Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pokémon GameCube?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Hmm... kuka todella haluaisi GameCubelle uuden Pokémon-pelin?

MINÄ!!! :D

Heh.. no en laisinkaan. Olen saanut tarpeekseni GB-Pokemoneista jo aikoja sitten ja tuo telkkarisarjakin alkaa jo toistaa itseään... (jep... olen katsonut sitä useaankin otteeseen, kun ei ole lauantai aamuisin muutakaan tekemistä :D)

Mutta jos pelissä olisi jotain uutta ideaakin, niin saattaisihan tuo ehkä kiinnostaa... :eek:

Sanoisimpa että en usko että muita kuin ala-astelaisia/päiväkoti-
ikäisiä kiinnostaa mitkään pokemonit jos peli on joku mario party kopio... Mutta täytyy myöntää, että jos peli olisi miltei identtinen TV-sarjan kanssa parilla uudella idealla höystettynä voisi olla että peli olisi mainio:D Sillä onhan pokemonin perusidea kuitenkin
erittäin viihdyttävä, vai mitä? En sitten tiedä laskisiko tuon pelin hankkiminen minun katu-uskottavuuttani...:)

Tuossa ei ole enää paljoa järkeä tuoda Pokemon-pelejä markkinoille. Mitään ihmeellisiä pelejähän ne eivät ole. Ja rahallisestikkaan ajatellen peli ei ole mahdollisesti kannattava, koska koko Pokemon-buumi on aikalailla kuollut. Ja hyvä niin. Itse inhosin niitä olioita (varsinkin sitä keltasta rottaa, jolla on salama sojottamassa aikalailla arassa paikassa).

Paljon mieluummin näkisin jotakin uutta Nintendolta.

Itse en sano uudesta Pokémon-pelistä (jos sellainen siis edes tulee) vielä tässä vaiheessa yhtään mitään, mutta katselen ainakin itse uudelleen silloin, kun varsinaista pelikuvaa ja etenkin peli-infoa saadaan julkaistua.

- Esa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Pokemon oli alussa hyvä idea, mutta se on muuttunut liiaksi rahastukseksi mielestäni...

Eiköhän se ole muuttunut rahastukseksi jo kauan aikaa sitten... ihmiset ostavat edelleen Pokémon-pelejä, joten miksi ihmeessä Nintendon pitäisi lopettaa niiden tekeminen?

- Esa

Kysymys kuuluukin: Milloin Pokémon-mania sitten vihdoin päättyy? Ei minulla ole mitään pelejä vastaan, mutta kaikki oheistuotteet kyllä alkavat jo pikkuhiljaa pänniä. Cubelle voisi tehdä ihan kunnon Pokémon RPG:n, tyyliin Final Fantasyt (tai vastaavaa), kun GB-peleissä RPG-elementtejä paljon on jo. Tätä tuskin kuitenkaan nähdään. :(

Itse gb:n pokemonin läpipelanneenna voin sanoa että pelin idea ei loppujen lopuksi ole hullumpi. Olisin jopa _saattanut_ ostaa uudemmankin version mutta ei millään jaksa opetella 100kpl uutta pokemonia ulkoa, ja kuten proCyon jo mainitsikin, voi olla että tässä iässä tuon pelin hankkiminen vois vähän laskea katu-uskottavuutta :D .

Minä odottelen innolla uusia Pokémon pelejä...:D GC:lle tulee melko varmasti, niin kuin myös GBA:lle oma Pokémon peli... Pokémon stadium tyylisistä peleistä ole saanut tarpeekseni... kunnon Pokémon seikkailu 3D:nä tekisi terää... ja itse veikkaisin, että ne (GC ja GBA) kaksi pelöiä linkittäytyvät yhteen sillä hienolla kaapelilla...:cool:

Ylös Bottom