kirkaalta taivaalta, koska en ole jaksanut pahemmin katsoa tuon pelin dateljeja, koska luulin sitä (alunperin olikin) puhtaaksi Pokemon Stadiumin jatko-osaksi, mikä ei sinänsä ole huono juttu, mutta ei innosta minua nyt niin hirveesti (paitsi mini-pelit).

Juu, kyllä tuo RPG-moodi lisäsi huomattavasti mielenkiintoa peliä kohtaan. Odotan innolla minkälaista jälkeä on saatu aikaiseksi :)

Onkohan tulossa jotain Final Fantasy tyyppistä seikkailua. Videoista päättelisin että ehkäpä. Tuo päähahmo on ainakin ihan joku FF kopio:p

Onko kukaan sattunu hommaamaan tätä peliä jo??
Myyntitilastojen mukaan aika moni, mutta viittiskö kukaan pokemon fani kertoa toiselle samanlaiselle että onko peli hyvä vai helvetin hyvä?
Mulla luustavasti seuraava ostos.. ellei sitten harvest moon vie tästäkin voittoa.

Ja onko mukana todellakin kaikki reilut 300 poksua?
Onko cubefiniltä tulossa arvostelua?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naahu
Onko kukaan sattunu hommaamaan tätä peliä jo??
Myyntitilastojen mukaan aika moni, mutta viittiskö kukaan pokemon fani kertoa toiselle samanlaiselle että onko peli hyvä vai helvetin hyvä?
Mulla luustavasti seuraava ostos.. ellei sitten harvest moon vie tästäkin voittoa.

Ja onko mukana todellakin kaikki reilut 300 poksua?

Joo mulla oli tämä peli mutta myin sen jo eteenpäin täällä. Itse kovana Sapphire pelin fanina odotukset olivat aika korkealla ja jouduin hiukan kyllä pettymään. 4-10 antaisin pelille arvosanaksi 7. Peli on liian helppo ja pokemonien keräämisessä ei olee samaa kiihkoa koska pelissä pystyy keräämään vain shadow pokemoneja joita pitää sit vielä totutella, ennen sitä ne eivät saa kokemus pisteitä.
Hienoa taas on nähdä pokemonit kunnon grafiikoilla flaidaamassa. Ja sain pari ihan kreisii pokemonia kerättyä, tulee mieleen Hitmantop tai joku vastaava.

Eli siis onko tossa mitään mahista päästä pelaamaan yhessä jos pelaajia on 3? Kun ei ois kiva jättää kaverin pikkubroidia pelin ulkopuolelle eikä oo ohjaimia eikä pelaajia sen enempää.

Ostoslistallani tämä kyllä on kun yleensä juuri huonot arvostelut saaneet pelit on niitä mistä oon tykänny eniten.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Naahu

Tässä olisi tarkoitus hieman piristää koko sivuston päivitystä kesän myötä, joten luulisi Pokemon-arvostelunkin jossain vaiheessa ulos putkahtavan ;) - tarkkaa tai puolitarkkaa ajankohtaa en tosin vielä osaa sanoa.

Pelissä on mahdollista saada vaihtelemalla 386 pokemonia, kunhan Red ja Green versiot julkaistaan.
Vaihtelu onnistuu Ruby,Saphire,Gold,Silver,Crystal,Green(remake),Red(remake) peleistä.
Itse colosseumissa pyydystettäviä elukoita on n.60 kipaletta, joihin lukeutuu harvinaisuuksia kuten chikorita, jota ei kai aikaisemmin ole voinut saada muuten kun action replaylla.

Tämmösiä tietoja löytyi www.gamefaqs.com osoitteen läpipeluuohjeista.

Ylös Bottom