Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pokestopeilta ei ole vielä tullut muuta kuin palloja, vissiin kun levelöinnissä nousee?
Level on 5, ilmeisesti seuraavassa levelöinnissä pitää päättää tuo tiimi. Saa nähdä miten tuo gym homma toimii. Lähistöllä ei montaa ole ja uskoisin ettei niille heti pääse jos tiimi sattuu vääräksi.
5 levelillä pääset valitsemaan mihin joukkueeseen menet![]()
Sun pitää mun muistaakseni käyvä gymissä valittee joukkue mihin haluat mennä.Minulla tuota valintaa ei tullut joten lienen vielä levelillä 4. Ilmeisesti tulkinnanvarainen tuo level laskuri.
Sain vain noita potioneita ja revivejä.
Edit. Autocorrect....
Vinkit:Nyt kaivattaisiin Gymin valtaajien taistelukokemuksia ja vinkkejä.
Vanha tuttu pokomonmeininki: https://img.pokemondb.net/images/typechart-gen1.png tsekkaa, että pokemonisi hyökkäys on oikeaa tyyppiä. Esim. Mielummin Squirtle vesi-tyypin hyökkäyksellä kun normalilla.Mikä tyyppi voittaa toisen? Vesi voittaa tulen, jää voittaa veden...?
Juuri näin.Miten hyökkäystiimi kannattaa kasata? Ensin katsoo Gymin puollustajan ja sen mukaan?
Tuo väistö -> isku -> väistö tyyli toimii hyvin. Ainakin superi kannattaa väistää joo.Näppäilytekniikkanne? Täpätät vihua ja väistät superin?
Yksi kokonainen palkin palanen = super isku. Eli voi tehdä monta superia peräkkäin, jos on paljon palkkeja. Toisaalta monen superin jälkeen kestää palautua hetki, eli kannattaa miettiä millon käyttää. (Lopuksi yleensä, riippuu tilanteesta)Miten sitä sinistä palkkia pitäisi tulkita kun vaihtelee yhtenäisestä palasiin jaoteltuin?
Nyt täytyy sanoa että lyö tyhjää, mutta muistaakseni ei pysty, itse en ole ainakaan näin tenyt.Voiko hahmoa boostata/parantaa kesken taistelun?
Vanha tuttu pokomonmeininki: https://img.pokemondb.net/images/typechart-gen1.png tsekkaa, että pokemonisi hyökkäys on oikeaa tyyppiä. Esim. Mielummin Squirtle vesi-tyypin hyökkäyksellä kun normalilla.
Minulla tuota valintaa ei tullut joten lienen vielä levelillä 4. Ilmeisesti tulkinnanvarainen tuo level laskuri.
Sain vain noita potioneita ja revivejä.
Edit. Autocorrect....
Nostaako tämä peli nyt esille uuden ongelman nykynuorison kasvattamisessa: emmekö ole opettaneet nykynuorisoa toimimaan tarpeeksi vastuullisesti ja varovaisesti liikenteessä heidän ollessaan jalankulkijoita, pyöräilijöitä ja muita kevyen liikenteen käyttäjiä?
Ei siinä mitään tulkinnanvaraa ole, jos siinä ruudussa seisoo 5 niin silloin oot 5Sun pitää klikata jotain gymiä niin sulle tosiaan aukeaa se valikko, niinku Hulkamaania sanos. Tosin itse ei tarvinu gymillä asti käydä, vaan riitti että sen näkee kartalla ja voi näpäyttää sitä.
Mä en edes tajunnut että tää peli on siis ilmainen... Eiks olis kannattanut laittaa vaikka 1e hinnaksi Nintendolla niin olisivat käärineet jo muutamat miljoonat pelistä. Onks tässä jotain maksullista sisältöä vai miten ne tienaa tällä pelillä?
Mä en edes tajunnut että tää peli on siis ilmainen... Eiks olis kannattanut laittaa vaikka 1e hinnaksi Nintendolla niin olisivat käärineet jo muutamat miljoonat pelistä. Onks tässä jotain maksullista sisältöä vai miten ne tienaa tällä pelillä?