Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Uskoisin että ongelman aiheuttaja on tuo eilisen ja tämän päivän tungoksesta johtuva kaatuilu eikä niinkään kaupan "lastenkenkäisyys", sillä ainakin minulla pari päivää sitten kolikko-osto onnistui vaivatta yhdellä-kahdella klikkauksella.Kävin pyörähtämässä lähistöllä olevilla kahdella pokestopilla. Nyt joku on jo kerennyt laittamaan sinne sen hajusteen, joka houkuttelee pokeja. Ostin kaupasta 100 kolikkoa ja jostain syystä peli ei rekisteröinyt niitä tililleni ja piti käynnistää ohjelma uudestaan. Kannattaa varauksella shoppailla, kun näköjään tää on selkeesti "lapsen kengissä" vielä. Edit tämä siis google play/Android
... En ole täysin varma tuleeko värinät tai tallentuuko edes kilometrit, jos näytön sulkee kokonaan?
Ne eipä paljon nappaa lähteä testaamaan kestääkö serverit sitä minun lepakko pokemonia. Ihan jäätävän huonosti tehty tämä. Kamera jää päälle ja pokepallo seuraa sinua kotiin ja kun käynnistää uudelleen niin et ole saanut mitään. Eli ihan tyhjän kanssa tuli tänäänkin pyörittyä tuolla.
Todella rikkinäinen peli.
Onko kaikilla pelaajilla sama maailma pokemonien osalta? Eli löydän poken ja saan sen kiikkiin. Onko 200m päässä spurttaava esko-petteri nähnyt kartassaan saman poken ja nyt minun saalistuksen jälkeen hän ei voi sitä enää saada?
Alustana Samsung Galaxy S7 Edge ja tökkimistä havaittavissa. Parin pikaisen testilenkin jälkeen noin kymmenestä pokestopista kerätty kamat, mutta ei YHTÄÄN Pokemonia. Jatkuvasti näytti kolmea jalanjälkeä eli en ollut lähellä. Kuinka paljon nuo jalanjäljet ovat metreissä? Pari kertaa ruohikko heilui ihan vieressä, mutta kertaakaan ei poke ilmestynyt kartalle. Ja vaikka ruohikko heilui, niin nearby näytti kolmea jalanjälkeä?! Kerran puhelin jopa värisi, mutta edelleen poke ei näyttäytynyt kartalla. Turhauttavaa, kun parin session jälkeen saalis on tasan yksi pokemon, joka löytyi heti alussa omasta kodista.
Mulla örvötti yks pokemon täällä kämpässä.Onko näitä pokemoneja myös minun kodissani vaikka en peliä ainakaan vielä halua pelatakkaan? Voiko niitä olla kylppärissä? Onko teillä ollut?
Näytön pitää olla käsittääkseni päällä, että ilmoittelee pokemoneista. Eli ei voi pyöriä vaan taustalla. Mutta voihan puhelinta pitää näyttö päällä taskussa ja lähteä käppäilemään. Hautomosta en tiedä, kun en ole kerennyt vielä kokeilemaan.Pelaajalehti kirjoittaa näin:"Ota kartasta selvä suuntima, sujauta puhelin taskuun ja lähde liikkeelle. Kun tasku värisee, on lähistölle ilmestynyt pokémon. Pysähdy, nappaa otus ja jatka matkaa."
Eli onko tosiaan niin, että ruutua ei tarvitse tuijottaa ja peli pyörii taskussa. Ilmeisesti kuitenkaan hautomo ei toimi taskussa?
Lisäksi mikä on kartalla näkyvä ympyränmuotoinen sykkivä kehä? Tämmöiseen pari kertaa törmäsin. Siis maan tasolla oleva, ei siis semmoinen ylöspäin nouseva kuten pokestop.