Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Ihan huikea ilmiö tämä. :D

Frendin kaa ajeltiin tänään ja keräiltiin vähän pokemoneja. :):D
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Juuri kun olin lähdössä kävelee, niin failed to get player profile Tai vastaava ilmoitus ja tässä nyt kävelty ja naputeltu refresh nappia. Aika paskaa on tämä kieltämättä
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

No alkoi de pelittämään taas tossa puolessa välin lenkkiä ja sain yhden pokemonin tähtäimeen. Sain napattua palloon ja kun se zoomasi, niin jäätyi ja uudelleen käynnistyksen jälkeen odottelua että se käynnistyy ja pokemonia ei näy missään, eli en saanut sitä. Sitten tuli tommonen lepakko jonka myös nappasin mutta nyt kamera ei zoomannut ollenkaan ja pallo jäi siihen maahan ja kamera jäi päälle. No tämä pallo sitten seurasi minua kun kävelin kotiin eikä se kamera kuva hävinnyt mihinkään. Veikkaan että en saanut tätäkään pokemonia. Kieltämättä aika jäätävää paskaa tämä. Niin huonosti tehty peli että pitää ihmetellä miten se on saanut näinkin paljon huomiota.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Homma skulasi tänään aamulla ja vielä iltapäivästä hetken aikaa ihan normaalisti täällä, mutta sitten iski armottomat, jatkuvat lagaukset ja jäätymiset jota on nyt kestänyt aina tänne iltaan asti. Lureista ei ole oikein ollut hyötyä kun spotteja ei ole saatu kerättyä vaikka kuinka pyörittelee kiekkoa. Tällaisia ongelmia ei ollut lainkaan ennen suomijulkaisua pari päivää sitten. Peli rullasi tökkimättä, gyro toimi, kauppapaikka toimi, Nearby, etäisyydet... siis lähes kaikki toimivat moitteetta vielä pari päivää sitten. Toivottavasti homma saadaan pelittämään entiseen tapaan päivän tai kahden sisällä, jotta metsästystä päästään jatkamaan viiveittä.

Kävin pyörähtämässä lähistöllä olevilla kahdella pokestopilla. Nyt joku on jo kerennyt laittamaan sinne sen hajusteen, joka houkuttelee pokeja. Ostin kaupasta 100 kolikkoa ja jostain syystä peli ei rekisteröinyt niitä tililleni ja piti käynnistää ohjelma uudestaan. Kannattaa varauksella shoppailla, kun näköjään tää on selkeesti "lapsen kengissä" vielä. Edit tämä siis google play/Android
Uskoisin että ongelman aiheuttaja on tuo eilisen ja tämän päivän tungoksesta johtuva kaatuilu eikä niinkään kaupan "lastenkenkäisyys", sillä ainakin minulla pari päivää sitten kolikko-osto onnistui vaivatta yhdellä-kahdella klikkauksella.

... En ole täysin varma tuleeko värinät tai tallentuuko edes kilometrit, jos näytön sulkee kokonaan?

Ei ja ei. Näyttö tulee olla avattuna jotta hautomokilometrit kertyvät.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Siellä on ny pojjaat ruuhkaa sen verran paljon, että kärsivällisyyttä kehiin. Aamuisin ja päivällä toimii hyvin, mutta illalla kun jenkit hyppäävät isoina laumoina mukaan niin ongelmat alkavat. Kyllä se siitä. :)
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Ne eipä paljon nappaa lähteä testaamaan kestääkö serverit sitä minun lepakko pokemonia. Ihan jäätävän huonosti tehty tämä. Kamera jää päälle ja pokepallo seuraa sinua kotiin ja kun käynnistää uudelleen niin et ole saanut mitään. Eli ihan tyhjän kanssa tuli tänäänkin pyörittyä tuolla.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Kävin tässä illalla vielä heittämässä 2 1/2 tuntisen metsästyksen.

Teknisiä murheita, samoja joita muillakin. Yleisimmät on se ettei PokeStops lataudu ollenkaan tai sitten Pokemonin vangitseminen jää vaiheeseen jossa pitäisi pelin kertoa onko saatu vangiksi vai ei. Sain illalla kerättyä seitsemän höpönassua, nyt yhteensä 50 kpl. Ulkoilua yhteensä reilut viisi tuntia päivän aikana. Olin vain pelaamassa, mahdollinen muu kiva tuli siinä sivussa.

Kaveri ei päässyt illalla ollenkaan loggautumaan servereille. Hänellä Poke Trainer-tunnukset, minulla varmennus tulee Googlelta ja pääsin sisään. Liekö vain tuuria?

Nyt illalla törmäsin useisiin pelaajiin. Aamulla hauskoihin kommentteihin ulkoilijoilta.

attachment.php


Tämä rouva saatiin kaapattua, vaikka peli jumitti siinä vaiheessa kun siitä olisi pitänyt kertoa. Lopulta combat pointsit olivat 171, viikonlopun kovin höpönassu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Ne eipä paljon nappaa lähteä testaamaan kestääkö serverit sitä minun lepakko pokemonia. Ihan jäätävän huonosti tehty tämä. Kamera jää päälle ja pokepallo seuraa sinua kotiin ja kun käynnistää uudelleen niin et ole saanut mitään. Eli ihan tyhjän kanssa tuli tänäänkin pyörittyä tuolla.

Samaa täällä, joku oli laittanu luren tohon lähelle ja menin jahtiin. Paljon olis ollu kaapattavaa mutta 20min aikana ei yhtäkää saanu onnistuneesti kiinni koska kaatu aina pallon heiton jälkee. Todella rikkinäinen peli.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Ihan normaalit julkkariongelmat tuntuu tällä olevan :D Ei saa olla niin kärsimätön, kyllä se siitä helpottaa. Tänään tuli kourallinen pokeja löydettyä eikä ollut mitään ihmeempiä ongelmia. Kerran kaatui, mutta olin tosiaan itsekin aamupäivällä liikkeellä.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Onko kaikilla pelaajilla sama maailma pokemonien osalta? Eli löydän poken ja saan sen kiikkiin. Onko 200m päässä spurttaava esko-petteri nähnyt kartassaan saman poken ja nyt minun saalistuksen jälkeen hän ei voi sitä enää saada?
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Onko kaikilla pelaajilla sama maailma pokemonien osalta? Eli löydän poken ja saan sen kiikkiin. Onko 200m päässä spurttaava esko-petteri nähnyt kartassaan saman poken ja nyt minun saalistuksen jälkeen hän ei voi sitä enää saada?

Jokainen pelaaja liikkuu omassa maailmassaan. Vedin aamulenkin kaverin kanssa ja tässä tämä tuli todistettua konkreettisesti. Suitsukkeella saa houkuteltua pokemonit lähelle, mutta näkyvät vain itselle. Kaveri jää niistä osattomiksi. Kohteissa jokainen pääsee poimimaan samat pokemonit talteen. Ei tule nopeuskilpailuja.

Saleissa sitten kohdataan muiden asettamia pokemoneja.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Alustana Samsung Galaxy S7 Edge ja tökkimistä havaittavissa. Parin pikaisen testilenkin jälkeen noin kymmenestä pokestopista kerätty kamat, mutta ei YHTÄÄN Pokemonia. Jatkuvasti näytti kolmea jalanjälkeä eli en ollut lähellä. Kuinka paljon nuo jalanjäljet ovat metreissä? Pari kertaa ruohikko heilui ihan vieressä, mutta kertaakaan ei poke ilmestynyt kartalle. Ja vaikka ruohikko heilui, niin nearby näytti kolmea jalanjälkeä?! Kerran puhelin jopa värisi, mutta edelleen poke ei näyttäytynyt kartalla. Turhauttavaa, kun parin session jälkeen saalis on tasan yksi pokemon, joka löytyi heti alussa omasta kodista.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Alustana Samsung Galaxy S7 Edge ja tökkimistä havaittavissa. Parin pikaisen testilenkin jälkeen noin kymmenestä pokestopista kerätty kamat, mutta ei YHTÄÄN Pokemonia. Jatkuvasti näytti kolmea jalanjälkeä eli en ollut lähellä. Kuinka paljon nuo jalanjäljet ovat metreissä? Pari kertaa ruohikko heilui ihan vieressä, mutta kertaakaan ei poke ilmestynyt kartalle. Ja vaikka ruohikko heilui, niin nearby näytti kolmea jalanjälkeä?! Kerran puhelin jopa värisi, mutta edelleen poke ei näyttäytynyt kartalla. Turhauttavaa, kun parin session jälkeen saalis on tasan yksi pokemon, joka löytyi heti alussa omasta kodista.

Tämä on selvästi buginen tällä hetkellä. Itsellä nearby näyttää aina 3 tassua, mutta silti niitä pokeja ilmestyy aina välillä viereen, kun kävelee ympäriinsä. Ruohonheilunta ja värinä on itsellä kyllä toiminut ihan hyvin.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Onko näitä pokemoneja myös minun kodissani vaikka en peliä ainakaan vielä halua pelatakkaan? Voiko niitä olla kylppärissä? Onko teillä ollut?
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Pelaajalehti kirjoittaa näin:"Ota kartasta selvä suuntima, sujauta puhelin taskuun ja lähde liikkeelle. Kun tasku värisee, on lähistölle ilmestynyt pokémon. Pysähdy, nappaa otus ja jatka matkaa."

Eli onko tosiaan niin, että ruutua ei tarvitse tuijottaa ja peli pyörii taskussa. Ilmeisesti kuitenkaan hautomo ei toimi taskussa?

Lisäksi mikä on kartalla näkyvä ympyränmuotoinen sykkivä kehä? Tämmöiseen pari kertaa törmäsin. Siis maan tasolla oleva, ei siis semmoinen ylöspäin nouseva kuten pokestop.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Onko näitä pokemoneja myös minun kodissani vaikka en peliä ainakaan vielä halua pelatakkaan? Voiko niitä olla kylppärissä? Onko teillä ollut?
Mulla örvötti yks pokemon täällä kämpässä. :D

Hupaisaa kieltämättä.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Pelaajalehti kirjoittaa näin:"Ota kartasta selvä suuntima, sujauta puhelin taskuun ja lähde liikkeelle. Kun tasku värisee, on lähistölle ilmestynyt pokémon. Pysähdy, nappaa otus ja jatka matkaa."

Eli onko tosiaan niin, että ruutua ei tarvitse tuijottaa ja peli pyörii taskussa. Ilmeisesti kuitenkaan hautomo ei toimi taskussa?

Lisäksi mikä on kartalla näkyvä ympyränmuotoinen sykkivä kehä? Tämmöiseen pari kertaa törmäsin. Siis maan tasolla oleva, ei siis semmoinen ylöspäin nouseva kuten pokestop.
Näytön pitää olla käsittääkseni päällä, että ilmoittelee pokemoneista. Eli ei voi pyöriä vaan taustalla. Mutta voihan puhelinta pitää näyttö päällä taskussa ja lähteä käppäilemään. Hautomosta en tiedä, kun en ole kerennyt vielä kokeilemaan.
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

SERVER UPDATE: There is currently, 47,302,242 people trying to log in world wide. Please be patient if your game crashes. #PokemonGO näin luki Twitterissä, ei mikään ihme et servut vähän tukos:D
 
Vastaus: Pokémon Go - Kerätään talteen kaikki höpönassut

Ilmeisesti PoodleCorp suunnittelee 24h DDoS-hyökkäystä servuille elokuun ensimmäinen päivä
 
Ylös Bottom