Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pokémon FireRed ja Pikachu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tep
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tep

New Member
Mistä tämän keltaisen-ötökän löytää? Varmaankin sieltä metsästä, Viridian Forestko sen nimi nyt oli. Ei ole tullut vastaan vaikka kuinka olen sahannut sitä metsää edestakaisin, ja haluaisin tietää varmasti missä se on, että en jää pyörimään sinne etsiessäni Pikachua.

Eli vielä lyhyesti (ja selvästi), mistä Pikachun löytää FireRedissä?

Vastaus: Pokémon FireRed ja Pikachu?

Ainakin itelle kyseinen mönkiäinen sattui tulemaan vastaan siinä ruohikossa ennen sitä isoa taloa/hallia, josta pääsee pois metsästä sinne kaupunkiin, jossa brokin salia. Eli siis ihan siellä metsän lopussa.

Kiitokset vastauksesta, yritän etsiä sitä vielä hetken. Muistelinkin vanhemmista peleistä että sen pitäisi tulla varminten siinä viimeisellä ruohoalueella. Metsästämään ->

Tep sanoi:
Kiitokset vastauksesta, yritän etsiä sitä vielä hetken. Muistelinkin vanhemmista peleistä että sen pitäisi tulla varminten siinä viimeisellä ruohoalueella. Metsästämään ->

Pikachun saa ehkä helpoiten sieltä sähkölaitoksesta mistä saa Zapdosin. Siellä hyökkii kimppuun n 20 level Pikachua koko ajan. Saa sen tuolta metsästäkin mutta niitä on siellä villeistä pokemoneista ehkä 1%.

Kiitokset myös Naaahulle vastauksesta, pitää se Pikachu napata sieltä. Ja pitää muutenkin ruveta pelaamaan tuota lisää, on tullut pidettyä taukoa.

Minä olen monesti saanut LG:ssäni Pikachun muistakin paikoista kuin viimeiseltä alueelta Viridian Forestista. Pikachut voivat "hyppiä nenille" ihan missä vain kyseisen metsän suojissa. Harmillista kyllä, Power Plantilta saa Pikachun vain FR:ssä. Mutta LeafGreenissä onkin Electabuzz....

Ylös Bottom