Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pokemon Diamond & Pearl

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rKarhu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rKarhu

New Member
Hieman kummistuksissani etsin threadia tästä pelistä (näistä peleistä), mutten sitä sitten löytänytkään. Näin suuri julkaisu kuitenkin mielestäni ansaitsee oman ketjunsa! Vähän aika sitten jenkkilässä ilmestynyt peli on jo myynyt paremmin kuin elintarvikkeet ja Japanissa myyntiluvut ovat tottakai tähtitieteelliset. Täysin uusina ominaisuuksina pelistä löytyy nettipeliominaisuus ja tats scriin-ohjaus.

Itselleni peli kalahti tänään postilaatikosta alas ja odottaa pöydällä neitsyyden viemistään...

Vastaus: Pokemon Diamond & Pearl

Tuo niin sanottu Pokémon huuma laski itselläni jo vuosia sitten, en vain ymmärrä miten he vieläkin jaksavat rahastaa näinkin vanhalla idealla. Redistä jaksoin Silveriin asti pelata, joten nämä uusimmat jätin suosiolla kaupan hyllylle koska niissä ei ollut mitään uutta mitä vanhoista ei löytynyt. Taistelut olivat samanlaisia, ehkä jotain pieniä jippoja kuten taistelut kahdella Poksulla oli jotain mitä vanhasta ei löydy, mutta eipä tuo kuitenkaan innostanut minua pelejä ostamaan.

Kai jomman kumman ostoa voisi harkita, DS:lle kun ei lähiakoina ole muutenkaan tulossa mitään kiinnostavaa peliä. Saas nyt nähdä :)

Hankittu Pearl, mutta on vasta 2-3h alla. Olen pelannut aikaisemmin Redin vuonna 1999, se koukuttikin mut ihan täysin: pelasin sen parissa viikossa läpi, joka on mun asteikolla todella nopeasti. Vuoropohjaisuus, uusi idea ja random-monsterongelmat taklattu hienosti pois yms. saivat mut pitämään pelistä todella paljon. Sapphirea olen pelannut puoleen väliin, kunnes se vaan jäi toisten pelien alle. Vika ei niinkään ollut pelissä, sillä se tuntui paremmalta kuin Red. Täytyykin kaivaa se jostain esiin.

Nyt vuorossa Pearl ja tuntuu kuin en olisi päivääkään ollut pelaamatta Pokémonia, niin paljon sitä samaa tämäkin on. Ihan hyvä lisä DS-kokoelmaan ilman muuta, kyllä tämä läpäistään, kun tulee reissua. Jos ei ole aiemmin pelannut, niin luulen tämän uppoavan silloin paremmin. Tämän jälkeen ei ihan heti tule uutta versiota hankittua, tähän mennessä "uusi tarina" on riittänyt.

Mistäs ootte tilailleet? Kauanko kesti? Paljonko maksoi? Pitäskö PAL versioon tulla jotai muutoksia? Jos niin mitä?:confused:

Ylös Bottom